Mazda 626 GF swap czy tuning DiTD

Postprzez xawer » 24 cze 2016, 23:19

Witam, panowie zwracam się do was z prośba o poradę chciałbym sobie zaplanować kolejne modyfikacje swojej madzi . Do rzeczy , zastanawiam się nad opłacalnością tuningu silnika DiTD (który jak wiemy jest oporny na większe modyfikacje) cel jaki sobie założyłem to ok 170/180km , modyfikacje o których myślałem to Turbo hybryda + ic + program (myślałem o jakieś śwince typu ecumaster) aktualnie jest zrobiony pełen przelot + mbc + oporniko(druto)tuning. Lub 2 opcja Swap silnika , niechał bym robić jakieś dużej rzeźby auto używam raczej na co dzień (mobilność ponad wszystko) myślałem o 2.2 turbo z probe (1 myśl nie znaczy ze dobra). Budżet jaki sobie mniej więcej zakładam to 6 tys. Nie sety nie mam wiedzy dużej w tym temacie (jedynie teoretyczna) wiec prosił bym o ewentualne rozwianie moich wątpliwości .
Uprzedzając dla czego nie kupie mocniejszej mazdy albo bardziej sportowej , nie chce po pierwsze swoja madzie dopowiedzeniem do stanu ze szkoda było by mi ja sprzedawać a po drugie po prostu mam do tego auta sentyment.
Dziękuję za uwagę oraz bardzo proszę o pomoc w temacie, i apropo swapa oraz apropo tuningu Ditd.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 paź 2014, 17:22
Posty: 76 (1/0)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda 3 BP

Postprzez tadziol » 25 cze 2016, 11:33

Ja bym widział KL z GE razem ze skrzynią,półosiami i zwrotnicami.
Prawie,że Plug&Play ;)
xawer napisał(a):ok 170/180km
osiągnięte bez żadnych modów.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez Neonixos666 » 25 cze 2016, 11:39

Z tego silnika nie wyciągniesz takiej mocy, pomijając to że tu nie da się zmieniać map silnika to wszystko ma swoje ograniczenia typu pompa czy wtryski. Sprężarkę zmienisz tylko nie podasz odpowiedniej dawki w odpowiednim rozpyleniu. Swap na benzynę to trochę dziwne szczególnie ze lepiej swapować jak masz już jakąś benzynę pod maską wtedy masz sporo elementów wspólnych. Jak chcesz żeby to fajnie jechało to musisz przejść na CDTI. Kupujesz w dobrym stanie M6 po dzwonie w <dupa> albo dachowaniu i przekładasz co chcesz. CDTI/DITD mają sporo wspólnego osprzętu i rozwiązań. Jak już przełożysz i będzie wszystko ok to jedziesz na zmianę mapy. Innego rozwiązania nie widzę. można coś pomyśleć z przełożeniem samej głowicy z CDTI ale nie wiem czy wszystko tak fajnie i super będzie pasowało a rzeźba to raczej zła droga.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9472 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje