BOLO ja mam u siebie w ZL spawa na heble z diesla 1,8 czy poliftowego 1,6 jeden karabin

bo to to samo przejśćie z 235 na 258 polepszyło skuteczność hamowania nie wiem jak z puchnięciem bo oseów nie latałem jeszcze ale w Rykach...

mam założone TEXTAR +TEXTAR
w przyszłości planuje założenie zacisku z mazdy 6 bo zacisk pod tarcze 258 jest atki sam jak w xedosie a tam z m6 pasuje p&p wiec zacisk + klocki z m6 a tarcza z corolii e12 diesel aby było 4x 100 jak patrzyłem w teorii to

ale nikt tego chyba jeszcze nie testował wiec mozesz być 1
Dopisano 17 maja 2014, 11:14:BOLO ja mam u siebie w ZL spawa na heble z diesla 1,8 czy poliftowego 1,6 jeden karabin

bo to to samo przejśćie z 235 na 258 polepszyło skuteczność hamowania nie wiem jak z puchnięciem bo oseów nie latałem jeszcze ale w Rykach...

mam założone TEXTAR +TEXTAR
w przyszłości planuje założenie zacisku z mazdy 6 bo zacisk pod tarcze 258 jest atki sam jak w xedosie a tam z m6 pasuje p&p wiec zacisk + klocki z m6 a tarcza z corolii e12 diesel aby było 4x 100 jak patrzyłem w teorii to

ale nikt tego chyba jeszcze nie testował wiec mozesz być 1