Strona 1 z 2

Swap z 2.0 16V na 2.2T

PostNapisane: 26 paź 2013, 14:03
przez dawid152020
Witam , mam pytanie , planuje zrobić swap z 2.0 16V na 2.2T , czy różnią się mocowania silnika i czy dużo jest bawienie tzn czy jest to opłacalne ?

Re: Swap z 2.0 16V na 2.2T

PostNapisane: 2 lis 2013, 22:14
przez Pudzian84
A co masz kolego za budę MX 6 ale który rok ??

PostNapisane: 23 lis 2013, 18:43
przez dawid152020
No mam całe auto , ale z silnikiem 2.0 16V z 94 roku

Re: Swap z 2.0 16V na 2.2T

PostNapisane: 23 lis 2013, 20:18
przez Pudzian84
A to nie wiem co i jak w starszczej budzie gd to jest plug and play

PostNapisane: 9 gru 2013, 18:25
przez dawid152020
Jest tu ktoś kto może odpowiedzieć na pytanie ?

PostNapisane: 9 gru 2013, 18:49
przez Bartek1986
dawid152020 napisał(a):tzn czy jest to opłacalne ?


Żadna przeróbka samochodu nie jest opłacalna :)

Re: Swap z 2.0 16V na 2.2T

PostNapisane: 9 gru 2013, 19:23
przez dawid152020
Bartek1986
Bardzo wyczerpująca odpowiedz

PostNapisane: 10 gru 2013, 13:17
przez Matheus
napis konkretnie jakie masz auto, który rok oraz jaki silnik chcesz włożyć (z którego roku) to może będzie łatwiej Ci pomóc. Niestety z Twoich odpowiedzi nie wynika to zbyt konkretnie.

Re: Swap z 2.0 16V na 2.2T

PostNapisane: 10 gru 2013, 15:05
przez dawid152020
Mam mazde mx6 z silnikiem 2.0 16V z 94 roku , i chce założyć silnik od forda probe 2.2 Turbo 145km z tego co wiem to wychodziły mx6 z takim silnikiem

PostNapisane: 10 gru 2013, 18:09
przez People_Hate_Me
Nie wychodziły MX-6 GE z tym silnikiem.

MX-6 w wersji poprzedniej tak. Ale nie w Twojej :)

Ogólnie przeróbka wyniesie Dużo zielonych. Jak dla mnie można rzeźbić. Ale pytanie czy masz odpowiedni budżet do tego :)

PostNapisane: 10 gru 2013, 19:46
przez dawid152020
I tak szukam całego Probe z tym silnikiem , a co do mocowań silnika to dużo się różnią ?

PostNapisane: 10 gru 2013, 20:41
przez Matheus
dawid152020 napisał(a):I tak szukam całego Probe z tym silnikiem , a co do mocowań silnika to dużo się różnią ?


nie ma znaczenia czy dużo czy mało, poprostu nie pasują. czeka Cię dużo przeróbek, prawdopodobnie półosie, elektryka, napęd licznika, dolot, chłodzenie i wiele pierdółek.

Re: Swap z 2.0 16V na 2.2T

PostNapisane: 10 gru 2013, 21:36
przez Pudzian84
Moim zdaniem też gra nie warta świeczki
Wolał bym zamontować V6 + turbinke i moim zdaniem koszta będą mniejsze niż 2.2t

PostNapisane: 10 gru 2013, 23:57
przez Bartek1986
Pudzian84 napisał(a):Wolał bym zamontować V6 + turbinke i moim zdaniem koszta będą mniejsze niż 2.2t


Pomarzyć dobra rzecz :D chyba, że ta turbinka to na 12 V <lol>

Re: Swap z 2.0 16V na 2.2T

PostNapisane: 11 gru 2013, 00:58
przez Pudzian84
Pamietaj marzenia sie spełniaja
A czy kolega zalozy na 12 v to ja w to nie wnikam ;)

PostNapisane: 15 gru 2013, 13:03
przez People_Hate_Me
V6 + turbinka porownywalny koszt?
Widze ze ja przeplacilem za turbinke do mojej rzedowki:)

PostNapisane: 15 gru 2013, 18:00
przez Bounty
lepiej włożyć 2,5 v6 i jest ogień i to bez turbiny, a jakby włożyć turbo lub kompresor to już w ogóle bolid :D

PostNapisane: 15 gru 2013, 20:18
przez dawid152020
mocowania silnika sie rożnia w 2.5 V6 ?

Re: Swap z 2.0 16V na 2.2T

PostNapisane: 15 gru 2013, 20:24
przez Kaszel91
Prawdopodobnie tak.
Z 2.0 V6 KF na 2.5 KL jest p&p z FS`a już chyba nie

PostNapisane: 16 gru 2013, 21:41
przez Bounty
dawid152020 napisał(a):mocowania silnika sie rożnia w 2.5 V6 ?


Mi jak typ przekładał silnik to trochę mówił, że coś kombinował, ale już w to nie wnikałem tylko się cieszyłem, że już odbieram autko :)