Zmiana silnika, co z trakcją i licznikiem?

Witajcie.
Niebawem zaczynam zabawę i wrzucam sobie do budy BJ Sportive silnik V6 KF lub KL do tego w przyszłości turbinka
, rzecz jasna że przy swapie muszę zmienić kompa i wiązkę co mnie trochę martwi bo jak chyba wszyscy wiemy ta mazda ma Trakcję ABS , licznik z 2 manualnymi przebiegami A i B oraz mały komputerek pokładowy który podaje spalanie na 100 itd. I tu jest do was pytanie, z tego co wiem ABS powinien działać bez problemu ale co z trakcją? Skrzynia i silnik oraz komp i wiązka będzie z 323F BA lub Xedosa 6. Druga sprawa co z licznikiem? czy on w ogóle będzie mi działał? przynajmniej przebieg główny oraz A i B? Fajnie by było mieć też pokładowy ale to już mniej ważne 
Komputer mazdy znajduje się pod nogami pasażera? czy to nie to znalazłem
(nigdy nie szukałem bo nie potrzebowałem)
Z góry dzięki za pomoc
PS. zapomniałem jeszcze jednej sprawy, czy ma ktoś może schemat podłączeń do kompa i elektryki tego auta, głownie silnika.
Niebawem zaczynam zabawę i wrzucam sobie do budy BJ Sportive silnik V6 KF lub KL do tego w przyszłości turbinka
Komputer mazdy znajduje się pod nogami pasażera? czy to nie to znalazłem
Z góry dzięki za pomoc
PS. zapomniałem jeszcze jednej sprawy, czy ma ktoś może schemat podłączeń do kompa i elektryki tego auta, głownie silnika.