Strona 1 z 1

Zmiana silnika, co z trakcją i licznikiem?

PostNapisane: 19 wrz 2014, 02:45
przez Asgota
Witajcie.

Niebawem zaczynam zabawę i wrzucam sobie do budy BJ Sportive silnik V6 KF lub KL do tego w przyszłości turbinka ;), rzecz jasna że przy swapie muszę zmienić kompa i wiązkę co mnie trochę martwi bo jak chyba wszyscy wiemy ta mazda ma Trakcję ABS , licznik z 2 manualnymi przebiegami A i B oraz mały komputerek pokładowy który podaje spalanie na 100 itd. I tu jest do was pytanie, z tego co wiem ABS powinien działać bez problemu ale co z trakcją? Skrzynia i silnik oraz komp i wiązka będzie z 323F BA lub Xedosa 6. Druga sprawa co z licznikiem? czy on w ogóle będzie mi działał? przynajmniej przebieg główny oraz A i B? Fajnie by było mieć też pokładowy ale to już mniej ważne :P

Komputer mazdy znajduje się pod nogami pasażera? czy to nie to znalazłem :P (nigdy nie szukałem bo nie potrzebowałem)

Z góry dzięki za pomoc ;)


PS. zapomniałem jeszcze jednej sprawy, czy ma ktoś może schemat podłączeń do kompa i elektryki tego auta, głownie silnika.

Re: Zmiana silnika, co z trakcją i licznikiem?

PostNapisane: 19 wrz 2014, 14:44
przez NeckUno1
Wyślij mi na PW swojego maila to Ci wyśle schemat elektryki

PostNapisane: 19 wrz 2014, 17:21
przez Asgota
poszło, dzięki.

PostNapisane: 21 wrz 2014, 00:17
przez Asgota
sory że post pod postem, ale może wtedy ktoś zwróci uwagę...


Jak myślicie co będzie z obrotomierzem który pracował z 4 cyl na 2 cewkach, a teraz będzie w v6 z jedną cewka?
Co z prędkościomierzem?
Jak zachowa się trakcja i ABC po zmianie motorowni? przykładowo nawet na mniejszy silnik? chyba to nie ma na nią wpływu bo to wszystko idzie przez pompe ABS.