Montaż turbo – silnik KL

Witam wszystkich
Jakis czas temu zdecydowalem sie zwiekszyc moc mojej v6 i zamontowac jej turbo ,dla mnie laika bylo to niemozliwe lecz trafilem kolege ktory sie znal na rzeczy i powiedzial ze pomoze
,otworzylem portfel pojechalismy na szrot zakupilismy caly sprzet tz rury ,intercooler ,turbo garrett od golfa mnostwo wezy + przewody i do dziela.problem pojawil sie gdy kolega sie przeprowadzil a ze mieszkam we francji ze znalezieniem drugiego pojawil sie problem,wiec wzielem sie do roboty sam
i teraz moje pytanie:czemu moja turbina ktora kilka dni temu zostala wyczyszczona i nasmarowana (jest jak nowka) nie daje tyle powietrza ile potrzebuje silnik?tz na wskazniku pojawia sie podcisnieni i weze robia sie wklesle tak mocno zasysa motor,czy moze turbo jest za male czy moze trzeba zalozyc drugie turbo na nastepne trzy cylindry
gdzies widzialem kogos kto juz robil takie rzeczy
Jakis czas temu zdecydowalem sie zwiekszyc moc mojej v6 i zamontowac jej turbo ,dla mnie laika bylo to niemozliwe lecz trafilem kolege ktory sie znal na rzeczy i powiedzial ze pomoze
i teraz moje pytanie:czemu moja turbina ktora kilka dni temu zostala wyczyszczona i nasmarowana (jest jak nowka) nie daje tyle powietrza ile potrzebuje silnik?tz na wskazniku pojawia sie podcisnieni i weze robia sie wklesle tak mocno zasysa motor,czy moze turbo jest za male czy moze trzeba zalozyc drugie turbo na nastepne trzy cylindry
gdzies widzialem kogos kto juz robil takie rzeczy