Hej,
Jak w tytule pytanie o modyfikacje układu.
Od dzisiaj jestem szczęśliwym posiadaczem trójki. Podoba mi się niewyobrażalnie ale uważam, że układ kierowniczy mógłby chodzić ciężej i mieć krótsze, bardziej sportowe przełożenie. Auto ma warunki ale trochę ster skrojony pod kobiety i miasto a ja widzę potencjał niczym Mx5. (Tłumik wymienie z czasem.)
Gdzieś czytałem, że można jakąś zębatke wymienić, skrucić ilość jaką kręcimy kierownica od skrajnych stron. Wtedy automatycznie będzie też i większy opór, no i byłaby szansa rondo przejechać nie odkrywając rąk od kierownicy.
Ktoś się na tym zna, robił, poleci?
Wiecie jakie jest aktualne przełożenie w nowej 3ce? X:1
Będę zobowiązany
Jak zmmodyfikować układ kierowniczy?
Strona 1 z 1
W starszych autach nie byłoby problemu. W nowej trójce, pomijając skomplikowanie podzespołów, pozostaje problem sterowania.
Wszystkie podzespoły zajmujące się bezpieczeństwem i trakcją dostają sygnał z czujnika kąta skrętu kierownicy, ta informacja połączona z danymi z żyroskopu, czujników ABSu i Bóg wie czego jeszcze pozwala systemom kontrolować auto. Jeśli zrobisz cokolwiek co sprawi że zmieni się skręt kół w odniesieniu do skrętu kierownicy, to samochód dostanie szajby
Wszystkie podzespoły zajmujące się bezpieczeństwem i trakcją dostają sygnał z czujnika kąta skrętu kierownicy, ta informacja połączona z danymi z żyroskopu, czujników ABSu i Bóg wie czego jeszcze pozwala systemom kontrolować auto. Jeśli zrobisz cokolwiek co sprawi że zmieni się skręt kół w odniesieniu do skrętu kierownicy, to samochód dostanie szajby
- Od: 13 lis 2014, 16:47
- Posty: 1120 (25/84)
- Skąd: Łódź / Kowary
- Auto: Xedos 6 KL `92
323C `96 ZM-VE
Mazda 6 GH
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje