Edis4 i cewki z toyoty

Postprzez honda2911 » 23 sty 2014, 00:11

witam
mam zamiar podłączyć u siebie edisa4 z forda i cewkofajki (copsy) na każdy cylinder po cewce z toyoty
z samym podłączeniem edisa nie ma problemu tylko jak teraz ugryźć temat z tymi cewkami z toyoty
orginalna cewka fordowska ma gniazdo 3-pinowe przez które podłącza się to do edisa a potem z cewki wychodzą przewody zapłonowe i teraz pojawiaię mój problem jak podłaczyc te cewki z toyoty które mają gniazdo 4 pinowe napewno trzeba je połączyć w pary 1z4 i 2z3
ale jak podłaczyć przewody <co?>
opis pinów:
1)ground
2)trigger
3)tach
4)+12v
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez carsik » 23 sty 2014, 08:16

nie bardzo wiem co chcesz łączyć w pary. Chcesz 3 przewody i je masz. Nie musisz podłączać pinu, który opisałeś jako tach. To jest sygnał IGF powrotny kontrolny do ECU.
GT4 LPG – Warszawa 695 13 25 28
http://www.gt4.istore.pl
Forumowicz
 
Od: 21 cze 2013, 22:38
Posty: 65 (0/2)
Auto: Mazda MPV (LW) 2000 r 2.0

Postprzez honda2911 » 23 sty 2014, 08:49

aha dzieki
że w pary chodziło mi o to że w edis4 mam tylko 2 wyjścia i orginalnie w fordzie też cewki są połączone w pare 1z4 i 2z3
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez tekkenfan » 24 sty 2014, 01:45

+12 wszystkie razem do zasilania po bezpieczniku
ground wszystkie razem do masy
trig – 1-4, 2-3 i masz wasted spraka tak samo jak pół sekwencję na paliwie.
tacho – jak nie podłączysz to nie będziesz miał obrotów. Jedna opcja to np.
cewka 1 dioda prostownicza + cewka 2 z diodą prostowniczą i to za pomocą zennera na obrotek ale czy to działa nie wiem. U mnie coś nie pykło ale za pierwszym razem nie miałem diod i na szybko podłączyłem i możliwe, że coś się uwaliło w cewkach.

Ogólnie to na ten temat jest sporo tematów , wystarczy trochę poszukać, Google nie boli :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez honda2911 » 24 sty 2014, 19:10

a to nie mogę podłączyć obrotomierza bezpośrednio pod edisa??
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez tekkenfan » 24 sty 2014, 19:28

a faktycznie jest wyjście na obrotek w module, ale pytanie czy to jest taki sam sygnał co mazdowy?
Jak nie sprawdzisz to nie będziesz wiedział :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez mlody1921 » 2 lut 2014, 23:42

Ja miałem z edis 6 do obrotka i smigało bosemu też śmiga
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2389 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Harry85 » 6 lut 2014, 00:49

i jak wrażenia, działa? bo ciekawy jestem!
Forumowicz
 
Od: 26 cze 2010, 13:58
Posty: 50
Skąd: Koszalin
Auto: Mazda MX-6 2.5v6
+ turbo już nie turbo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje