Strona 1 z 1

Koło zamachowe – silniki K8, KF, KL

PostNapisane: 3 lut 2014, 17:52
przez Tomix
Witam potrzebuje informacji ile ważą poszczególne koła zamachowe k8 kf kl.
Kolega ma obecnie koło od kfa i sie zastanawia czy nie dać tego od 1.8 odczuwalnie tyle samo waża ale mają inne oznaczenia.

Re: Zamach

PostNapisane: 4 lut 2014, 13:15
przez blade83
K8 waży 9 z czymś.
P.s. Jakbyś potrzebowal lżejszego wal na pw mam odelżone od k8 na sprzedaż ;)

Re: Zamach

PostNapisane: 9 lut 2014, 14:09
przez adis555
Przeniesione do odpowiedniego działu.

PostNapisane: 9 lut 2014, 15:14
przez MIRU
a k8 i kf nie mają tego samego kola czesem ?? K801 ??

PostNapisane: 11 lut 2014, 23:49
przez MariuS
k8 i kf różnica z tego co pamiętam między nimi ale mała – może ze 150-200g . kf waży koło 7,8kg (oddawałem takie do przetoczenia) KL już sporo cięższe jest – koło 9,5kg

blade83 napisał(a):K8 waży 9 z czymś.



Oj to chyba nie miałeś koła z K8 :) Bo wg moich danych to koło 7,5 powinno ważyć.


Każde koło – niezależnie czy kl/kf/k8 można stoczyć u odpowiedniego speca na poniżej 5kg. Zrobiłem u siebie i nie żałowałem. Polecam :)

PostNapisane: 12 lut 2014, 20:27
przez Boris86
Mam zdjęte obydwa koła zamachowe, moge jutro zważyć.
K8 i KF mają wbrew wszelkim mitom to samo koło zamachowe i skrzynie.

PostNapisane: 9 mar 2014, 23:20
przez blade83
MariuS napisał(a):

Oj to chyba nie miałeś koła z K8 :)


Obrazek

Ważyłem to kółko, a to raczej na bnanka jest K8 :) i ono właśnie ważyło coś ok9,5 kg. Chyba ze waga przekłamywała :P

PostNapisane: 11 mar 2014, 14:13
przez Boris86
wg moich pomiarów
K8/KF równo 8kg
KL równo 10kg

Obydwa ważone z kompletem śrub i podkładek mocujących docisk.
Jeśli ktoś nie wierzy to mam foto i mogę zamieścić.

Re: Koło zamachowe – silniki K8, KF, KL

PostNapisane: 11 mar 2014, 19:06
przez adis555
Dzięki za info . Przyda się <spoko>

By L9.

PostNapisane: 23 mar 2014, 15:08
przez witek
Podepnę się pod temat :) Mam wolne koło od kl'a, montując silnik chciałem dać koło od k8, ale zastanawiam się czy nie odelżyć tego koła co leży. Ile bezpiecznie można z niego zabrać wagi?

Re: Koło zamachowe – silniki K8, KF, KL

PostNapisane: 23 mar 2014, 16:24
przez adis555
Podaję świeże info bo jestem w trakcie swapu. Silnik K8 rocznik 1994 czyli po lifcie. Koło zamachowe zamontowane ma oznaczenie "KF"

Potwierdzam więc że KF i K8 mają to samo koło tak jak ktoś wspominał wcześniej.

PostNapisane: 23 mar 2014, 23:20
przez Rafał_
witek napisał(a):Ile bezpiecznie można z niego zabrać wagi?


radekkm mieł kiedyś stoczone na 6kg i dawało radę :)

Re: Koło zamachowe – silniki K8, KF, KL

PostNapisane: 24 mar 2014, 19:53
przez Dawidoski
5 kg jest optymalne :P
Tyle mi stoczył Otoczak, koło w drodze do mnie. Jutro powinno być to wrzucę foto co tam porobił :)

PostNapisane: 25 mar 2014, 09:10
przez Boris86
Optymalne do czego?
Do dragu, na zasadzie "byle ruszył to sobie poradzi" ?
Czy do kulturalnej jazdy z policzonego uśrednionego momentu bezwładności sprowadzonego do wału silnika? :)

Re: Koło zamachowe – silniki K8, KF, KL

PostNapisane: 26 mar 2014, 21:29
przez Dawidoski
Do tego, żeby szło jeździć przyjemnie po mieście :)
A i pobawić się trochę lepiej.