Mazda 3 2012 2.2MZRCD 185km chip tuning

Postprzez Boro88 » 9 lut 2019, 23:33

Witam, potrzebuje rady doświadczonych użytkowników Mazd 3 z silnikiem 2.2 MZR-CD 185km.
Mianowicie, czy robił ktoś z was chip tuning? Mam w Opolu firmę 44tuning, mogą dołożyć 25km/70Nm.
Jak na razie mam 80tys na liczniku, silnik jak i skrzynia w bardzo dobrym stanie. Jak z żywotnością silnika i innych podzespołów po takiej akcji?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 lut 2019, 06:25
Posty: 11
Skąd: Opole
Auto: Mazda 3 II 2013
2.2 MZR CD 136kw

Postprzez Boro88 » 4 kwi 2019, 17:46

Auto wypluło na serii 207km/491Nm.
Także coś jest nie tak...
Wie ktoś może, jak odnosić się do poniższych korekt wtryskiwaczy?
1. -0.04
2. -0.65
3. -0.45
4. +1.13
Pomiar przy 39.7Mpa. Do tego pulsacja na listwie CR w granicach +/-100bar...
Wtryski do wymiany????
Od jakiegoś czasu, to znaczy tak ze 3 tankowania temu (normalnie tankuje na Shellu 98) zalałem Vervę i silnik zaczął głośniej pracować, do tej pory już mocno klekocze na niższych obrotach. Co dziwnie na zimnym chodzi cichutko... Dopiero gdy się rozgrzeje ma gorszą kulturę pracy..
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 lut 2019, 06:25
Posty: 11
Skąd: Opole
Auto: Mazda 3 II 2013
2.2 MZR CD 136kw

Postprzez Neonixos666 » 4 kwi 2019, 18:28

Zalej LM do układów wtryskowych.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Boro88 » 4 kwi 2019, 19:32

LM lany do baku? Czy bezpośrednio do wtrysków?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 lut 2019, 06:25
Posty: 11
Skąd: Opole
Auto: Mazda 3 II 2013
2.2 MZR CD 136kw

Postprzez Neonixos666 » 4 kwi 2019, 19:40

bezpośrednio na pewno lepiej ale ja bym najpierw spróbował do baku na pół zbiornika ropy i przegonić po obrotach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2009, 23:21
Posty: 9462 (52/235)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Boro88 » 4 kwi 2019, 19:48

Dzięki, tak zrobię, może już jutro mi się uda jak na szybko znajdę środek.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 lut 2019, 06:25
Posty: 11
Skąd: Opole
Auto: Mazda 3 II 2013
2.2 MZR CD 136kw

Postprzez Boro88 » 24 kwi 2019, 18:19

LM zalany, zrobione 1kkm. Klekot jakby ustał. Słychać tylko przy ruszaniu, przy 1k RPM. Ale to Diesel, także nie może być idealnie. Jeździłem też w długie trasy ostatnio i stwierdzam, że ten samochód nie znosi miasta. Za to kocha autostrady. Trzy osoby, pełny bagaż, klima całą drogę, 155 na tempomacie, chwilami do 190, spalanie do 8l/100km. I silnik zaczął pracować ciszej.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 lut 2019, 06:25
Posty: 11
Skąd: Opole
Auto: Mazda 3 II 2013
2.2 MZR CD 136kw

Postprzez Boro88 » 14 sie 2019, 18:16

Panowie, co sądzicie o mokrych filtrach K&N do Diesla???
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 7 lut 2019, 06:25
Posty: 11
Skąd: Opole
Auto: Mazda 3 II 2013
2.2 MZR CD 136kw

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje