Silnik KL-DE 2.5 V6 – modyfikacje N/A

Postprzez witek » 1 sie 2014, 12:28

Jak chcesz sprzedać to chętnie odkupię te kolektory od Ciebie :) Z info jakie dostałem, dobry dolot plus wydech przelot najlepiej 2.5 cala da efekty po strojeniu :) Może nie wiele, ale w N/A każdy km się liczy.

Wszyscy narzekają na te silniki, ale jak jest dobra kompresja i zadnych awarii to musi trzymać serie.
Mi k8 na dolocie prosto z pod maski i prawie seryjnym wydechu pokazalo 133Km i 160niuta, gdzie przewody były jeszcze do zmiany no i dolot koniecznie do poprawienia, bo tylko stożek tak o wstawiony.

Więc naprawdę zdrowy KL powinien chociaż tą serie pokazać ;)

Przez zime miałem plan powiększyć właśnie kanały w głowicach, kolektor do tego odpowiedni, wydech 2.5 cala plus 6-2-1, dolot już jest to jedynie poprawki i może airbox simoty :) Noo i przydałyby się inne wałki. Na koniec ogarnąć to ladnie det3.

Może nie da to wiele, ale lubię się bawić :P A seryjny komp jest bardzoo ograniczony, a w moim przypadku robi same problemy, wiec przydaloby się coś innego i tak dla normalnej pracy silnika.

Kompresja na cylindach wyszła mi po 13 i 14 bar więc w sumie dlatego kombinuje z tym silnikiem. Więc kazde info na temat co można zrobić w kl'u się przyda :)
artysta-kombinator
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 paź 2013, 19:38
Posty: 1119 (7/24)
Skąd: Włocławek
Auto: Jest:
Mazda RX-8 231HP
Było:Mazda MX-3 "Precidia" KL V6
Mazda MX-5 NB

Postprzez Bartg » 1 sie 2014, 12:33

To raczej normalne, że po latach silnik rzadko pokazuje serię, oczywiście na hamownii inercyjnej nie problem jak jest ustawiona na pokazywanie za dużo ;)

Beny tłumiki to jedno, ale średnica rur też jest ważna, stąd zakładanie kolektorów do seryjnego wydechu rzadko da jakąkolwiek poprawę, skoro dalej nic nie wykorzysta potencjału kolektorów.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7809 (21/118)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Beny » 1 sie 2014, 21:51

w X9 jest 2,25" więc w sam raz.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Gared » 27 sie 2014, 14:53

Beny napisał(a):A co z kolektorami wydechowymi 6-2-1 opłaca się zakładać? Mam od roku ale jeszcze nie założone bo wyczytalem na forum że jednak nic nie dają? Środkowy tlumik przelotowy i jakiś sportowy końcowy.


viewtopic.php?f=312&t=7564

Dużo fotek poznikało, sam temat długi, ale sprawy wydechu dolotu kolektorów i ich wpływu na moc były tam rozpykane konkretnie, łącznie z wykresami z hamowni. Wyszło na to, że w połączeniu z resztą wydechu jednak co nieco dają.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2008, 19:25
Posty: 861 (0/4)
Skąd: Pruszcz Gdański
Auto: Było:
323f bg B6
mx-3 K8
mx-3 KL
323f BA GT KL
Jest:
Saab 9-5@270KM

Postprzez Beny » 27 sie 2014, 17:12

Auto i właściciela znam, miałem też okazję widzieć jak to auto jeździło na zlotach. Jedna z niewielu dwolitrowek shamowana bodajże na 155KM .
Ją narazie odpuscilem temat,jakby ktoś chciał kolektory są w dziale sprzedam.
Obrazek
Przemek...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 16:22
Posty: 8660 (84/80)
Skąd: KCH
Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT

Postprzez Nazer » 14 mar 2018, 06:44

Cześć
Sory za odgrzebanie kotleta ale dla potomnych wrzucę ciekawą stronkę o modach kolektorów i głowic które można samemu wykonać mając porządnego dremela <czarodziej>

http://www.xtremethings.com/KLDE-ZE/Trick_Tips.htm

Pozdro
Początkujący
 
Od: 10 mar 2018, 10:14
Posty: 2
Skąd: Sochaczew
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 K8
SWAP 2.5 V6 KL-DE ECU KL19, 1993r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje