Szpera w stylu Phantom Grip do FWD

Cześć
Jakiś czas temu naszło mnie na rozważania odnośnie szpery. O ile nie ma problemu ze znalezieniem rozwiązań do rwd albo 3/6 MPS, to praktycznie nie ma nic do reszty gamy modelowej, zwłaszcza tej starszej. Kilkukrotnie natrafiłem na zestawy do hond Civic i CRX, który wygląda tak:
Po zamontowaniu
Rozwiązanie nazywa się "Phantom Grip". W założeniach działanie jest dość proste, w momencie zróżnicowania prędkości na wyjściach z dyfra, dwa metalowe klocki rozpychane sprężynami trą o powierzchnie zębatek "wyrównując" prędkości obrotowe w dyfrze.
Z jednej strony wizja opiłków w dyfrze i tarcia metali nie jest zachęcająca, ale z drugiej strony bardzo podobne rozwiązania (o ile nie takie same) były stosowane w GM. Poza tym skrzyń do pacjenta jest na rynku pod dostatkiem, w dobrych cenach. Zastanawiam się nad montażem w 323C BA 1.5
Czy ktoś miał do czynienia z takim rozwiązaniem, kupił / dorabiał do siebie?
Jakiś czas temu naszło mnie na rozważania odnośnie szpery. O ile nie ma problemu ze znalezieniem rozwiązań do rwd albo 3/6 MPS, to praktycznie nie ma nic do reszty gamy modelowej, zwłaszcza tej starszej. Kilkukrotnie natrafiłem na zestawy do hond Civic i CRX, który wygląda tak:
Po zamontowaniu
Rozwiązanie nazywa się "Phantom Grip". W założeniach działanie jest dość proste, w momencie zróżnicowania prędkości na wyjściach z dyfra, dwa metalowe klocki rozpychane sprężynami trą o powierzchnie zębatek "wyrównując" prędkości obrotowe w dyfrze.
Z jednej strony wizja opiłków w dyfrze i tarcia metali nie jest zachęcająca, ale z drugiej strony bardzo podobne rozwiązania (o ile nie takie same) były stosowane w GM. Poza tym skrzyń do pacjenta jest na rynku pod dostatkiem, w dobrych cenach. Zastanawiam się nad montażem w 323C BA 1.5
Czy ktoś miał do czynienia z takim rozwiązaniem, kupił / dorabiał do siebie?