Amortyzatory Mazda 323F BA

Postprzez rafał88 » 6 sty 2015, 13:02

Dla mnie tez to dziwne, ja tam mam obnizajace i wielu innych i nikt nic takiego nie pisal, a wszystko jezdzi na seryjnych amorach..
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez dzikuss111 » 6 sty 2015, 18:08

Amortyzatory trzymają na 78% ale chcę je wymienić zapewne od nowości śmigają, dlatego ten cały temat bo jak już mam to zrobić to dlaczego nie zrobić tego lepiej. Ale wracając do tematu tak wygada seria:


Obrazek



A tak założone ze sprężynami 2mm grubszymi z obciętymi 3 zwojami obniżają auto 6cm ale są luźne przy maksymalnie wyciągniętym amorku i już raz podczas jazdy wypadły mi z amora i oparły się o budę, dlatego właśnie zależy mi na krótszych.



Obrazek

Zamówiłem sprężyny mts 60/40 bo te to niewypał totalny i chce do tego krótsze amorki, a co z tymi od mx3 nie podejdą, nie są krótsze ?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 lis 2012, 21:33
Posty: 10 (0/1)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: 323F (BA) 1.5 16v (Z5) 96r.

Postprzez rafał88 » 6 sty 2015, 18:13

Jak zalozylem sprezyne nie wiadomo od czego to nic dziwnego ze tak lezy :| <czarodziej>

To musisz do kogos napisac zeby CI dal wymiary otworow wyskosci itd.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez honda2911 » 6 sty 2015, 18:28

no jak obciąłeś 3 zwoje to dziwisz się że spreżyna jest luźna ???
no ale jak na aucie masz mcpersona to chyba nie jest juz luźno ???
a za cięcie sprężyn powinni wysyłać na psychotesty :P
Forumowicz
 
Od: 16 lis 2011, 13:35
Posty: 586 (0/4)
Skąd: EBE
Auto: mazda mx3 1,8 bp supercharger
audi a6 c5 2,4
Leon cupra4

Postprzez dzikuss111 » 6 sty 2015, 21:06

Dlatego ten syf wyleciał a wejdą mts technik.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 8 lis 2012, 21:33
Posty: 10 (0/1)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: 323F (BA) 1.5 16v (Z5) 96r.

Postprzez Dr.Hardcore » 7 sty 2015, 23:54

Brawo, tnijcie dalej te sprężyny idioci;/ Ja w innej sprawie, ktoś jeździ na 60/40 MTS czy Jamex jeden czort na seryjnych amortyzatorach? Chodzi mi o to jak szybko wyrzygały się na tych springach, bo to że zaczną lać jest wiadome, pytanie po jakim czasie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2012, 20:26
Posty: 114
Auto: Mazda 323F BA, 1.5 16V Z5, 98r

Postprzez rafał88 » 8 sty 2015, 10:16

Bartq jezdzil ale nie wiem jaka marka, jakos nie narzekal , zeby mu sie szybko amory wyrzygały :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Bartg » 8 sty 2015, 15:22

Na 40/40 naprawde twardych zrobilem z KYB Excel-G okolo 45.000km, potem jakies 15.000 na K.A.W 65/40, sprężyny sprzedałem razem z amorkami i z tego co wiem służą dalej nowemu właścicielowi :) Ważne, żeby nie zakładać takich springów do jakiejś Kamoki olejowej czy innego wynalazku, to pozyją bardzo długo.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez tekkenfan » 8 sty 2015, 18:08

dzikuss111 napisał(a):założone ze sprężynami 2mm grubszymi

a wiesz od czego są te sprężyny?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez rafał88 » 8 sty 2015, 20:45

Bartg napisał(a):Na 40/40 naprawde twardych zrobilem z KYB Excel-G okolo 45.000km, potem jakies 15.000 na K.A.W 65/40, sprężyny sprzedałem razem z amorkami i z tego co wiem służą dalej nowemu właścicielowi :) Ważne, żeby nie zakładać takich springów do jakiejś Kamoki olejowej czy innego wynalazku, to pozyją bardzo długo.


Cicho :P Ja mam kamoki juz 5 lat :P Tyle ze gazowe :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Tweeter » 1 wrz 2015, 15:50

Dziś i ja odgrzeję temat.
Zamierzam zmienić amortyzatory tylne w naszej 323c i chciałbym się dowiedzieć czy gazówki nie będą za twarde?
Jeździmy madziulą w zasadzie tylko w 2 osoby, więc tył nie jest dociążony i stąd moje pytanie ;)
Dodam, że na samochodzie założone są sprężyny -40.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez Bartg » 2 wrz 2015, 11:37

Zależy jakie sprężyny, u mnie na KYB gazowych było dość twardo na wszystkich trzech kompletach sprężyn jakie miałem.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Tweeter » 3 wrz 2015, 12:53

Cóż, zobaczymy zatem co wyniknie.
Dzisiaj po 14-ej przyjadą KYB'y i pewnie w sobotę je założymy.
Na ryzyko wybrałem gazówki, bo jednak przez cały rok pracują tak samo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 14:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez Bartg » 3 wrz 2015, 14:11

Do obniżających sprężyn to tylko gazowe to akurat dobrze wybrałeś <ok>
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7811 (21/121)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje