Modyfikacja silnik 2.3 + Turbo

Postprzez People_Hate_Me » 15 lis 2015, 21:08

możesz wstawiać fotki w pionie? Bo tak Ciężko się to ogląda.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez honda2911 » 1 sty 2016, 14:22

-edit- PHM
Prosiłem o PW
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez brodaM6 » 6 sty 2016, 08:51

matthies napisał(a):moc mocą, tylko że mps ma dokładane drapanie na tylne nogi, więc teoria przekłada mps nad ten projekt, chociaż nie wiadomo na jakiej mocy się kolega zatrzyma ;)

Ostatnio oglądałem lub czytałem ze taki dołączany napęd jak w mps ,to nie bardzo do końca udane rozwiązanie ,podobno lubi szarpnąć tyłem przy szybkiej jeździe jak sie załącza haldex
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez drozdo » 6 sty 2016, 12:09

Napęd w MPSie jest sensownie zrobiony. Szkoda, że nie ma możliwości kontrolowania czy ma być 4x4 czy nie ręcznie ale komputer całkiem dobrze sobie radzi. Potrafi szarpnąć gdy jeździsz wolno i nagle mocno przyspieszysz (to się wtedy załącza szybko i mocno no i tak właśnie powinien), jak jeździsz płynnie (i szybko i wolno) to załączania/rozłączania praktycznie nie czuć.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/19)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez marlad » 18 sty 2016, 01:19

Nie wiem czy juz było ,ale taka turbawke od corksport ostatnio montowalismy w 2.3 turbo .
Obrazek

Jakiś profesjonalny amerykański tuner to stroił i wyszło ok 300 km i 400 nm . Hamowalismy to na inercji i podobno po analizie logów wyszło ,iż nie zostało zbudowane właściwe obciążenie . wykres jak z big turbo ,pozno wstawało.

Użytkownik pojedzie na obciążeniówke i zweryfikuje wynik
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez mlody1921 » 26 sty 2016, 00:40

Hmmm ecumaster ma w sprzedaży kontroler haldexa moze spasuje do mazdy można spinać dowolnie jak sie podoba
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez maras_66 » 14 lut 2016, 21:23

Hej. Mazda zostala w polsce....mam inne auto do poruszania sie na codzien....diesla na paliwo do traktora <płacze> . Troche zaczalem rozbierac....mam czesci do zakucia ale nie mam jak sie tym zajac <płacze> Zdazylem zamontowac nowe lekkie fotele :D Emulator maty pasazera i wyeliminowac poduszki w siedzeniach..... <diabełek> Wie ktos moze kto na podlasiu dobrze posklada mi motor??? W sumie nie musi byc podlasie....chce to miec zrobione profesjonalnie....
Załączniki
rps20160214_195605.jpg
rps20160214_203137.jpg
Ostatnio edytowano 14 lut 2016, 22:09 przez maras_66, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Postprzez leonidass » 14 lut 2016, 21:49

jak chcesz profi to skontaktuj się z Goofim z ssgarage tylko że to wa-wa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez marlad » 14 lut 2016, 23:17

Jak szukasz pedanta profesjonalisty z wiedzą to polecam inż Konrad Rachwał Kraków
Facet przygotowuwał w zeszlym roku maszyny do Mistrzostw europy ALPE ADRIA i mistrzostw Polski
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 20 kwi 2014, 19:06
Posty: 225 (13/13)
Skąd: Kraków

Postprzez leonidass » 15 lut 2016, 12:01

ke?? , a ile on takich 2.3 , 2.3 disi złożył?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez brodaM6 » 29 lut 2016, 11:27

Jakiś progres <faja>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez torek » 30 sty 2019, 12:43

Ja tylko napiszę, że napęd w 6mps, nie jest zwykłym haldexem jak w s3, czy saabach. To nawet 80% napedu może iść na tył a minimalnie zostaje na nim 15%. czyli jest on zawsze hm na chodzie. ;) CO więcej jeśli urwać półosie w mpsie 6 to tylko z tyłu.. własnie dlatego, że przy startach spod świateł większość idzie na tył.
Taka drobna dygresja ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje