Modyfikacje i odblokowanie ECU – Mazda3 BM

Postprzez Neonixos666 » 8 wrz 2016, 14:49

Są to wartości przybliżone i nawet jak by wyszło 175 to nie ważna jest wartość max ale przebieg kresek czyli od jakich obrotów dostępna i w jakim przedziale.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Kliszek M3 » 8 wrz 2016, 18:26

więc co dałby mi remap oprócz więcej KM i Niutów? będzie się zbierać od niższych obrotów? większa elastyczność?
Obrazek
Kamil
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2015, 22:44
Posty: 587 (36/11)
Skąd: B-stok
Auto: Było:
* Audi A8 D3 3.0 TDI 233 KM 2007r.
* Mazda3 BM Skyactiv-G 165; SkyPassion HB; 2015r. MT Soul Red :)
Jest:
* Volkswagen Sharan Highline 2.0 TDI + DSG/ 220 KM 2015r.

Postprzez marlad » 11 wrz 2016, 22:55

Kliszek M3 napisał(a):dobrze, mi na hamowani w Rykach wypluło 159,4 KM, co prawda na 95 (nie ja tankowalem :( ) i było strasznie gorąco... jaką mam pewność, że przyjadę cała PL i wrócę z 180 kobyłami, lub 180+? :)


Do tego jest norma DIN 70020 , która uwzglednia wilgotnosc , cisnienie oraz temperaturę .

Kliszek M3 napisał(a):
marlad napisał(a):Pierwsza osoba , która się u mnie pojawi zachipuje i opublikuje wynik dostanie zniżkę 50 %


A jak nie wyjdzie ? :)


Temat na razie nieaktualny z mojej strony ,wiec spokojna głowa :)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez Majsiek » 18 wrz 2016, 21:03

Witajcie
Podpinam się pod temat mimo, że mam CX-3

Disitune proszę Cię o info czy mój 2.0 120 też się da odblokować i daj info jak jest cena takiej operacji?
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 12 sie 2016, 18:02
Posty: 127 (2/4)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda Cx-5 2.5l AT AWD SkyPassion 2018

Postprzez DISItune » 18 wrz 2016, 21:17

Majsiek napisał(a):Witajcie
Podpinam się pod temat mimo, że mam CX-3

Disitune proszę Cię o info czy mój 2.0 120 też się da odblokować i daj info jak jest cena takiej operacji?
Pozdrawiam


pw :)
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez brandon » 30 wrz 2016, 12:32

Widziałem na FB, że można już odblokować ECU Mitsubishi w M3 BK. Proszę o ofertę na pw :–)
Początkujący
 
Od: 26 sty 2012, 21:31
Posty: 19
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda 3 BM Enso 2016; 2.0 120KM@177KM
Mazda CX-5 2018; 2.5

Postprzez marlad » 28 mar 2017, 19:37

Kliszek M3 napisał(a):
marlad napisał(a):Pierwsza osoba , która się u mnie pojawi zachipuje i opublikuje wynik dostanie zniżkę 50 %


A jak nie wyjdzie ? :)

Jak nie wyjdzie jak wyjdzie :)

Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez piwo » 29 mar 2017, 06:09

az zal nie zmienic softu w ecu, bo traci sie wiele z dynamiki kosztem prawie zadnym. prawie wynik jak dla turbo.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez marcin255 » 29 mar 2017, 19:27

do turbo to brak 50 Nm dostępnych od 1800 rpm
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez piwo » 30 mar 2017, 09:53

kto jezdzi przy 1800 obrotow. chyba dziadki. normalny czlowiek w trasie uzywa 5-7tys,
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez mf113 » 30 mar 2017, 10:36

Oj chciałoby się dokręcić do 7 tyś. <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2016, 00:31
Posty: 304 (5/13)
Skąd: Białystok
Auto: Mazda 3 BM Sedan SkyPassion
Benzyna 2.0 MT 120KM-->175KM
2015

Postprzez piwo » 30 mar 2017, 11:10

no a pytanie do stroiciela. czemu kreski koncza sie na 6500? czyms bylo to podyktowane? bezpieczenstwem silnika? jakies popychacze sa w glowicy czy cus? przydal by sie tysiac do obrotow wiecej nawet jak moc juz delikatnie leci w dol. nizszy bieg to zawsze 30% wiekszy niuton na kolach niz wyzszy wiec nawet jak moc pod odcinka jest nizsza niz po zmianie biegow yna powiedzmy 5 tys to i tak na kolach jest wiecej bo nizsze przelozenie biegu robi swoje.
nie lubie jak jakas marka z benzyny próbuje zrobic diesla (czytaj takie silniki audi 1,8 turbo ktore moc maksymalna maja przy 3650 obrotow. smiechu warte.
https://www.autocentrum.pl/dane-technic ... m-od-2012/
benzyna ma sie krecic do ponad 7tys i tam rozwijac swoja moc maksymalna a im wyzej silnik sie kreci tym jest lepszy (patrz k20 hondy. to dla mnie wyznacnzik. moc wysoko, obroty do 9tys)
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez polcza » 11 kwi 2017, 15:08

piwo – z tego co kojarzę w nowych mazdach 3 zawsze przy 6500 obrotów jest odcięcie.
Zgadzam się, że benzyna powinna się kręcić jeszcze na czerwieni. Niestety obecnie nawet Honda pozwala kręcić swoje silniki do mniej więcej 6,5k obrotów.
Początkujący
 
Od: 22 sie 2015, 14:02
Posty: 6
Auto: Mazda 3 BM 2015
SkyEnergy 120km MT

Postprzez marlad » 9 maja 2017, 23:44

Następna 120 tka :) <spoko>

Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez annecto » 23 maja 2017, 23:29

Jak wygląda sprawa gwarancji po strojeniu? Czy po wgraniu ewentualnym wgraniu ponownie oryginalnych map ecu, serwis może się zorientować że było grzebane?
Początkujący
 
Od: 4 lip 2016, 11:02
Posty: 1

Postprzez Neonixos666 » 24 maja 2017, 00:04

Ingerencja w sterownik=utrata gwarancji.
Ostatnio edytowano 24 maja 2017, 18:50 przez Neonixos666, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9468 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez DISItune » 24 maja 2017, 05:46

Pod warunkiem, że będzie szukana i zostanie znaleziona.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez piwo » 24 maja 2017, 17:01

a kolejne pytanie. przy aktualizacjach softu jakie sobie robia za kazdym razem serwisy to mapa zostanie stara czy nowa? no i pytanie o ta odcinke. czemu nie zaczyna sie od 7500? przeciez to nie diesel by przy 6 tys odcine dawac.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez DISItune » 24 maja 2017, 18:21

piwo napisał(a):a kolejne pytanie. przy aktualizacjach softu jakie sobie robia za kazdym razem serwisy to mapa zostanie stara czy nowa? no i pytanie o ta odcinke. czemu nie zaczyna sie od 7500? przeciez to nie diesel by przy 6 tys odcine dawac.


Jeżeli zaktualizują soft to nadgrają moda, to dość logiczne. Odcinka zostaje fabryczna 6500, bo tak.
Na życzenie przenoszę na 7000. Mat z OVT twierdzi że w miarę bezpieczny max to 7300.
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (21/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez piwo » 24 maja 2017, 19:17

no dobrze wiedziec. czyli trzeba patrzec im na przegladzie na rece by przypadkiem nic przy sofcie nie robili i zadnych aktualizacji nie robili softu.
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4733 (216/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje