Witam,
czy taki układ dolotowy będzie mi pasować do Mazdy 323 ba 1.5 16 v sedan ?
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-mazda-323f-ba-1-8-1994-96-dolot-i3608157353.html
Ta rura z aluminium mnie przekonuje, gdyż moja guma od dolotu jest cała sparciała :/
CAI – Mazda 323F BA Z5
Strona 1 z 1
Nie będzie niestety, kiedyś też się naciąłem (bo widzę te doloty gość sprzedaje od lat) i kupiłem od niego bo wychodziło w sumie taniej niż oddzielnie na aukcjach i nic się do kupy nie składało. Na szczęście bez problemu oddał kase, ale widzę do moich rad, żeby nie sprzedawać bubla sie nie przychylił. W aukcji dolot do 1.8, na zdjęciu silnik V6. Ja u siebie w 1.5 składałem dolot na kolankach Turboworks 51mm, żeby się nie bawić w redukcję http://allegro.pl/kolanko-silikonowe-tu ... 77035.html + http://allegro.pl/lacznik-silikonowy-tu ... 67979.html + rura z kwasówki i stożek dowolny, ja mam Simote akurat.
Co sądzisz o tym ?
http://allegro.pl/dolot-uklad-dolotowy-mazda-121-323-323f-626-1-2-3-i3593209427.html
i dokupić jedynie stożek ?
http://allegro.pl/dolot-uklad-dolotowy-mazda-121-323-323f-626-1-2-3-i3593209427.html
i dokupić jedynie stożek ?
Mazda(BA) 323 1.5s 16V 88KM
- Od: 26 wrz 2013, 10:18
- Posty: 112
- Skąd: Wrocław/Zgorzelec
- Auto: Mazda 323 BA 1.5 16V 1995
Za dużo tego jak dla mnie, żeby zrobić podstawowy dolot wystarczy Ci to co wysłałem, ze stożkiem zmieścisz się w 150-170 zł, efekt będzie pewnie taki sam jak w przypadku tego. Ta z aukcji to zrobiona specjalnie, żeby wyglądało pro, i tak wykorzystasz mniej jak połowę tej rury, więc nie ma po co przepłacać.
Panowie dziś dostałem paczkę od chyba tego samego Pana
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-mazda- ... 45183.html
i masakra walczyłem z tym pół dnia gdy już mi się udało to wszystko zamontować choć niektóre części nie pasowały/ale polak potrafi/ Madzi po zapaleniu od razu gasła jak dodawałem gazu jeszcze się trzymała jak tylko puściłem gasła. Jak odłączyłem przepływomierz to mazda nie gasła.
Potem zacząłem regulować obroty na przepustnicy tak żeby silnik nie gasł z podłączonym przepływomierzem. Gdy udało mi się uzyskać stabilny stan silnika wybrałem się na test i tu pełna kicha samochód słabo się zbierał wolno przyśpieszał tyko ryczał jakoś głośniej. Gdy wróciłem i samochodu odstał chwilę znowu zaczął gasnąć. Moje Pytanie na które potrzebuje waszej pomocy czy to da się jakość wyregulować i czy to możliwe że Madzia straciła trochę swojej mocy przez ten filtr
http://allegro.pl/uklad-dolotowy-mazda- ... 45183.html
i masakra walczyłem z tym pół dnia gdy już mi się udało to wszystko zamontować choć niektóre części nie pasowały/ale polak potrafi/ Madzi po zapaleniu od razu gasła jak dodawałem gazu jeszcze się trzymała jak tylko puściłem gasła. Jak odłączyłem przepływomierz to mazda nie gasła.
Potem zacząłem regulować obroty na przepustnicy tak żeby silnik nie gasł z podłączonym przepływomierzem. Gdy udało mi się uzyskać stabilny stan silnika wybrałem się na test i tu pełna kicha samochód słabo się zbierał wolno przyśpieszał tyko ryczał jakoś głośniej. Gdy wróciłem i samochodu odstał chwilę znowu zaczął gasnąć. Moje Pytanie na które potrzebuje waszej pomocy czy to da się jakość wyregulować i czy to możliwe że Madzia straciła trochę swojej mocy przez ten filtr
- Od: 12 kwi 2014, 12:27
- Posty: 4
- Skąd: Pasłęk
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1996
Może ten filtr jest jakiś dziadowski i przytyka dolot? Próbowałeś bez niego? Na postoju bez filtra przecież nic się nie stanie....
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Heh widze, że gościu nadal to sprzedaję, ja to kiedyś kupiłem, nic nie pasowało, odesłałem gościowi oddał kasę i mówił, że zmieni skład zestawu, ale jednak dalej robi ludzi w bambuko.
a wiec dziś rano samochód gasł mi na każdym skrzyżowaniu. Na zimnym silniku gaśnie z filtrem i bez. Jak się rozgrzeje idzie ustawić /nie wiem jak się to nazywa technicznie bo jestem laikiem/Bieg jałowy za pomocą regulowania dawki powietrza . Instruktarz kolesia który nie daje mi spokoju a moja wiedza jest nie wystarczająca żeby coś z tego wywnioskować Był taki żeby na górną dziurę zamontować rurę> gumę> przepływomierz> filtr. I teraz pod tą rurą Jest jedna dziura do której fabrycznie szedł wężyk a szanowny pan kazał mi ją zatkać < czy może mi ktoś wyjaśnić do czego ona służy> Bez względu czy ją zatkam czy po prostu zostawię odetkaną dalej się dusi i gaśnie
Dostałem jeszcze bonus mały filtr stożkowy którą miałem zamocować na odmę tam nad pokrywą zaworów. Powiem tak jak silnik się nagrzeje i już nie gaśnie samochód chodzi pięknie i całkiem niezle się zbiera nie wiem jak spalanie ale na zimnym nie nadaje się do jazdy
Dostałem jeszcze bonus mały filtr stożkowy którą miałem zamocować na odmę tam nad pokrywą zaworów. Powiem tak jak silnik się nagrzeje i już nie gaśnie samochód chodzi pięknie i całkiem niezle się zbiera nie wiem jak spalanie ale na zimnym nie nadaje się do jazdy
- Od: 12 kwi 2014, 12:27
- Posty: 4
- Skąd: Pasłęk
- Auto: Mazda 323f BA Z5 1996
I teraz pod tą rurą Jest jedna dziura do której fabrycznie szedł wężyk
Nie to jak dokładny opis. Mówisz o kanale obejściowym biegu jałowego który to zapewne puszcza powietrze na jałowym coby silnik mógł oddychać. Nie wiem nie widzę nie poradzę za dużo ale to chyba będzie to. Napisz dokładnie którą śrubką kręciłeś i po co?
- Od: 12 maja 2014, 22:53
- Posty: 10
- Skąd: Rogajny
- Auto: V40
Musisz wpiąć z tej dolnej małej dziurki wężyk gdzieś w dolot inaczej nie będziesz mieć wolnych obrotów. A panu z allegro powiedz że jest idiotą
- Od: 29 sie 2009, 14:10
- Posty: 1149 (11/8)
- Auto: Mazda3 BL Z6 Alu Silver
Była: Mazda 3 2 3 F GT
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje