Mazda 323F BJ Sportive Swap na KF/KL – ZE/DE
A skąd jesteś? Może spróbuj napisać w temacie regionalnym Twojej okolicy.
Sam nie jestem w stanie pomóc...ale kibicuję takiej przeróbce Tak więc trzymam kciuki, może ktoś z Twojej okolicy ogarnia kabelki
Sam nie jestem w stanie pomóc...ale kibicuję takiej przeróbce Tak więc trzymam kciuki, może ktoś z Twojej okolicy ogarnia kabelki
Jestem z Częstochowy )
Jeżeli ktoś ogarnia taki temat i jest w promieniu powiedzmy do 100km od Częstochowy i chce pomóc zapraszam, mogę przyjechać i zabrać do nas następnie po zabawie odstawić do domu, ew. pokryć koszty paliwa
Głównie chodzi o zasilenie kompa tak aby silnik zaczął pracować, równo czy nierówno nieważne, z tym wszystkim sobie już poradzimy...
Kanał się już wykopał, wylewka się wylała Jeszcze ścianki i będzie miejsce do pracy, mój brat jeszcze chce w garażu prysnąć swoją Prelude więc myślę że upychanie silnika zacznę jakoś 4 Października może wcześniej może później.
Dlatego właśnie chciałem już przygotować po części kabelki.
Jeszcze jedna sprawa jak wiecie FS ma pompę wspomagania z przodu a KF z tyłu, ktoś ma pomysł jak to rozwiązać? Myśleliśmy aby po obcinać gumowe przewody i pozaciskać na nowo tak aby pasowały, ale najgorsze jak dla mnie jest chłodzenie płynu które znajduje się w pasie przednim, które chyba trzeba tez poprowadzić... Ale jeszcze nie badałem za bardzo tego tematu więc szczerze to nie znam dokładnej trasy węży
Jeżeli ktoś ogarnia taki temat i jest w promieniu powiedzmy do 100km od Częstochowy i chce pomóc zapraszam, mogę przyjechać i zabrać do nas następnie po zabawie odstawić do domu, ew. pokryć koszty paliwa
Głównie chodzi o zasilenie kompa tak aby silnik zaczął pracować, równo czy nierówno nieważne, z tym wszystkim sobie już poradzimy...
Kanał się już wykopał, wylewka się wylała Jeszcze ścianki i będzie miejsce do pracy, mój brat jeszcze chce w garażu prysnąć swoją Prelude więc myślę że upychanie silnika zacznę jakoś 4 Października może wcześniej może później.
Dlatego właśnie chciałem już przygotować po części kabelki.
Jeszcze jedna sprawa jak wiecie FS ma pompę wspomagania z przodu a KF z tyłu, ktoś ma pomysł jak to rozwiązać? Myśleliśmy aby po obcinać gumowe przewody i pozaciskać na nowo tak aby pasowały, ale najgorsze jak dla mnie jest chłodzenie płynu które znajduje się w pasie przednim, które chyba trzeba tez poprowadzić... Ale jeszcze nie badałem za bardzo tego tematu więc szczerze to nie znam dokładnej trasy węży
- Od: 29 kwi 2013, 11:38
- Posty: 120
- Skąd: Czestochowa
- Auto: Mazda 323F 2.0 Sportive (FS01)
Fajny ten projekt szkoda by było się poddać w sumie to z okolic Częstochowy jest radar88 spróbuj się z nim skontaktować . On parę kfów rozłożył i złożył wiec może pomoże. Trzymam kciuki
Było 1-126p 0,6 23KM 81r. 2-Escort 1,3 69KM 81r. 3-Croma 2,0 101KM 89r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
4-Mondeo 2,0-136KM 93r. 5-Xedos6 2,0 144KM 93r.6 Mazda 6 2.0 141KM 2003r.
7 Mercedes CLK 4.3 279KM 2000r.
Mój FS po remoncie jest wystawiony na sprzedaż i są już chętni jak poleci w świat to już nie będzie możliwości wycofania się
Jestem typem człowieka który jak coś zaczyna to albo kończy albo po długich klęskach oddaje na złom, a to Mazda <3 więc druga opcja nie wchodzi w grę ^^
Tak jak pisałem. tylko garaż zrobi się wolny i zaczynam dłubankę
Jestem typem człowieka który jak coś zaczyna to albo kończy albo po długich klęskach oddaje na złom, a to Mazda <3 więc druga opcja nie wchodzi w grę ^^
Tak jak pisałem. tylko garaż zrobi się wolny i zaczynam dłubankę
- Od: 29 kwi 2013, 11:38
- Posty: 120
- Skąd: Czestochowa
- Auto: Mazda 323F 2.0 Sportive (FS01)
Po pierwsze sterownik do KF-a jest bez imobilajzera ? ,jak tak to sprawa prosta w sumie ,ściągnij sobie 626 Wirning diagram -tam masz schematy sterowania silnikiem od KL-a ,w przypadku KF-a są praktycznie identyczne ,w autodacie znajdziesz rozpiskę pinów w kompie od KF-a ,schematu sterowania silnikiem nie widziałem
Jak poczujesz się na siłach realizować ten projekt to aby nie namieszać za bardzo to masz dwa rozwiązania :
-usunąć oryginalny komp i zabawa ze zgraniem instalacji
-lub zostawić elektrykę jak w oryginale ,dorzucić drugiego kompa tylko do sterowania silnikiem rozwiązanie prostsze i można je zrealizować całkowicie pod maską bez przeciągania kabli z wnętrza
Jak poczujesz się na siłach realizować ten projekt to aby nie namieszać za bardzo to masz dwa rozwiązania :
-usunąć oryginalny komp i zabawa ze zgraniem instalacji
-lub zostawić elektrykę jak w oryginale ,dorzucić drugiego kompa tylko do sterowania silnikiem rozwiązanie prostsze i można je zrealizować całkowicie pod maską bez przeciągania kabli z wnętrza
- Od: 26 sie 2005, 07:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
pawelc napisał(a):Po pierwsze sterownik do KF-a jest bez imobilajzera ? ,jak tak to sprawa prosta w sumie ,ściągnij sobie 626 Wirning diagram -tam masz schematy sterowania silnikiem od KL-a ,w przypadku KF-a są praktycznie identyczne ,w autodacie znajdziesz rozpiskę pinów w kompie od KF-a ,schematu sterowania silnikiem nie widziałem
Jak poczujesz się na siłach realizować ten projekt to aby nie namieszać za bardzo to masz dwa rozwiązania :
-usunąć oryginalny komp i zabawa ze zgraniem instalacji
-lub zostawić elektrykę jak w oryginale ,dorzucić drugiego kompa tylko do sterowania silnikiem rozwiązanie prostsze i można je zrealizować całkowicie pod maską bez przeciągania kabli z wnętrza
dzięki za info będzie ta 2 opcja czyli zostają 2 kompy
BTW. komp KF'a jest bez imobilajzera .
- Od: 29 kwi 2013, 11:38
- Posty: 120
- Skąd: Czestochowa
- Auto: Mazda 323F 2.0 Sportive (FS01)
Wiązka k8 jest praktycznie taka sama jak w klu, szczególnie ta przed liftem, a masz piękny manual gdzie jest wszystko rozpisane co do pinu
http://www.mx-3.com/manuals/index.php
http://www.mx-3.com/manuals/index.php
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
witek napisał(a):Wiązka k8 jest praktycznie taka sama jak w klu, szczególnie ta przed liftem, a masz piękny manual gdzie jest wszystko rozpisane co do pinu
http://www.mx-3.com/manuals/index.php
Dzięki, fakt jest tego trochę Nawet za dużo przeszukuje to już godzinę i dalej nie znalazłem tych kostek które wstawiłem
Pomijając chwilowo temat schematów.
Czy komputer KF'a będzie prawidłowo sterował silnikiem jeżeli poszczególne podzespoły podłącze do danych wiązek:
Przykład:
Podzespół – Wiązka
Czujnik położenia wałka rozrządu (o ile on istnieje przy silniku z aparatem zapłonowym( – KF
Czujnik położenia wału – KF
Czujnik ciśnienia oleju – FS
Czujnik temperatury wody – FS
Alternator – FS
Rozrusznik – FS
Czujnik spalania stukowego – KF (różnica pinów nie podchodzi do FS'a)
Sondy Lambda – KF
Podciśnienia – KF
Przepływka – KF
Czujnik prędkości – FS
Wentylatory – zostają fabrycznie na FS
Aparat zapłonowy – KF
Przy takim podłączeniu wystarczy że do kompa KF'a dostarczę tylko zasilanie czy potrzebuje on jeszcze jakieś inne informacje z wiązki autka?
Obrotomierz będę chciał wyprowadzić z kompa KF'a (pewnie jeden z pinów za to odpowiada) i wpiąć w pin odpowiedzialny za obroty w FS'ie. CO do skalowania obrotomierza, jak to się robi? musi wykonać to fachowiec czy samemu też można?
- Od: 29 kwi 2013, 11:38
- Posty: 120
- Skąd: Czestochowa
- Auto: Mazda 323F 2.0 Sportive (FS01)
Tak sobie myślę czy nie łatwiej będzie Ci założyć EMU jeśli chcesz go w przyszłości modzić.
Nie do końca pomogę, ale może trochę naprowadzę, ponieważ robiłem sam swapa w poprzednim aucie. Wtyczki, które łączą instalację silnika z instalacją budy to tzw. "Control Wiring Harness and Body Wiring Harness Combination". To właśnie w nich znajdują się między innymi kable od zapłonu, sygnału do rozrusznika itp. Wszystko sprowadza się tylko do tego, żeby odnaleźc na diagramach odpowiednie wyjścia i połączyc je z odpowiednimi kablami. Generalnie wydaje się to skomplikowane, ale po fakcie okaże się to po prostu bardzo proste W przypadku mojego swapa wersja podstawowa (odpalenie silnika) sprowadzała się do podpięcia 3 przewodów – Ignition Swich (zapłon), podania napięcia na ecu i kabla do rozrusznika. Moim zdaniem zostawienie 2 komputerów w Twoim przypadku jest bardzo sensowne, wystarczy na ecu KFa podac zapłon i napięcie, a reszta robi się sama. Oczywiście diagramy elektryczne to podstawa w tym przypadku
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
lucky-luciano napisał(a):Nie do końca pomogę, ale może trochę naprowadzę, ponieważ robiłem sam swapa w poprzednim aucie. Wtyczki, które łączą instalację silnika z instalacją budy to tzw. "Control Wiring Harness and Body Wiring Harness Combination". To właśnie w nich znajdują się między innymi kable od zapłonu, sygnału do rozrusznika itp. Wszystko sprowadza się tylko do tego, żeby odnaleźc na diagramach odpowiednie wyjścia i połączyc je z odpowiednimi kablami. Generalnie wydaje się to skomplikowane, ale po fakcie okaże się to po prostu bardzo proste W przypadku mojego swapa wersja podstawowa (odpalenie silnika) sprowadzała się do podpięcia 3 przewodów – Ignition Swich (zapłon), podania napięcia na ecu i kabla do rozrusznika. Moim zdaniem zostawienie 2 komputerów w Twoim przypadku jest bardzo sensowne, wystarczy na ecu KFa podac zapłon i napięcie, a reszta robi się sama. Oczywiście diagramy elektryczne to podstawa w tym przypadku
zapłon i zasilanie mówisz? muszę jutro wrócić do kabli
btw. masa jest już w wiązce kompa czy też wychodzi z budy i ją też muszę odszukać?
rozrusznik chciałem zastosować z wiązki fs'a, nie będzie to powodowało problemów??
- Od: 29 kwi 2013, 11:38
- Posty: 120
- Skąd: Czestochowa
- Auto: Mazda 323F 2.0 Sportive (FS01)
Masz rozpiskę pinów ecu? "Ecu pinouts", bez tego nie podchodziłbym do swapa. Rozrusznik w moim przypadku nie był powiązany bezpośrednio z ecu, więc tutaj nie szukałbym problemu w ogóle – akurat ta częśc elektryki jest banalnie prosta.
Jeśli chodzi o podzespoły. Wszystkie czujniki silnika zostają z KFa, to logiczne, ponieważ na ich podstawie komputer będzie pracował. Reszta, jak rozrusznik, chłodnice, temperatury na zegary zostają z FSa i pracują na starej instalacji. U mnie akurat była taka sytuacja, że jeden czujnik temperatury szedł na ecu, a drugi na zegary, ale nie wiem jak jest w KFie (albo wspólny, albo osobne). Połączenie obu komputerów robisz na pinach Ignition Switch (zapłon) i to powinno wystarczyc.
Masz może schematy elektryczne? Rzuciłbym okiem i może coś by się wyjaśniło konkretnie. W moim przypadku posiadałem takie oto dobro:
Jeśli chodzi o podzespoły. Wszystkie czujniki silnika zostają z KFa, to logiczne, ponieważ na ich podstawie komputer będzie pracował. Reszta, jak rozrusznik, chłodnice, temperatury na zegary zostają z FSa i pracują na starej instalacji. U mnie akurat była taka sytuacja, że jeden czujnik temperatury szedł na ecu, a drugi na zegary, ale nie wiem jak jest w KFie (albo wspólny, albo osobne). Połączenie obu komputerów robisz na pinach Ignition Switch (zapłon) i to powinno wystarczyc.
Masz może schematy elektryczne? Rzuciłbym okiem i może coś by się wyjaśniło konkretnie. W moim przypadku posiadałem takie oto dobro:
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
W kfie to nie problem z czujnikiem temperatury W serii K są 3 albo dwa czujniki w zależności od roczników, jeden jednopinowy który daje sygnał na zegar i dwa dwupinowe idące do ECU. Odpowiadały za włączenie się wentylatorów no i sygnał dla pracy silnika. W nowszych rocznikach był tylko jeden dwupinowy.
-
artysta-kombinator
- Od: 18 paź 2013, 19:38
- Posty: 1119 (7/24)
- Skąd: Włocławek
- Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB
lucky-luciano napisał(a):Masz rozpiskę pinów ecu? "Ecu pinouts", bez tego nie podchodziłbym do swapa. Rozrusznik w moim przypadku nie był powiązany bezpośrednio z ecu, więc tutaj nie szukałbym problemu w ogóle – akurat ta częśc elektryki jest banalnie prosta.
Jeśli chodzi o podzespoły. Wszystkie czujniki silnika zostają z KFa, to logiczne, ponieważ na ich podstawie komputer będzie pracował. Reszta, jak rozrusznik, chłodnice, temperatury na zegary zostają z FSa i pracują na starej instalacji. U mnie akurat była taka sytuacja, że jeden czujnik temperatury szedł na ecu, a drugi na zegary, ale nie wiem jak jest w KFie (albo wspólny, albo osobne). Połączenie obu komputerów robisz na pinach Ignition Switch (zapłon) i to powinno wystarczyc.
Masz może schematy elektryczne? Rzuciłbym okiem i może coś by się wyjaśniło konkretnie. W moim przypadku posiadałem takie oto dobro:
nie mam niestety schematu ;/ szukałem ale nic nie znalazłem
witek napisał(a):W kfie to nie problem z czujnikiem temperatury W serii K są 3 albo dwa czujniki w zależności od roczników, jeden jednopinowy który daje sygnał na zegar i dwa dwupinowe idące do ECU. Odpowiadały za włączenie się wentylatorów no i sygnał dla pracy silnika. W nowszych rocznikach był tylko jeden dwupinowy.
Mam 3 przewody wychodzące z czujnika temperatury, są to dwie kostki jedna ma jeden przewód druga ma dwa przewody.
Pytanie co z wentylatorami? są one na wiązce auta w BA oraz też w BJ dlatego chciałem się wpiąć FS'em do KF'a żeby to FS startował wentylatorki. Da tak rade?
Przed chwilą znalazłem takie schematy:
http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazd ... 624VKF.pdf
- Od: 29 kwi 2013, 11:38
- Posty: 120
- Skąd: Czestochowa
- Auto: Mazda 323F 2.0 Sportive (FS01)
po bardzo długiej nieobecności wracam i przedstawiam postępy
FS'01
KF:
Skrzynka:
Fałka wylądowała:
Teraz po przymiarkach wstępnych wyrzucamy KF'a z budy auto na blacharkę komory i składamy wszystko na poważnie już z elektryką i osprzętem. Postępy będę wrzucał na bieżąco zapewne jak i pytania co do elektryki ^^
Prawdopodobnie pierwsza BJ z V6 w Polsce nadchodzi
FS'01
KF:
Skrzynka:
Fałka wylądowała:
Teraz po przymiarkach wstępnych wyrzucamy KF'a z budy auto na blacharkę komory i składamy wszystko na poważnie już z elektryką i osprzętem. Postępy będę wrzucał na bieżąco zapewne jak i pytania co do elektryki ^^
Prawdopodobnie pierwsza BJ z V6 w Polsce nadchodzi
- Od: 29 kwi 2013, 11:38
- Posty: 120
- Skąd: Czestochowa
- Auto: Mazda 323F 2.0 Sportive (FS01)
Dorwalem kfa prawie za darmo, więc na razie kf na przymiarki itd. Planuję finalnie kl-ze. Wladowanie kl po kf to będzie formalności, ale kupienie dobrego kl-ze i wyremontowanie to już troszkę szarpnie budżet.
Do tego ja chcę poskładać kl na korkach kj itd. Czyli przygotować silnik pod dmuchawe.
Dopisano 3 cze 2015, 02:40:
Dziś bawiliśmy się dalej mechaniczną strona, ale jakoś na dniach chcemy odpalić silnik chociaż by na chwile podpinając go na "krótko"
Jaką wiązkę i kompa posiadam macie opisane na poprzedniej stronie, zdobyłem Ecu pinouts do mojego kompa i proszę was teraz o podpowiedzi jak zasilić kompa prosto z akumulatora na krótko czyli podać mu tylko prąd żeby mógł pracować po zakręceniu rozrusznikiem.
dla wyjaśnienia:
– Rozrusznik zasilam z fabrycznej wiązki BJ (dziś już kręciliśmy)
– Cały osprzęt alternator itd jest odłączony
– Wszystkie czujniki i podciśnienia na swoim miejscu
– Pompa paliwa będzie spięta tak aby cały czas podawała paliwo.
Chcemy go uruchomić w ten sposób tylko dla testu na kilka sekund, nie zostawimy tego na stałe.
Znalezione schematy:
Dorzucę jeszcze to: http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazd ... agrams.pdf (Strona 23 – 2.5L bodajże KL)
Do tego ja chcę poskładać kl na korkach kj itd. Czyli przygotować silnik pod dmuchawe.
Dopisano 3 cze 2015, 02:40:
Dziś bawiliśmy się dalej mechaniczną strona, ale jakoś na dniach chcemy odpalić silnik chociaż by na chwile podpinając go na "krótko"
Jaką wiązkę i kompa posiadam macie opisane na poprzedniej stronie, zdobyłem Ecu pinouts do mojego kompa i proszę was teraz o podpowiedzi jak zasilić kompa prosto z akumulatora na krótko czyli podać mu tylko prąd żeby mógł pracować po zakręceniu rozrusznikiem.
dla wyjaśnienia:
– Rozrusznik zasilam z fabrycznej wiązki BJ (dziś już kręciliśmy)
– Cały osprzęt alternator itd jest odłączony
– Wszystkie czujniki i podciśnienia na swoim miejscu
– Pompa paliwa będzie spięta tak aby cały czas podawała paliwo.
Chcemy go uruchomić w ten sposób tylko dla testu na kilka sekund, nie zostawimy tego na stałe.
Znalezione schematy:
Dorzucę jeszcze to: http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazd ... agrams.pdf (Strona 23 – 2.5L bodajże KL)
- Od: 29 kwi 2013, 11:38
- Posty: 120
- Skąd: Czestochowa
- Auto: Mazda 323F 2.0 Sportive (FS01)
Rzuciłem okiem na Twoje diagramy – generalnie masz wszystko, czego ja potrzebowałem do mojego swapa. Przypomnij proszę, masz kompletną wiązkę silnika? Jeśli tak, sprawa jest prosta.
Jeśli chodzi o samo odpalenie. Patrząc na ecu pinouts:
3c i 1U – masa, czarno-czerwony,
1A – stały plus, niebiesko-czerwony,
1B – stąd wychodzi 12V, które wędruje na przekaźnik pompy paliwa i Power Relay.
Do tego trzeba podac napięcie na przekaźnik Power Relay – stałe + po kluczyku. To tak na szybko. Dodam tylko, że jak sam przechodziłem przez elektrykę w tamtym roku, na początku wszystko było dla mnie czarną magią. Do czasu, kiedy załapałem sens tego wszystkiego Jak już zrozumiałem, co gdzie idzie i po co, wszystko stało się banalne
Jeśli chodzi o samo odpalenie. Patrząc na ecu pinouts:
3c i 1U – masa, czarno-czerwony,
1A – stały plus, niebiesko-czerwony,
1B – stąd wychodzi 12V, które wędruje na przekaźnik pompy paliwa i Power Relay.
Do tego trzeba podac napięcie na przekaźnik Power Relay – stałe + po kluczyku. To tak na szybko. Dodam tylko, że jak sam przechodziłem przez elektrykę w tamtym roku, na początku wszystko było dla mnie czarną magią. Do czasu, kiedy załapałem sens tego wszystkiego Jak już zrozumiałem, co gdzie idzie i po co, wszystko stało się banalne
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Dzięki pomocy kolegi lucky-luciano dziś udało nam sie zapalić Magdalenę.
Pierwsza próba zakończona failem przez brak prądu
Druga próba zakończona sukcesem
Teraz opróżniamy komorę i mazda jedzie do blacharza.
Dla potomnych, do odpalenia przynajmniej na krótko KF'a z wiązki należy podłączyć:
Od kompa:
3O – Masa
4A – Masa
4C – Masa
4D – Masa
4I – 12V
1C – 12V
4B – 12V
Kostka Main Relay na schemacie: B3-02:
Biało-czerwony – Aparat zapłonowy – 12V
Biało-niebieski – Wtryski – 12V
Czarny – Masa
Stacyjka:
Niebieski – Aparat Zapłonowy (Kostka B3-03 ta cieńsza kabel L) – 12V
Pierwsza próba zakończona failem przez brak prądu
Druga próba zakończona sukcesem
Teraz opróżniamy komorę i mazda jedzie do blacharza.
Dla potomnych, do odpalenia przynajmniej na krótko KF'a z wiązki należy podłączyć:
Od kompa:
3O – Masa
4A – Masa
4C – Masa
4D – Masa
4I – 12V
1C – 12V
4B – 12V
Kostka Main Relay na schemacie: B3-02:
Biało-czerwony – Aparat zapłonowy – 12V
Biało-niebieski – Wtryski – 12V
Czarny – Masa
Stacyjka:
Niebieski – Aparat Zapłonowy (Kostka B3-03 ta cieńsza kabel L) – 12V
- Od: 29 kwi 2013, 11:38
- Posty: 120
- Skąd: Czestochowa
- Auto: Mazda 323F 2.0 Sportive (FS01)
Brawo Ty!
Teraz na 1c podasz 12V z instalacji FSa po przekręceniu kluczyka i będzie dobrze.
EDIT:
Diagramy do instalacji FS
Temperatura płynu (Engine coolant temperature sensor), wtyk B1-09 (D, V/Y) –> pin 38 (V/Y)
Oil Pressure Switch (ciśnienie oleju), wtyk c-13 (LG/R) –> wtyk X-01
Dla przypomnienia, rozpiska kolorów kabli:
Teraz na 1c podasz 12V z instalacji FSa po przekręceniu kluczyka i będzie dobrze.
EDIT:
Diagramy do instalacji FS
Temperatura płynu (Engine coolant temperature sensor), wtyk B1-09 (D, V/Y) –> pin 38 (V/Y)
Oil Pressure Switch (ciśnienie oleju), wtyk c-13 (LG/R) –> wtyk X-01
Dla przypomnienia, rozpiska kolorów kabli:
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje