Strona 1 z 2

Zmiana napędu na tył

PostNapisane: 5 wrz 2013, 14:42
przez Se7eN
Siema,
Czy jest możliwa zmiana napędu z przodu na tył w Mazda MX6? Tylko nie piszcie żebym sobie kupił coś z tylnym napędem ani że to drogie i nie opłacalne bo ja wiem o tym. Chcę tylko wiedzieć czy taki zabieg jest możliwy.

PostNapisane: 5 wrz 2013, 15:34
przez Matheus
tak, jest możliwy. Wywalasz przednie i tylne zawieszenie, silnik, skrzynie. Potem zastanawiasz się co włożyć, żeby mieć napęd na tył, spawasz, podłączasz i gotowe <czarodziej>
proste co nie <glupek2>

PostNapisane: 5 wrz 2013, 16:39
przez People_Hate_Me
na tył nie słyszałem. Raczej wchodzi w grę tylko rzeźba.
Napęd na 4 koła to o wiele prostsza sprawa :)
Szukasz dawcy (626 4WD z silnikiem 2.0 FS) wkładasz wszystko do siebie. Tylko nie mam bladego pojęcia jak zaadoptujesz skrzynie która do KL'a nie ma bata że podejdzie. czyli znowu rzeźba.

Ogólnie będzie to ciężki temat.
ale jak masz dużo kasy i zapału rób :) może inni pójdą Twym śladem :)

PostNapisane: 5 wrz 2013, 17:21
przez Se7eN
Na wydanie mam jakieś 15tyś, zmieszczę się? Jakby ktoś mógł napisać co trzeba zrobić dokładnie. Bo ja nie bardzo się znam.

PostNapisane: 5 wrz 2013, 17:22
przez Paweł
Matheus już Ci napisał.

Re: Zmiana napędu na tył

PostNapisane: 5 wrz 2013, 20:43
przez carsik
jest możliwe ale masz za krótki budżet, chyba że to ma być lepianka do sportu bez większego znaczenia z estetyką.

Re: Zmiana napędu na tył

PostNapisane: 5 wrz 2013, 22:42
przez Rafał_
Błagam nie katujcie mnie takimi wątkami :>

PostNapisane: 7 wrz 2013, 11:02
przez People_Hate_Me
jarek.ZE napisał(a):Błagam nie katujcie mnie takimi wątkami

Ja tam się dobrze bawie :D

Jabyś sam to chciał ogarnąć to moooooooooooooże w 15k się zmieścisz. Ale to tak na 10%.
Jak zlecasz komuś to pomnóż tą kwotę x2. i później jeszcze pomnóż tą kwotę x1.3 na niespodziewane wydatki. i Otrzymasz wtedy gotową kwotę na taką zabawe :)

Prostsze by było znalezienie dawcy i zmiana silnika na fs'a i przekładka napędu na 4 buty o czym już pisałem wcześniej.

Re: Zmiana napędu na tył

PostNapisane: 2 sty 2014, 20:09
przez Boris86
Na Cardomain.com znajdziesz MX6 z wzdłużnie ułożonym 2JZ toyoty i napędem na tył.
Powodzenia.

Re: Zmiana napędu na tył

PostNapisane: 5 sty 2014, 20:06
przez mlody1921
Dokłanie jak pisze boris jest na necie probe z silnikiem V8 napęd na tył :D

PostNapisane: 12 sty 2014, 20:46
przez zadra
zmiana napędu z przodu na tył w Mazda MX6


Ja się tylko zapytam : PO CO??
Przecież nie masz 250kM...
Jeśli chcesz bączki kręcić możesz to zrobic polonezem – stracisz dużo mniej pieniędzy <lol>

Re: Zmiana napędu na tył

PostNapisane: 16 sty 2014, 17:10
przez mlody1921
Gorzej jak ktoś ma 250 koni i chce napęd na 4 koła :/ no ale cóż poradzić albo straszna rzeźba albo zmiana auta :/

PostNapisane: 16 sty 2014, 17:22
przez Bartek1986
mlody1921 napisał(a):Gorzej jak ktoś ma 250 koni i chce napęd na 4 koła :/


Chyba mamy inne postrzeganie świata :P
100 razy wole mieć dwieście ileś tam koni w czterołapie niż np. 300 w ośce. Przedni napęd powinien występować tylko w pupowozach :)

PostNapisane: 16 sty 2014, 18:06
przez Boris86
Jest jeszcze jedna opcja. Można włożyć centralnie jakikolwiek silnik który siedział w aucie przednionapędowym razem ze skrzynią z którą występował.
Nie ważne czy będzie to twoje KL czy na przykład V8 3,7 lub 4,2 z Audi.
Coś a'la niektóre rajdowe potworki B-Grupowe.
Chodzi mi od jakiegoś czasu taka zmota po głowie, jeśli będziesz poważnie o tym myślał to odzywaj sie na PW.
Mam nadzieje że masz do tego naprawdę bardzo zdrową bazę.

Re: Zmiana napędu na tył

PostNapisane: 17 sty 2014, 12:00
przez mlody1921
Głopie stwierdzenia tak samo jak by ktoś powiedział że diesel jest dobry tylko w pole albo 4łapy,ABS,ESP tylko dla tych co nie umią jeździć :) nie jedna ośka potrafi pokarać 4łapa,

Jak ci sie podoba Mx6 to albo gruby szczep na silnika-napędów od innego auta, albo szczep skrzyni do twojego silnika co tez taką rzeźbą której sam raczej nie ogarniesz

w każdym przypadku $$$$

PostNapisane: 18 sty 2014, 17:03
przez Neonixos666
Obecnie seryjne produkowane ośki (hot hatch) mają 250-300KM i czy mają aż tak mega problem z trakcją?

PostNapisane: 19 sty 2014, 16:58
przez tekkenfan
Tylko tam jest chyba trochę inaczej zaprojektowana zawieszka + trochę systemów elektronicznych które przy uślizgu tną moc?

Mocne FWD jest fajne ale tylko przy założeniu suchej i przyczepnej drogi, jak już pojawi się trochę mokro to wg. mnie już tak różowo nie jest. Bo co z tego że masz niby 400 kucy jak na mokrej nawierzchni przeniesiesz może połowę tego na asfalt? W 4 bucie tego problemu nie ma, co prawda przy wyższych prędkościach straty napędów robią swoje no ale do normalnego poruszania się po mieście wolałbym 250 konne 4x4 niż FWD ;).

PostNapisane: 12 lut 2014, 10:35
przez MrShaleck
tekkenfan napisał(a):Mocne FWD jest fajne ale tylko przy założeniu suchej i przyczepnej drogi, jak już pojawi się trochę mokro to wg. mnie już tak różowo nie jest. Bo co z tego że masz niby 400 kucy jak na mokrej nawierzchni przeniesiesz może połowę tego na asfalt?


Twoja furka jest przykładem, że FWD + dużo mocy = braki w trakcji <faja>

A do tematu: Oczywiście, że się da nawet i za 15 tys zrobić tył napęd z MX-6. Fajnie by było mieć coupete na RWD, ale stosunek kosztów do efektów niestety jest zbyt duży chyba. Za 6-7 można kupić w miarę sensowne e30, już nie mówię co można za 15 kupić, bo na prawdę coś ciekawego i ładnego dostaniesz.
A jak chcesz 'driftowóz' albo autko do polatania bokiem to szkoda MX'a. Wtedy kupujesz za 5k e30/E36/cokolwiek z seryjnym RWD ale BMW najlatwiej, pakujesz 10k i masz na prawdę fajną zabawkę.

Re: Zmiana napędu na tył

PostNapisane: 13 lut 2014, 13:44
przez elfik

Re: Zmiana napędu na tył

PostNapisane: 8 mar 2014, 18:51
przez mlody1921
szcze Audi A4 i probe 2,7bit
http://www.youtube.com/watch?v=-W48ROH9dkc