Jak chcesz sprzedać to chętnie odkupię te kolektory od Ciebie Z info jakie dostałem, dobry dolot plus wydech przelot najlepiej 2.5 cala da efekty po strojeniu Może nie wiele, ale w N/A każdy km się liczy.
Wszyscy narzekają na te silniki, ale jak jest dobra kompresja i zadnych awarii to musi trzymać serie.
Mi k8 na dolocie prosto z pod maski i prawie seryjnym wydechu pokazalo 133Km i 160niuta, gdzie przewody były jeszcze do zmiany no i dolot koniecznie do poprawienia, bo tylko stożek tak o wstawiony.
Więc naprawdę zdrowy KL powinien chociaż tą serie pokazać
Przez zime miałem plan powiększyć właśnie kanały w głowicach, kolektor do tego odpowiedni, wydech 2.5 cala plus 6-2-1, dolot już jest to jedynie poprawki i może airbox simoty Noo i przydałyby się inne wałki. Na koniec ogarnąć to ladnie det3.
Może nie da to wiele, ale lubię się bawić A seryjny komp jest bardzoo ograniczony, a w moim przypadku robi same problemy, wiec przydaloby się coś innego i tak dla normalnej pracy silnika.
Kompresja na cylindach wyszła mi po 13 i 14 bar więc w sumie dlatego kombinuje z tym silnikiem. Więc kazde info na temat co można zrobić w kl'u się przyda
Silnik KL-DE 2.5 V6 – modyfikacje N/A
1, 2
To raczej normalne, że po latach silnik rzadko pokazuje serię, oczywiście na hamownii inercyjnej nie problem jak jest ustawiona na pokazywanie za dużo
Beny tłumiki to jedno, ale średnica rur też jest ważna, stąd zakładanie kolektorów do seryjnego wydechu rzadko da jakąkolwiek poprawę, skoro dalej nic nie wykorzysta potencjału kolektorów.
Beny tłumiki to jedno, ale średnica rur też jest ważna, stąd zakładanie kolektorów do seryjnego wydechu rzadko da jakąkolwiek poprawę, skoro dalej nic nie wykorzysta potencjału kolektorów.
Beny napisał(a):A co z kolektorami wydechowymi 6-2-1 opłaca się zakładać? Mam od roku ale jeszcze nie założone bo wyczytalem na forum że jednak nic nie dają? Środkowy tlumik przelotowy i jakiś sportowy końcowy.
viewtopic.php?f=312&t=7564
Dużo fotek poznikało, sam temat długi, ale sprawy wydechu dolotu kolektorów i ich wpływu na moc były tam rozpykane konkretnie, łącznie z wykresami z hamowni. Wyszło na to, że w połączeniu z resztą wydechu jednak co nieco dają.
Auto i właściciela znam, miałem też okazję widzieć jak to auto jeździło na zlotach. Jedna z niewielu dwolitrowek shamowana bodajże na 155KM .
Ją narazie odpuscilem temat,jakby ktoś chciał kolektory są w dziale sprzedam.
Ją narazie odpuscilem temat,jakby ktoś chciał kolektory są w dziale sprzedam.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 16:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Cześć
Sory za odgrzebanie kotleta ale dla potomnych wrzucę ciekawą stronkę o modach kolektorów i głowic które można samemu wykonać mając porządnego dremela
http://www.xtremethings.com/KLDE-ZE/Trick_Tips.htm
Pozdro
Sory za odgrzebanie kotleta ale dla potomnych wrzucę ciekawą stronkę o modach kolektorów i głowic które można samemu wykonać mając porządnego dremela
http://www.xtremethings.com/KLDE-ZE/Trick_Tips.htm
Pozdro
- Od: 10 mar 2018, 10:14
- Posty: 2
- Skąd: Sochaczew
- Auto: Mazda MX-3 1.8 V6 K8
SWAP 2.5 V6 KL-DE ECU KL19, 1993r
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje