Wydech z nierdzewki
Strona 1 z 1
Siema !
Pytanie tyczy się tego czy mamy kogoś na forum lub znacie jakiś zakład który byłby w stanie wycenić mi wykonanie wydechu do mazdy 3 2.0 sedan z 2005r. Czy jest szansa wykonania takiego wydechu bez odstawiania auta na drugi koniec Polski? Tu u nas w zachodniej części to jest ogólnie jakaś lipa z tym wszystkim. Chciałbym odetkać auto żeby zyskało kilka koni i fajny dzwięk. Dzięki za odzew pozdrawiam
Pytanie tyczy się tego czy mamy kogoś na forum lub znacie jakiś zakład który byłby w stanie wycenić mi wykonanie wydechu do mazdy 3 2.0 sedan z 2005r. Czy jest szansa wykonania takiego wydechu bez odstawiania auta na drugi koniec Polski? Tu u nas w zachodniej części to jest ogólnie jakaś lipa z tym wszystkim. Chciałbym odetkać auto żeby zyskało kilka koni i fajny dzwięk. Dzięki za odzew pozdrawiam
Zachód jest duży moze konkretniej gdzie mieszkasz będzie łatwiej
No i określ budżet,jak chcesz w jakiejs renomowanej firmie to szykuj ze 2tysiace i bedziesz miał to co chcesz
No i określ budżet,jak chcesz w jakiejs renomowanej firmie to szykuj ze 2tysiace i bedziesz miał to co chcesz
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
W Centrum też nie lepiej a jak są to koszt tyle co ze stanów 3,5k, albo wyuczona śpiewka.
'' o panie takich mazd to nikt nie modyfikuje, do vagów to mamy cały magazyn''
Szukam dalej.
'' o panie takich mazd to nikt nie modyfikuje, do vagów to mamy cały magazyn''
Szukam dalej.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Ktoś mi mówił że w Częstochowie jest to za końcowy krzyczy 500zl ale jaka jakość i firma nie pamiętam bo Ty chcesz cały zrobić? W Siemianowicach Śl jest firma i robi mega robotę ale ceny adekwatne do jakości i tam jadą ludzie z autami że mieszkanie trzeba sprzedać...
Im wolniej jedziesz, tym dłużej Cię widza
- Od: 18 cze 2017, 21:26
- Posty: 790 (14/12)
- Skąd: Bytom
- Auto: Mazda6 GH 2.0
Ja z Lubuskiego jestem Zielona Góra dokładnie. No chciałbym zrobić cały wydech za kolektorem. Dać może jakiś katalizator sportowy? Lub całkiem kata wywalić i co dalej dwa środkowe czy jeden i oczywiście końcowy. I chciałbym żeby nie było ewentualnych problemów na torze w Poznaniu. Co do dedykowanych to sprawdzałem magnaflow np ale to już wydatek rzędu 3500
Czy ktoś się może orientuje jaki kolektor wydechowy będzie pasować do silnika 2.0 z 2005r? Silnik był też montowany w fordzie. Ale właśnie czy z innego silnika o wiekszej pojemności będzie pasować żeby zwiększyć średnicę.
I jeszcze drugie pytanie czy kolektor i katalizator w tym wydechu jest jako jedność? Czy po wydłubaniu puchy sondy nie oszaleja? Czym można zastąpić kata?
I jeszcze drugie pytanie czy kolektor i katalizator w tym wydechu jest jako jedność? Czy po wydłubaniu puchy sondy nie oszaleja? Czym można zastąpić kata?
Bodajże 4-2-1 co do gotowcow jest masa do wyboru.
Tak to wygląda i też mnie zastanawia co z katem :/
Tak to wygląda i też mnie zastanawia co z katem :/
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Gotowca ciężko kupić w PL do mazd nikt nic nie robi praktycznie :/ wydech idzie właśnie od grodzi a nie od przodu...do mx sa wydechy do 3 nie ma nic :/ moze wspawac tam środkowy zamiast kata? Tylko znowu co z sondami?
Jedyne rozwiązanie jakie widzę to, podjechać do warsztatu, który robi układy wydechowe od zera tam temat znają i będą wiedzieli co zrobić.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1834 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
@Tomado, jeśli na drugą sondę założysz zwężkę vel emulator sondy to samochód nie będzie sypał błędami o braku katalizatora. Druga sonda w układzie jest jedynie od sprawdzania jakości spalin/sprawności katalizatora.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek a czy ten emulator trzeba wspawać w rurce, tłumiku bądź za sportowym katalizatorem czy gdzie go umieścić wtedy?
chmielu_KL wydech będzie mi robił znajomy który spawał już nie jeden wydech ale w vagu i nie jest pewien jak zachowa sie właśnie sonda po wywaleniu kata w mazdzie i wstawieniu czegoś innego w to miejsce
chmielu_KL wydech będzie mi robił znajomy który spawał już nie jeden wydech ale w vagu i nie jest pewien jak zachowa sie właśnie sonda po wywaleniu kata w mazdzie i wstawieniu czegoś innego w to miejsce
Wystarczy go założyć na sondę. On po prostu blokuje dopływ spalin do drugiej sondy przez co auto myśli, że wszystko jest na swoim miejscu.
Wygląda to tak:
Wygląda to tak:
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Ogólnie patrząc to trochę lipa bo kolektor jest zintegrowany z katalizatorem więc żeby się go pozbyć trzeba raczej wyspawać cały kolektor wraz z katalizatorem. Dalej z tego co widziałem jest takie złącze z siatki zaraz za tą drugą sondą. Więc może by usunąć wszystko do drugiej sondy i resztę robić od nowa na 2,25 lub 2,5 cala jeden tłumik środkowy i końcowy? Ktoś jest trochę w temacie?
Rzeżbienie kolektora to juz niestety koszta,zwłaszcza do wolnossaka gdzie trzeba to policzyć i mieć pojęcie.Sam kolektor to ok 2kzł.(w Twoim rejonie to chyba Andy FAT działa?)
Potwierdzam że tulejka pod sondę za 2.5zł działa(u mnie w premacy) .
Co do reszty wydechu- zmierz średnicę seryjnego i dodaj ale niewiele,np jak masz seryjnie 2 cale to rób 2.25cala,jak masz 2.25 to rób 2.5 jeśli robisz na tłumikach normalnych nie przelotowych.Jeśli na przelocie to zostaw seryjną średnicę.Pamiętaj że wolnossaki nie lubia zbytniego rozprężenia spalin bo ci poleci moc a zwłaszcza moment obrotowy na łeb na szyję.
Ze swojej strony bym doradził krajowe wyroby nie odstające jakościowo a cenowo kilka razy tańsze,sprawdzone w boju na kilkusetkonnych autach.
Katalizator sportowy AWG,tłumik środkowy przelotowy rozprężny AWG/KADEX,tłumik końcowy TURBOWORKS z kwasówki z asymetrycznym wejściem-wyjściem przelotowy z nierdzewki,jest dość cichy jak na przelot,podróbka magnaflow.Rury kup stalowe aluminiowane(chyba ze masz zamiar jeżdzić na pokazy podwozia),sprawdzi się tak samo dobrze jak kwasiak,a kosztuje sporo mniej i pospawasz zwykłym miomatem.
https://allegro.pl/oferta/katalizator-s ... 7525167065
https://mtuning.pl/Tlumik-w-obudowie-ka ... AWG-p15785
https://mtuning.pl/Tlumik-Srodkowy-Turb ... -25-p22677
Do tego u nich kupisz rury giete z różnymi kolankami oraz prosta 2m
https://allegro.pl/oferta/kadex-rura-gi ... bi_m=reco&
Do tego ładna końcówkai będziesz zadowolony
Potwierdzam że tulejka pod sondę za 2.5zł działa(u mnie w premacy) .
Co do reszty wydechu- zmierz średnicę seryjnego i dodaj ale niewiele,np jak masz seryjnie 2 cale to rób 2.25cala,jak masz 2.25 to rób 2.5 jeśli robisz na tłumikach normalnych nie przelotowych.Jeśli na przelocie to zostaw seryjną średnicę.Pamiętaj że wolnossaki nie lubia zbytniego rozprężenia spalin bo ci poleci moc a zwłaszcza moment obrotowy na łeb na szyję.
Ze swojej strony bym doradził krajowe wyroby nie odstające jakościowo a cenowo kilka razy tańsze,sprawdzone w boju na kilkusetkonnych autach.
Katalizator sportowy AWG,tłumik środkowy przelotowy rozprężny AWG/KADEX,tłumik końcowy TURBOWORKS z kwasówki z asymetrycznym wejściem-wyjściem przelotowy z nierdzewki,jest dość cichy jak na przelot,podróbka magnaflow.Rury kup stalowe aluminiowane(chyba ze masz zamiar jeżdzić na pokazy podwozia),sprawdzi się tak samo dobrze jak kwasiak,a kosztuje sporo mniej i pospawasz zwykłym miomatem.
https://allegro.pl/oferta/katalizator-s ... 7525167065
https://mtuning.pl/Tlumik-w-obudowie-ka ... AWG-p15785
https://mtuning.pl/Tlumik-Srodkowy-Turb ... -25-p22677
Do tego u nich kupisz rury giete z różnymi kolankami oraz prosta 2m
https://allegro.pl/oferta/kadex-rura-gi ... bi_m=reco&
Do tego ładna końcówkai będziesz zadowolony
Boźe,daj mi cierpliwość,bo jak mi dasz siłę,to ich wszystkich rpzp...le
Tak jeszcze myślałem czy może kolektor z MPS'a by nie pasował do silnika 2.0 ? Lub z mazdy 6 2.0 benz ? Bo z tego co widziałem to w 6 kolektor też idzie przed grodzią ale jest inaczej zrobiony w sensie kat jest osobno i kolektor osobno. Teraz tylko czy gdzieś można znaleźć rozstaw śrub montażowych i wymiary obu kolektorów
Wydaje mi się że będzie pasował, bo L3 to tylko stroker LFa.
Ale... zdajesz sobie sprawę że MPS ma kolektor pod turbo? Widziałeś go jak wygląda?
Ale... zdajesz sobie sprawę że MPS ma kolektor pod turbo? Widziałeś go jak wygląda?
- Od: 13 lis 2014, 17:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Płomień widziałem dlatego później poprawiłem jeszcze później o kolektorze od 6 dwu litrowej bo kolektor wydaje sie byc podobny tylko ze bez zintegrowanego kata. Tylko właśnie wydawanie sie wydawaniem a czy ktoś wie gdzie znaleźć wymiary obu mocowań do silnika? W sensie kolektora od 3 i od 6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje