Płomień napisał(a):To chyba źle patrzysz, bo wyraźnie widać że ubyło z dołu.
Jest jeszcze jedna zmienna która tutaj doszła wyszczególniona przeze mnie pominięta przez Ciebie, mianowicie det3. On odlewa paliwa i to raczej on tutaj jest winny takiej sytuacji. Chociaż faktycznie spojrzałem na wykres i nawet przy odłączonym decie ten dół jest słabszy niż na seryjnym dolocie, wydechu. Czyli faktycznie może to być wina wydechu, ale czy samych kolektorów a nie np średnicy wydechu? Chociaż na obecnym setupie jak porównać to jest już tak samo mocny dół, kwestia dobrego dolotu i przepustnicy:
Prosty kolektor klze, przepustnica 65mm,dolot prosty 3 cale ecu k8 det 3

Mam jeszcze ogólnie 1 wykres po włożeniu klde do czerwonej, z tym że ecu było k8 z wsadem klze i punkty otwarcia vrisów niezgrywały się z zagiętym kolektorem:

Płomień napisał(a):Chyba muszę poszukać kogoś kto wyspawa mi kolektory do K-serii,
Pamiętaj o mnie, zawsze ekstra 1-5KM spoko, szczególnie jeżeli miałoby być to w całym zakresie, albo nawet tylko górnym.
Płomień napisał(a):Aaa, i ten. Wisisz mi 20zł za analizę on-line

A ty mi 50 zł za udostępnienie materiału do analizy
