kolektor ssący od BPT do BP
Strona 1 z 1
Jak by wpłyną kolektor od tubo w wolno ssącym i czym się różni od tego z wolno ssącego ? ,bo zastanawiam się czy jest sens zmiany , a przydało by mi się to bo jest krótszy i nie musiał bym cofać ściany grodziowej przy swapie do 121 DA .
Po pierwsze to powodzenia w szukaniu takowego 
Co do mocy to nie wiem jak w wolnossaku ale u mnie w burbo dosyć znaczącą zabił górny zakres obrotów. Jak na moje to przereklamowane dziadostwo
.
Co do mocy to nie wiem jak w wolnossaku ale u mnie w burbo dosyć znaczącą zabił górny zakres obrotów. Jak na moje to przereklamowane dziadostwo

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No to jak się nie upchnie to z grodziową się trochę pobawi
ale zobaczę z czasem jak z tym kolektorem od turbo jak znajomemu gtxa będę robił to może się pobawię .
Tak czy siak trzeba będzie trochę przycinać podłużnicę tak więc wg. mnie to gródź też można za jednym razem ciachnąć
.
IMO kolektor z GT z VICSami będzie dużo lepiej działał (będzie dobry dół i nawet spoko góra).
IMO kolektor z GT z VICSami będzie dużo lepiej działał (będzie dobry dół i nawet spoko góra).

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
podłużnica nie będzie ruszana nie ma mowy , nie będzie wspomagania , skrzynia zostaje z 1.3 kruciutka i się zmieści tylko chodziło o tą sama ścianę grodziową.
Dopisano 10 paź 2013, 22:54:
w stanach robią masę takich projektów i to z foto relacji i opisów da się ogarnąć tylko na zadnym nie było widać jak zrobili ze ścianą grodziową .
Dopisano 10 paź 2013, 22:58:
http://www.cardomain.com/ride/3926812/1 ... chback-2d/ chodzi mi o zrobienie czegoś takiego
Dopisano 10 paź 2013, 22:54:
w stanach robią masę takich projektów i to z foto relacji i opisów da się ogarnąć tylko na zadnym nie było widać jak zrobili ze ścianą grodziową .
Dopisano 10 paź 2013, 22:58:
http://www.cardomain.com/ride/3926812/1 ... chback-2d/ chodzi mi o zrobienie czegoś takiego
KAROLLO121 napisał(a):nie będzie wspomagania
a no chyba że tak
KAROLLO121 napisał(a):w stanach robią masę takich projektów
widziałem, i niestety jest tak jak piszesz duża ilość informacji jest jednak pomijana.
Jesteś pewny że ori ssak się nie zmieści? Pytam z czystej ciekawości, a nie chce mi się wertować miliona stron
Teraz tak popatrzałem na zdjęcia ssaka z GTRa i GT i wydaje mi się że tam nie ma jakiejś dużej różnicy. Na pewno jest więcej miejsca między plenum a głowicą (GTR) ale już przerwa między grodzią jest chyba taka sama.
Jakby co to w przyszłym tygodniu mogę pomierzyć czy ten ssak z GTRa faktycznie pozwoli uzyskać większy luz do grodzi.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
spoko fajnie by było .
ssak z GTRa – 21,5
ssak z GT – 25,5
Tak więc kilka cm idzie zaoszczędzić.
ssak z GT – 25,5
Tak więc kilka cm idzie zaoszczędzić.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
No i fakt gdzieś tyle wychodzi ze zwykłymm ssakiem wchodzi na równo na styk a 4 cm to w sam raz by było
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje