Modyfikacja silnik 2.3 + Turbo

Postprzez maras_66 » 2 sie 2015, 20:33

No na seryjnym motorze :P Mysle ze jest w miare bezpiecznie. Zreszta plany juz sa na zakucie.....a jak padnie po drodze to trudno bedzie szybciej<diabełek> ....chociaz nie sadze....z mojego doswiadczenia to b.dobre motory jak sie dba od poczatku oczywiscie. Jak nie to i w serii padnie. Zrobilem 10tys na turbo, jezdze codziennie ale co prawda nie mecze go bardzo....moze w weekendy troche :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Postprzez slisman » 6 sie 2015, 13:07

Ale temat w NM musisz założyć, bo wszystko prezentuje się naprawdę ciekawie! :)
Chwalnienie felg tutaj to trochę offtop (temat o 2.3 T), ale w tym kolorze naprawdę robią robotę! <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2010, 15:49
Posty: 981 (42/24)
Skąd: Trójmiasto
Auto: Ford Explorer 4.0 SOHC V6 205 km

Postprzez maras_66 » 9 sie 2015, 13:00

Powoli przymierzam sie do zakupu czesci silnika. Z korbami problemu nie ma zadnego. Za to tloki.....Cr bedzie 9:1 to napewno. A wymiar? Niektorzy mowia(focaljet.com) ze po przebiegu (moj 220000) od razu brac pierwszy nadwymiar 0,20, zebrac tuleje i przechonowac bez pomiarow bo na bank juz jest owalizacja ??? Myslalem o supertechu albo wossner bo tylko oni maja stopien 9:1. No jeszcze cp ale juz znacznie drozsze a ja nie chce 500km ;P Np tutaj cos strasznie tanio [url]http://www.motocombo.pl/p/1224/29014/zestaw-tlokow-ford-focus-mondeo-duratec-2-3-16v-turbo-ford-samochodowe-tloki-wossner-technika-samochodowa.html[url] .Kupowal ktos u nich? Bo cena lepsza niz gdziekolwiek. Widze ze maja je w ofercie dwa sklepy ze szczecina....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Postprzez tekkenfan » 13 sie 2015, 01:16

Ja bym szedł w co najmniej pierwszy nadwymiar bo kucizna będzie pewnie miała inne pasowanie niż ori tłok, pomijam kwestię zużycia.
A nie lepiej kupić na ebayu? W ten sposób omijasz pośredników. Ja jak kupowałem kuciznę to wychodziło że w PL cena jest jakies 0,25-0,5x wyższa niż ebay :|

A tak btw to ciekawy jestem jakby wyszło porównanie Twojej 6tki z MPSem :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez matthies » 13 sie 2015, 13:24

moc mocą, tylko że mps ma dokładane drapanie na tylne nogi, więc teoria przekłada mps nad ten projekt, chociaż nie wiadomo na jakiej mocy się kolega zatrzyma ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez tekkenfan » 13 sie 2015, 15:09

Czyli że MPS normalnie jest FWD i w momencie uślizgu zapina tył?
Powyżej jakiejś prędkości znowu go rozpina?

Tak czy siak straty będą większe niż w FWD więc wszystko zależy jak mocno wykorzystasz AWD na starcie :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez maras_66 » 13 sie 2015, 18:41

Mps ma haldexa czyli dopina w uslizgu badz zerwaniu przyczepnosci....informacje z abs,przepustnicy,hamulca recznego (odpina) Moja szostka troche lzejsza i bez awd (czyli troche strat na kolach) moglaby powalczyc z rolki mysle bo ze startu to wiadomo. Chociaz mam teraz launch control tak ok. 4000tys rpm i rusza naprawde fajnie ale jednak troche miele....na dwojce tez...Ale z rolki... <diabełek> moze w przyszlosci i troche wiekszej mocy i z troche wieksza turbina ktora jest w planie nawet z zapaleniem kapcia na starcie mps dostanie baty.....moze kiedys.... :D Narazie zamontowalem trzeciego innovate'a cisnienie i temperatura oleju i shift lighta.....Wprawdzie zegar innovate boost go ma ale jest slabo widoczny jak dla mnie. Mysle tez troche o redukcji wagi...czyli kubelki na start....moze bride low max???? Nie wiem, jezdze codziennie wiec troche obawiam sie o niewygode <głaszcze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Postprzez leonidass » 13 sie 2015, 20:02

Mając m6 zdłubaną zostawiałem m3 mps na starcie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 cze 2015, 16:53
Posty: 190 (1/1)
Auto: czarne wściekłe
stroker 2.2
evo 6 TME IN PROGRESS
ex.– m6 3.0 v6

Postprzez tekkenfan » 15 sie 2015, 04:07

No na starcie to raczej zrozumiałe, pytanie jak bardzo i co się działo dalej, czyli powiedzmy przy prędkościach 130km/h +
Inna kwestia to auto trzeba umieć wykorzystać, już widziałem MPSy co robiły na 1/4 15 sekund więc to nie jest do końca tak że gaz w podłogę i heja banana ;)

maras_66 napisał(a):Chociaz mam teraz launch control tak ok. 4000tys rpm i rusza naprawde fajnie ale jednak troche miele....na dwojce tez...Ale z rolki...

ile boosta masz na procedurze?
Na brak trakcji proponuję porządne opony, no chyba że takie ślizganie opon Cię rajcuje :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez maras_66 » 15 sie 2015, 09:42

20150815_094409.jpg
20150815_094028.jpg
20150815_094039.jpg
20150815_094018.jpg
He opony takie i maja moze miesiac :P

Dopisano 15 sie 2015, 12:00:

Boosta w lc mam 0.25 bara czyli niewiele. Dzisiaj dzien wolny....wyrzucilem wszystko z bagaznika , wygluszenie maski i tak sie zastanawiam co jeszcze....fotele chyba bo wygladaja na bardzo ciezkie....kupie te bride..... <glupek2> Tylko trzeba bedzie ogarnac kontrolke poduszek a nie wiem jak <płacze>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Postprzez maras_66 » 28 sie 2015, 20:13

Narazie nic sie nie dzieje w "projekcie". Czesci do zakucia zamowione ale to pewnie dopiero w zime bedzie robione bo teraz brak czasu......Wczoraj niechcacy pojezdzilem na 1barze doladowania <glupek2> Normalnie na codzien jest od niedawna ustawione 11psi czyli 0.75bara. Niby tyle to max dla tego silnika bez kucizny. Nie ma trakcji od jedynki do 4biegu i moge stac w miejscu <diabełek>https://youtu.be/B-65kd0D0-s ale normalnie na dwojce i trojce klei i jest ok.....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Postprzez Dawidoski » 28 sie 2015, 20:30

Na tym filmiku to palisz sprzęgło, a nie opony :P
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 861 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez maras_66 » 28 sie 2015, 20:47

No tak i dlatego napisalem ze klei ale z trojki i dwojki przy wyzszych obrotach.....tak swoja droga musze pomyslec o ebc po biegach......
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Postprzez brodaM6 » 29 sie 2015, 08:48

Wiem ze jest ogromna satysfakcja jak sie samemu cos zrobi ,ale to już za dużo kosztuje pewnie można by mps kupić za ten projekt ,tam panie zaczynał byś od 280 modzic ,felgi to jak w cupra R 280 :D
Nasze M do 100 ubijają sie ładnie ,ale już wyżej to mulki
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Dawidoski » 29 sie 2015, 20:54

Myśl o mocniejszym sprzęgle, lepszych oponach na przód i atakuj ponad 1 bar z kucizną już.
Młody.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 mar 2008, 14:50
Posty: 861 (2/7)
Skąd: Pniewy
Auto: RX8!

Postprzez maras_66 » 2 wrz 2015, 20:18

:P Hehe w mps-ie 240km to max co w serii jest....plus bezposredni nierozwojowy narazie wtrysk plus pompa slaba......to co ze bebechy mocniejsze......No ale zgoda ze startuje sie wyzej i awd....chociaz haldex to podrobka awd ale zawsze. W weekend bede montowal nowego greddy profec boost controller. Nie ma tam boosta po biegach albo przepustnicy ale to droga i mysle dobra zabawka.....napewno bedzie lepiej niz z mbc. Acha i nie zgodze sie ze moja to mulek powyzej 100kmh.....turbo to inna bajka... :P ps: Mialem audi tt na haldexie fakt ze byl pierwszej generacji ale byla jakas ciezka do ogarniecia....bylo czuc spowolnione dolaczanie napedu i w zakretach przy operowaniu gazem nie bylo szalu. Moze ja nie umiem jezdzic <glupek2>

Dopisano 3 wrz 2015, 19:12:

Jezt boost po biegach tylko musze dokupic ;P
"Boost Correction by RPM, Throttle Position, Speed, Gear Position, or Water Temp"
 A felgi faktycznie jak w seacie wczesniej tego nie widzialem :) Zainspirowalo mnie zdjecie mpsa z usa, wprawdzie inne kolo ale w tym kolorze :D
Załączniki
20150903_190114.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Postprzez maras_66 » 15 wrz 2015, 18:38

Wymiana oleju

Dopisano 15 wrz 2015, 19:20:

I greddy juz ustawiony....fajna zabawka :D
Załączniki
20150915_182919.jpg
rps20150915_191658.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Postprzez maras_66 » 24 paź 2015, 18:20

Shortshifter onboard

Dopisano 24 paź 2015, 18:36:

Dystanse h&r 22mm przod 25mm tyl...i rolowanie tylnych nadkoli....

Dopisano 24 paź 2015, 18:49:

......
Załączniki
20151024_163402.jpg
rps20151024_183059.jpg
rps20151024_183138.jpg
rps20151024_183511.jpg
rps20151024_184416.jpg
rps20151024_184722.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Postprzez brodaM6 » 26 paź 2015, 06:50

Widziałeś jak M wyglada bez list dżwi ,tego czarnuli życzę ,mocy ma już w cholerę :)
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez maras_66 » 28 paź 2015, 20:21

Mazda vs VW :D
Załączniki
rps20151028_192009.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2011, 16:16
Posty: 32
Skąd: podlaskie
Auto: 2.3 + turbo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje