Strona 1 z 1

Półośki – modyfikacje, dorabianie

PostNapisane: 20 gru 2013, 22:53
przez KAROLLO121
Witam , zastanawiam się jak złączyć 2 różne półośki by wytrzymywały ok 250 koni ? czytałem coś o spawaniu ale nie wiadomo gdzie i za ile , a z tymi na zamówienie też chyba nie jest jasny temat do końca ,jak ktoś coś wie to proszę o jakieś konkretne info . Pozdrawiam.

PostNapisane: 21 gru 2013, 12:35
przez Majki88
Zależy w jakim aucie i jakim silniku
Ale z tego co pamiętam Lukster w swoim MX-3 KL-ZE z turbo przy ponad 300 KM miał ori półośki z przegubami i nic się nie działo

PostNapisane: 21 gru 2013, 19:17
przez tekkenfan
Z czego półośki i po co chcesz tak drutować?

Re: Półośki

PostNapisane: 22 gru 2013, 01:28
przez Rafał_
Więcej konkretów poproszę.

Re: Półośki

PostNapisane: 22 gru 2013, 09:23
przez carsik
Wałki półosi robi firma MOTOMAX z Torunia, można korzystać także z firmy AUTOTEX III w Warszawie.

Re: Półośki

PostNapisane: 22 gru 2013, 10:49
przez KAROLLO121
Półośki potrzebne by były w celu budowania BPT z g25mr w mazdzie 121 DA i ori półosie są za długie i zastanawiam się jakie były by opcje , a wiadomo w jakiej cenie było by wyprodukowanie wałków półosi w tej firmie ?

Re: Półośki

PostNapisane: 22 gru 2013, 12:23
przez carsik
telefon Ci się zaciął? Szukasz kontaktu do nich a wujek google wie wszystko, mówisz o co kaman i Ci powiedzą, średnio koszty około 250zeta za szt.

PostNapisane: 22 gru 2013, 15:27
przez jaaco
Zapytaj tego kolegi memberlist.php?mode=viewprofile&u=23328 on dawał do zrobienia na zamówienie, koszt chyba 200 zł /szt.

[Usunięte]

PostNapisane: 23 gru 2013, 23:23
przez SpooN
PostTen post został usunięty przez Paweł 4 gru 2015, 12:37.

Mazda 323 GTX 1.6 turbo BF półoś prawa

PostNapisane: 6 maja 2014, 21:30
przez Alek22
Witam
Mam kilka pytań

1. Od czego dopasować prawą półoś do 323 gtx FWD podobno od 323 BG GT pasuje ale czy to jedyna opcja
2 . Czy ktoś oddawał półosie do regeneracji jak się kształtują koszta i jaka jest wytrzymałość przegubów po takiej operacji
3 . Czy przegub zewnętrzny prawej półosi jest wymienny ponieważ nie mogłem go zbić ani żadnego zabezpieczenia nie mogłem znaleźć . Z serwisówki wynika że jest razem z półosią . Wewnętrzne bez problemu zeszły z półosi po ściągnięciu zabezpieczeń

Z góry dzieki za odp . :)

Re: Półośki – modyfikacje, dorabianie

PostNapisane: 28 kwi 2020, 11:26
przez trafiony_92
Jeśli interesuje Cie pomoc we Wrocławiu to sprawdz firmę https://cardansystempolska.pl/ lub https://takiewaly.pl/.

Zajmują się głównie regeneracją wałów, więc półoski jak najbardziej powinni ci zrobić w rozsadnej cenie. mysle ze warto sprobowac