Modyfikacje układu hamulcowgo –> Mazda 121 DA
Strona 1 z 1
Witam przygotowuję się do swapu BP do mojej 121 DA i nie wiem z czego by mogły podejść mocniejsze hamulce , myśle nad tymi z 323 BF GTX ale nie wiem do końca jaki ma wymiar odległość śrub mocujących jarzmo zacisku
Ostatnio edytowano 23 sty 2014, 01:37 przez Rafał_, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Poprawienie tytułu.
Powód: Poprawienie tytułu.
Podchodzą tarcze z BF GTX i do zacisków z BG GT będę dorabiał adapter , ma ktoś może jakieś na sprzedaż ?
ale ma już rozstaw 4X100 zapewne piasta , frezy półosi też się różnią , to samo jest z mocowaniami zwrotnicy , jeśli się mylę to proszę poprawić , a hebel musi być mocniejszy bo BP w tej budzie to potwór będzie , mam wszystkie graty oprócz wiązki na którą czekam już 3 miesiąc a Spoon się opitala zamiast wysłać
Zwrotnica z KFa jest P&P do BG.
Żeby wrzucić tarczę z M6 na zwrotnicę z KFa trzeba szlifnąć lekko sworzeń bo ociera o tarczę.
Wg. mnie to najprostszy mod hebli jeżeli zależy nam na skuteczności.
Pamiętaj, że kaczucha jest lżejsza więc na dobrą sprawę mniejsze heble też dadzą radę. To tak tylko żeby się bez sensownie nie pchać w niewiadomo jakie tarcze
Żeby wrzucić tarczę z M6 na zwrotnicę z KFa trzeba szlifnąć lekko sworzeń bo ociera o tarczę.
Wg. mnie to najprostszy mod hebli jeżeli zależy nam na skuteczności.
Pamiętaj, że kaczucha jest lżejsza więc na dobrą sprawę mniejsze heble też dadzą radę. To tak tylko żeby się bez sensownie nie pchać w niewiadomo jakie tarcze

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
ale to DA ta która przed kaczuchą była 
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 5 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje