Strona 1 z 1

Mazda MX-6 GE KL-DE '93 montaż turbo.

PostNapisane: 11 cze 2016, 16:18
przez sidebyside
Witam jakie są koszty wystawienia turbo do mx6 2.5 czy 3 tys zł mi wystarczy? I jaką moc mogę wyciągnąć przy wstawionym turbo? chciałbym uzyskać 350 hp.

Re: mazda mx6 Ge kl-de '93 2.5 turbo koszty wstawienia?

PostNapisane: 11 cze 2016, 20:23
przez Neonixos666

PostNapisane: 11 cze 2016, 20:30
przez Yoki
Może koledze chodzi o Gumy Turbo to nie wiem czy były w nich MX-6

Re: mazda mx6 Ge kl-de '93 2.5 turbo koszty wstawienia?

PostNapisane: 11 cze 2016, 22:56
przez Dominator
Autor tematu ma duże poczucie humoru <glupek2>

Re: mazda mx6 Ge kl-de '93 2.5 turbo koszty wstawienia?

PostNapisane: 11 cze 2016, 23:12
przez sidebyside
Yoki napisał(a):Może koledze chodzi o Gumy Turbo to nie wiem czy były w nich MX-6
Chodzi mi o normalne turbo zamówiłam już z usa ten komplet co jeszcze będzie mi potrzebne do tego jeszcze czy 3 tys mi wystarczą jeszcze dobrze że nie mieszkam w polsce narazie bo ciężko sie nie ktorymi dogadac

Re: mazda mx6 Ge kl-de '93 2.5 turbo koszty wstawienia?

PostNapisane: 11 cze 2016, 23:16
przez Dominator
Wiele z tego chińskiego szitu pójdzie w kosz. Daj znać jak zmontujesz, jestem ciekawy wykresu hahaha
Aha, kup sobie nowy silnik do tego zestawu.

PostNapisane: 11 cze 2016, 23:23
przez chmielu_KL
A jest jakieś nienormalne turbo. ? :D
Dozbieraj sobie do tych 3 tyś na mps'a :D
Za 3 tyś to guzik zrobisz.

Re: mazda mx6 Ge kl-de '93 2.5 turbo koszty wstawienia?

PostNapisane: 11 cze 2016, 23:43
przez Neonixos666
jakbym miał 3 tyś i ten silnik to bym sobie dobrą instalację gazową założył <lol>

PostNapisane: 12 cze 2016, 00:13
przez sidebyside
Neonixos666 napisał(a):jakbym miał 3 tyś i ten silnik to bym sobie dobrą instalację gazową założył <lol>
Neonixos666 napisał(a):jakbym miał 3 tyś i ten silnik to bym sobie dobrą instalację gazową założył <lol>
Mam toyotę supre 94 3.0 w turbo teraz chce mazde 2.5 w turbo do toyoty niepotrzebne było mi wystawianie a jak będzie potrzebny samochód na gaz to kupię małe badziewie co będzie mi palić 10lit gazu widocznie to mnie niezadawala

Re: mazda mx6 Ge kl-de '93 2.5 turbo koszty wstawienia?

PostNapisane: 12 cze 2016, 00:38
przez Neonixos666
Ja bym na Twoim miejscu modził Suprę, większy potencjał. :)

PostNapisane: 12 cze 2016, 01:22
przez sidebyside
Neonixos666 napisał(a):Ja bym na Twoim miejscu modził Suprę, większy potencjał. :)
toyota mnie jakoś tak nie zadawala do końca mieszkam w angli tu nie są drogie supry 8tys funtow kupisz już kozacki samochód ja kupilem supre ale to nie mój gust mx6 z tuningowana jest w moim guscie tez myślałem o nissanie skyline gtr 34 ale to już droższa półka i jak coś sie [cenzura] tez koszta spore zawsze można zaryzykowac

PostNapisane: 14 cze 2016, 06:14
przez piwo
czyli masz 3 tys zl by zlozyc ten zestaw rozumiem? nie widze na zdjeciu pompy paliwa. no i jakosc gratow jest najwazniejsza. weze silikonowe potrafia pekac, rozrywac sie przy 0,5 bara jesli jest slaba ich jakosc, obejmy, cybanty zsuwac z gum jesli na rurach nie ma naspawanych kołnierzy lub jakosc cybantow jest slaba (najlepiej szerokie na kluczyk 13stke). turbo wazne zeby nie bylo jakies totalnym zlomem chinskim, bo sa przypadki ze takie turbo nie wytrzymuje 10 minut pracy i rozlatujacy sie wirnik wpada w dolot i uszkadza caly silnik, czesto tez takie turbiny maja nieszczelne zawory i po prostu nie trzymaja cisnienia.kolejna sprawa widze ze fajnie ze jest chlodnica oleju. pytanie jakiej jakosci sa weze i przylacza. czy sa porzadne i beda szczelne polaczenia olejowe czy koncowki sa do pupy i trzeba bedzie wszytsko wymieniac. pytanie co ze strojeniem? ecu nie widze. samo strojenie moze wyjsc ponad 5tys zl (emu + sonda szerokopasmowa kolo 2300, do tego podlaczenie wiazki moze kosztowac z 2tys, i strojenie na hamowni i na ulicy moze kosztowac grubo ponad 2 tys) wiec sam widzisz.
wszystko zalezy kto to zrobi (czy samemu) i jaka jest jakosc tego co kupiles. chinskie kolektory wydechowe potrafia nagminnie pekac (scianka rury za mala) i na dodatek nie pasowac (np srub moze nie dac sie przykrecic bo rurki sa tak glupio pospawane ze nie ma do nich dostepu :)
o chinskich wentylatorach nie wspominajac. maja duzo nizsza moc (80W) niz seryjne (ponad 300W) wiec zamiast pomagac silnik czesto sie przegrzewa.
czasami oszczedny traci dwa razy.
http://www.racingforum.pl/lofiversion/i ... 607-0.html