mazda mx5 v6

Postprzez Fantandoo » 28 wrz 2020, 16:31

Na wstępie chciałbym powitać bardzo serdecznie wszystkich forumowiczów
Jako że nie potrafiłem znaleźć informacji sam przychodzę do Was z pytaniem odnośnie mazdy mx5 nb a mianowicie planuję przyszłościowy projekt wsadzenia do madzi v6 (k8 lub kf) + dodanie boostu :D
moje pytania brzmią tak:
1.Czy jest to wykonalne przez przerabiania połowy auta
2.Jaki byłby mniej więcej koszt (wiadomo ciężko określić dokładnie) swapa takiego silnika
3.Jaki jest przybliżony koszt uturbienia takiego silniczka + zakucie, dodatkowo chciałbym zwiększyć jeszcze maksymalne obroty
Moc jaką chciałbym osiągnąć to granice 300/400km (w tak małym aucie musi to robić robotę), żeby przenieść tą moc na asfalt i się nie zabić planuje poszerzenie autka założenie szerokich kapci i jakieś skrzydło by się przydało.
Dziękuję z góry za wszystkie odpowiedzi/podpowiedzi i życzę miłego wieczoru
Początkujący
 
Od: 28 wrz 2020, 16:20
Posty: 1
Auto: nie posiadam

Postprzez Płomień » 12 paź 2020, 07:41

1. Będzie trzeba przerobić nie połowę auta, ale tak 1/4. Rzuć sobie okiem na crapengeneering, robili konwersje miat na V6.
2. Kilka tysięcy złotych, zależy ile uspawasz sam, a ile zlecisz komuś. Myślę że jak masz tiga, kątówkę, i kupujesz sam materiał to zmieścisz się w dwóch. Zlecić będziesz musiał wycięcie flansz kolektorów i adapter skrzyni.
3. Uturbienie z piątkę, jeśli robisz sam, a kolektory pod turbo wchodzą w koszty konwersji miaty na V6, bo i tak trzeba uspawać nowe. Ale – jak zwiększasz maks obroty, to konwersja na stałe popychacze, wałki pod stałe popychacze i sportowa pompa paliwa. Jeśli uda Ci się dostać silnik KLG4 to odpada sprawa z rozrządem, zostaje sama pompa. Do projektów poleca się jednak bloki z natryskiem oleju na denko tłoka, którego KLG4 już nie ma.
Zakucie możesz sam sprawdzić w internecie. Są korby i tłoki do K-serii dostępne. Na fabrycznym ECU nie ogarniesz tej imprezy, więc dolicz 2500zł za ecumastera + strojenie.
Jak 300-400 koni, to customowa chłodnica, bo fabryczna spuchnie przy turbionej V6.

Szczerze? Jeśli musisz pytać o takie rzeczy, to pewnie będzie Cię to kosztować od 25.000zł w górę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2018 miejsce 1
 
Od: 13 lis 2014, 16:47
Posty: 1120 (25/84)
Skąd: Łódź / Kowary
Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH

Postprzez zgrYwus » 9 gru 2020, 07:45

Dokładnie postaw to na ecumaster classic bo to i tak swap więc szkoda czasu na zabawę z kablami, na sam start nowa wiązka do emu i już.
Co do kucia to odpuściłbym temat do takich mocy, seria to ogarnie odpowiednio spasowana bo same kute tłoki to 4000zl.
Początkujący
 
Od: 1 kwi 2020, 21:44
Posty: 26 (1/1)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje