Mazda 6 2,3 przeróbka dolotu

witam
posiadam mazda 6 GG z 2002 roku z motorem 2,3 166ps
zauważyłem ze w gorące dni typu 28stopni na dworze mazda traci sporo na mocy
przyjrzałem sie jak skonstruowany jest dolot i wniosek mam taki ze cale powietrze ssie z komory silnika
wiele nie mysląc podłączyłem interfejs delphi pod auto i sprawdziełem temp w dolocie a tam temp zasysana 60 stopni przeciez to bardzo duzo.
zabrałem sie za przerobienie dolotu
obróciłem ta trąbke co zasysa powietrze w dół obciąłem ja zeby można załozyc na nią rure aluminiową fi 60mm kolo chlodnicy trzeba bylo wyciąc troche plastiku i rure mamy na przeciw kratki od halogenu
w kratce wyciąłem dziurę wsadziłęm bass reflex z glosnika wszystko ładnie estetycznie i mazda ssie powietrze prosto z dworu zimne i ma go duzo
podłączenie kompa i ku mojemu zdziwieniu na postoju 43 stopnie a podczas jazdy 32
róznica w cieple dni kolosalna auto ciagnie tam samo jak bym jechal w nocy albo po burzy
zastanawia mnie jeszcze ta boczna klapka sterowana podcisnieniem jak ona działa kiedy sie załącza
itp bo tam tez ssie cieple powietrze tylko ciasno jest zeby doprowadzic cos zimnego
moze zaslepic to w ogóle
i niech pobiera powietrze z kratki po halogenie
posiadam mazda 6 GG z 2002 roku z motorem 2,3 166ps
zauważyłem ze w gorące dni typu 28stopni na dworze mazda traci sporo na mocy
przyjrzałem sie jak skonstruowany jest dolot i wniosek mam taki ze cale powietrze ssie z komory silnika
wiele nie mysląc podłączyłem interfejs delphi pod auto i sprawdziełem temp w dolocie a tam temp zasysana 60 stopni przeciez to bardzo duzo.
zabrałem sie za przerobienie dolotu
obróciłem ta trąbke co zasysa powietrze w dół obciąłem ja zeby można załozyc na nią rure aluminiową fi 60mm kolo chlodnicy trzeba bylo wyciąc troche plastiku i rure mamy na przeciw kratki od halogenu
w kratce wyciąłem dziurę wsadziłęm bass reflex z glosnika wszystko ładnie estetycznie i mazda ssie powietrze prosto z dworu zimne i ma go duzo
podłączenie kompa i ku mojemu zdziwieniu na postoju 43 stopnie a podczas jazdy 32
róznica w cieple dni kolosalna auto ciagnie tam samo jak bym jechal w nocy albo po burzy
zastanawia mnie jeszcze ta boczna klapka sterowana podcisnieniem jak ona działa kiedy sie załącza
itp bo tam tez ssie cieple powietrze tylko ciasno jest zeby doprowadzic cos zimnego
moze zaslepic to w ogóle
i niech pobiera powietrze z kratki po halogenie