Witam!
Otóż od dluzszego czasu jestem posiadaczem Mazdy 3-ki BK, wszytko smigalo jak ta lala az tu nagle z silnika zaczelo lac olejem (miske od nowa napelnialem raz na 4 tyg). Zaczelem od uszczelki pod deklem a zara bede konczyl na zdejmowaniu kolektora bo gdzies pod nim rowniez wyciek i to nawet dosyc mocny gdyz po 5-10 minutach stania na wlaczonym silniku plama okolo 15-20 cm srednicy;/ === wracajac do tematu rozejzalem sie za silnikami i powstal dylemat poniewaz znalazlem silnik ST170 w raz ze skrzynia w tej samej cenie co moj stary DHOC 2.0 16v, wiec chcialbym zapytac czy ktos juz robil tego rodzaju swap'a? i czy duzo przerobki jestaby ST'ka wsadzic pod maske?
Z gory dzieki
Mazda3 BK Swap silnika na ST170 Pytania.
Strona 1 z 1
z grubej rury widze. pierwsze pytanie to wymiary. potem kwestia skrzyni biegow i jej polaczenia z silnikiem z forda. kolejna sprawa caly osprzet i podpiecie tego. mozna na emu to odpalic ale to kupa roboty i koszta beda bardzo duze. mysle ze gra nie warta sweiczki. mzoe ci leci olej spod uszczelki aparatu zaplonowego?
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Biorąc pod uwagę, że to dokładnie ten sam silnik (LF/Duratec20) i płyta podłogowa, swap od strony mechanicznej wcale nie musi być trudny. Najbardziej martwiłbym się o ECU.
the right man in the wrong place...
Biorąc pod uwagę, że to dokładnie ten sam silnik (LF/Duratec20) i płyta podłogowa, swap od strony mechanicznej wcale nie musi być trudny. Najbardziej martwiłbym się o ECU.
nie wiedzialem o tym
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
piwo napisał(a):Biorąc pod uwagę, że to dokładnie ten sam silnik (LF/Duratec20) i płyta podłogowa, swap od strony mechanicznej wcale nie musi być trudny. Najbardziej martwiłbym się o ECU.
nie wiedzialem o tym
Moim zdaniem to nie prawda ST170 to Focus Mk1 i silnik z rodziny Zetec. Natomiast w Mazdzie jak już jest Duratec, różnią się choćby pojemnością 1988 vs 1999 cc, różnic jest zapewne więcej, nie znam ich ale w PnP nie wierzę. Szukaj silnika z Fiesty ST150 jak już ew. Focusa mk2 2.0
Stała pod ścianą prężąc kakao
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje