Założenie turbo czy swap?

Witam wszystkich 
Posiadam Mazdę 323F BJ 2.0 diesel zwykły bez turbo, taki typowy traktor. Seryjnie ma około 71KM.
Auto jest bezawaryjne jeśli chodzi o silnik, jego spalanie to ~6L w trasie jadąc do 90km/h. Miasto (250tyś mieszkańców) 7-8L. Autko ogólnie jest mega słabe. Dlatego po przeczytaniu wielu tematów i po rozmowach ze znajomymi mechanikami mam do was pytanie jako do osób które znają temat Mazd.
Nachodzi mnie kilka pomysłów, mam do was prośbę o opinie na ten temat:
1) Założenie turbo i intercoolera z Wersji 2.0 DITD. W grę wchodzi używane turbo i intercooler, po dokupieniu i dopasowaniu mechanik znajomy po znajomości powiedział że za około 300zł mi to złoży. Wiadomo turbo i inter kupie używkę. Myślę że w 1000zł może może bym się zmieścił.
2) Dołożenie do Mazdy samego turbo z 1.9 JTD 80KM z Punto II ponieważ ma turbo które samo się że tak powiem ustawia (podobno). Podobno również seryjnie punciak nie miał intercoolera i dawał radę.
3) Sprzedanie tej mazdy i kupienie takiej samej tylko z silnikiem 2.0DITD.
4) Kupienie drugiej mazdy z 2.0 DITD rozbitej i zrobić swapa.
Szczerze myślę najbardziej nad tym żeby sprzedać ją i kupić Forda Focusa 1.8 diesla lub 323F BJ z 2.0 DITD.
Chociaż aktualna 323f''ka jest bardzo zadbana przezemnie i szkoda mi jej sprzedawać.
PS: Najbardziej boli mnie fakt że jeżdząc z włączoną Klimatyzacją w miescie pali ok 8L/100km przy czym trzeba jezdzić tempem autobusu miejskiego. Macie może jakieś inne pomysły?
Szczerze dziękuje za każdą odpowiedź.
Posiadam Mazdę 323F BJ 2.0 diesel zwykły bez turbo, taki typowy traktor. Seryjnie ma około 71KM.
Auto jest bezawaryjne jeśli chodzi o silnik, jego spalanie to ~6L w trasie jadąc do 90km/h. Miasto (250tyś mieszkańców) 7-8L. Autko ogólnie jest mega słabe. Dlatego po przeczytaniu wielu tematów i po rozmowach ze znajomymi mechanikami mam do was pytanie jako do osób które znają temat Mazd.
Nachodzi mnie kilka pomysłów, mam do was prośbę o opinie na ten temat:
1) Założenie turbo i intercoolera z Wersji 2.0 DITD. W grę wchodzi używane turbo i intercooler, po dokupieniu i dopasowaniu mechanik znajomy po znajomości powiedział że za około 300zł mi to złoży. Wiadomo turbo i inter kupie używkę. Myślę że w 1000zł może może bym się zmieścił.
2) Dołożenie do Mazdy samego turbo z 1.9 JTD 80KM z Punto II ponieważ ma turbo które samo się że tak powiem ustawia (podobno). Podobno również seryjnie punciak nie miał intercoolera i dawał radę.
3) Sprzedanie tej mazdy i kupienie takiej samej tylko z silnikiem 2.0DITD.
4) Kupienie drugiej mazdy z 2.0 DITD rozbitej i zrobić swapa.
Szczerze myślę najbardziej nad tym żeby sprzedać ją i kupić Forda Focusa 1.8 diesla lub 323F BJ z 2.0 DITD.
Chociaż aktualna 323f''ka jest bardzo zadbana przezemnie i szkoda mi jej sprzedawać.
PS: Najbardziej boli mnie fakt że jeżdząc z włączoną Klimatyzacją w miescie pali ok 8L/100km przy czym trzeba jezdzić tempem autobusu miejskiego. Macie może jakieś inne pomysły?
Szczerze dziękuje za każdą odpowiedź.