Strona 1 z 2

modyfikacja dolotu silnik L3

PostNapisane: 19 sie 2014, 17:19
przez brodaM6
Powie mi ktoś co to za ustrojstwo <co?> na fotce zamontowane przy filtrze , jeszcze jedno czy do tego silnika były montowane dwa rodzaje kolektorów wydechowych.

Re: Silnik L3 i L4

PostNapisane: 19 sie 2014, 19:58
przez leonidsas
To przy filtrze to jest vacum solenoid i można go zaślepić ale nie odłączyć , a co nie masz go??

http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=& ... 0JYsD-nGMQ

jak będziesz kiedyś w wa-wie to zrobię ci prawilny dolot bez tych popierdułek idących w dolot i będziesz miał ponad 180 hp


co do kolektorów to przedliftowy a-spec był wkładany do poliftowych eu , chodzi o kolektor wydechowy

PostNapisane: 19 sie 2014, 21:01
przez matthies
leonidsas napisał(a):jak będziesz kiedyś w wa-wie to zrobię ci prawilny dolot bez tych popierdułek idących w dolot i będziesz miał ponad 180 hp

czy ta oferta jest na serio serio?

Re: Silnik L3 i L4

PostNapisane: 19 sie 2014, 21:10
przez leonidsas
na serio , z tym nie ma problemu po drugie mam interfejs do zmian parametrów

działa z każdą mazdą na obd-

ja mam open ecu z programem i łączem pod obd

zabrało mi to parę lat życia i dużo nerwów

mam interfejs piassini i k-tag połączone szeregowo jak u kol;egi zzza oceanu

Re: Silnik L3 i L4 różnice

PostNapisane: 19 sie 2014, 21:28
przez brodaM6
Ja w swoim a-specu niem tych pierdółek :D przy filtrze ,dodatkowo pozbyłem sie grzanek Tb + dodatkowe zero na Tb , jak będę miał czas to wywale pcv i klapki vis,to nic nie kosztuje.
To pewnie kaganiec żaden problem :)

PostNapisane: 19 sie 2014, 21:59
przez matthies
leonidass trzeba coś mieć od siebie czy wszystko ogarniasz?
Jaka cena? Ile możesz wyszarpać z EU L3 ?

Re: Silnik L3 i L4 różnice

PostNapisane: 20 sie 2014, 21:38
przez brodaM6
Matthies ty masz cos takiego przy filtrze <co?>

PostNapisane: 21 sie 2014, 08:44
przez matthies
ale heca, też mam ;]

Re: Silnik L3 i L4 różnice

PostNapisane: 21 sie 2014, 21:31
przez brodaM6
A myślałem ze to mocy dodaje hahaha

PostNapisane: 21 sie 2014, 21:42
przez matthies
jak widać, to niestety nie to :P

Re: Silnik L3 i L4 różnice

PostNapisane: 21 sie 2014, 21:53
przez brodaM6
A co to wogle jest wiesz <co?> ,leonidas mówił ze możesz to śmiało likwidować ,ja u siebie mam to na wyjściu zaślepienie z silnika ,zostało tylko purge vavele seloid .

PostNapisane: 21 sie 2014, 22:24
przez matthies
ja tam się na tym nie znam kompletnie. Napisałem jednak do leonidasa PW, bo nakręcił mi apetyt tym 180 km z samego dolotu :P Jeśli wynagrodzenie jest znośne, to wolę to oddać komuś do zrobienia.

Re: Silnik L3 i L4 różnice

PostNapisane: 22 sie 2014, 00:34
przez leonidsas
Sory że nie odpisuję ale mam pracę która obejmuje 17 godzin i mało kto tak pracuje , odpowiem wam że solenoid jest potrzebny do prawidłowych obrotów na idle , co do modów dolotu to trzeba weekend zarezerwować o który u mnie teraz ciężko ale się postaram , co do modów dolotu to trzeba zmienić tps od jednostki której nie wymienię i zemulować sygnał z seryjnym sterownikiem , po tym trzeba zmienić jeszcze jedną rzecz w tb i dajemy dolot pozbawiając go pewnuch seryjnych niedociągnieć , zmieniamy średnicę maf na większą z ekranem lub bez -to zależy od średnicy przy maf i robimy remap to tak po krótce ale roboty dużo , więc jak się ogarnę ze swoją pracą to dam znać

PostNapisane: 22 sie 2014, 07:55
przez matthies
w takim razie ja niecierpliwie czekam jak się ogarniesz ze swoją pracą.
Rypać po 17 godzin to też nic miłego, także trzymam kciuki.

PostNapisane: 22 sie 2014, 10:38
przez CLAU
Ja zapytam o konkrety: wykresy z hamowni na poparcie teorii.

Re: Silnik L3 i L4 różnice

PostNapisane: 22 sie 2014, 18:28
przez brodaM6
Jeżeli do 3.0 można wsadzić Tb od 3.7 ,to może do 2.3 od 3.0 :D ,kolega tu niechęć podać oznaczenia jednostki :P

Re: Silnik L3 i L4 różnice

PostNapisane: 23 sie 2014, 00:02
przez leonidsas
Nie mam firmy tuningowej więc wykresy to można robić na hamowni panie Clau , ja wolę jednak aby moc była na kołach nie na silniku więc wykorzystuję do tego program który mam , jeżeli cię to aż tak ciekawi to zrób coś sam i pokaż , bo dla mnie mechanika to podstawa a dla innych doczepiony spojler

PostNapisane: 23 sie 2014, 00:09
przez matthies
co do wykresów, Ja jestem bardzo nastawiony "na tak" na modyfikacje leonidasa.
Planowałem zhamować mazdę więc i tak to zrobię, a drugi raz zrobię jak kolega ogarnie się ze swoją pracą i bedzie miał chwile i po wszystkim będzie pomiar. Zadowolony?

Re: Silnik L3 i L4 różnice

PostNapisane: 23 sie 2014, 05:57
przez dobrzyn22
A tak ogólnie Panowie, to co to wszytko ma wspólnego z tytułem tego wątku <co?> :> ...

Re: Silnik L3 i L4 różnice

PostNapisane: 23 sie 2014, 07:26
przez brodaM6
Rozmawiamy o L3 ,a tytuł jest do <dupa> bo nie ma L4 wiec i różnic :P .