Zmiana dolotu w KL a VRIS'y.

Postprzez mrd » 21 sie 2019, 18:21

Proszę o opinie bo coś mi nie gra.
A więc tak : na seryjnym dolocie VRIS'y działały prawidłowo, ale po założeniu dedykowanego dolotu ze stożkiem zniknęło gdzieś charakterystyczne kopnięcie po przekroczeniu 4200rpm.
Dodatkowo autko zbiera się jakby gorzej.
Zamontowałem więc kamerki pod maską i pojechałem na testy.
Wynik : VRIS'y dalej działają jak należy.
Zacząłem więc kombinować – i metodą prób i błędów wyszło że po mechanicznym otwarciu VRIS'ów na stałe autko ma słabszy dół, ale powyżej 4000rpm zbiera się wyraźnie lepiej.
Coś tak jakby wróciło owo kopnięcie VRIS'a nr2 tyle że mniej wyraźnie, za to silnik chętniej się wkręca i szybko osiąga maksymalne obroty.
Czyli tak na chłopski rozum : przy zmianie dolotu dobrze jest wywalić VRIS'y.

I teraz pytanie : czy coś tu nie gra czy tak ma być?
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2017, 01:18
Posty: 37 (1/0)
Auto: Mazda MX6 2.5 V6 Kl 1992
Mazda MX6 2.5 V6 Kl 1994
Peugeot 206 gti 2003

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje