smile napisał(a):Mps z tego co pamiętam ma inne części niż zwykle 2,3. To już lepiej szukaj np cx7 pierwszej generacji jakiegoś szrota z USA. Będziesz miał ory silnik turbo 2,3 o mocy ponad 250km. Lepsze to niż swap na 3,0.
Co do zakładania kompresora, kiedyś widziałem mx-5 nc z kompresorem, kompresor nie wymaga montażu icka, oczywiście można ale nie jest to koniecznością.
TapTalk na Sony M2
tekkenfan napisał(a):smile napisał(a):Co do zakładania kompresora, kiedyś widziałem mx-5 nc z kompresorem, kompresor nie wymaga montażu icka, oczywiście można ale nie jest to koniecznością.
a to niby czemu?
Każde doładowanie wymaga ICka, fizyki nie oszukasz
Zależy ile chce się dmuchać Bezpiecznie powyżej 0,3b należałoby się zaopatrzyć w IC – zwłaszcza przy kompresorze, który grzeje dość mocno powietrze. Chłodniejsze powietrze ma więcej tlenu i pozwala uzyskać więcej mocy w połączeniu z odp dawką paliwa, dodatkowo pozwala zmniejszyć ryzyko problemów z zapłonem – mam na myśli nadmierne jego cofanie.
piwo napisał(a):moze mowisz o pmcompie?
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... =22&t=2073
Chyba nie, bo to NB Prędzej Nynuch U niego siedzi wodny IC w kolektorze ssącym.