Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY

Postprzez Kacperski » 16 lip 2013, 09:37

Witam wszystkich
Wpadl mi w oko gwintowany zawias Eibach, tylko problem w tym ze wszystkie zestawy, ktore sa do dostania na stronach internetowych pasuja do modelu 2002 2.0 DI,natomiast wybierajac opcje 2002 2.3 pokazuje ze nie pasuje. Czy tam byly inne mocowania? o co chodzi,przeciez to chyba identyczna buda,co tu do rzeczy ma rodzaj silnika??!!

http://www.ebay.de/itm/Eibach-Bilstein- ... 460c510833

PS
Chyba umiescilem pytanie w odpowiednim dziale.
Za pomoc z gory dziekuje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2013, 19:51
Posty: 29
Skąd: SZCZECIN/BERLIN
Auto: M6,2002,2.3 16V 166 PS, GG/GY

Postprzez bieski » 16 lip 2013, 10:25

Kacperski napisał(a):co tu do rzeczy ma rodzaj silnika??!!


Waga ?
......................
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 cze 2010, 09:37
Posty: 4533 (13/136)
Skąd: ZG
Auto: GJ

Postprzez Rafał_ » 16 lip 2013, 15:38

Ale to nie jest gwint. Jest to sprężyna Eibach Pro KIt + amorek Blistein B12...
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Kacperski » 16 lip 2013, 17:41

Zgadzam sie,nie jest to typowy gwint.
Natomiast jest możliwość regulacji wysokości z tego co wyczytałem w tym ogłoszeniu.
Jestem tylko laikiem,mogę polegać tylko na tym co wyczytam.
Może ktoś poleci jakiś ciekawy zestaw...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2013, 19:51
Posty: 29
Skąd: SZCZECIN/BERLIN
Auto: M6,2002,2.3 16V 166 PS, GG/GY

Postprzez People_Hate_Me » 16 lip 2013, 19:18

regulacja wysokości? ciekawe w jaki sposob :) 3 – stopniowa regulacja twardości to jeszcze bym sie zgodził ale wysokości nie ma szans :)
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez MX6-CZARNY » 16 lip 2013, 21:26

Moim zdaniem nie ma tu żadnej regulacji wysokości tylko auto pada na glebę max 40mm. W aukcji napisane jest, że do 40mm, wydaje mi się, że w zależność od zapakowania auta.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez Kacperski » 17 lip 2013, 10:27

Zwrot:
'Die Pro-Kit Version überzeugt bei einer Tieferlegung von max. 40 mm'
oznacza ze ten kit pozwala na regulacje (glebokosci, doslownie) chodzi o wysokosc do max 40mm.
Ok, moze pojecie,pojeciu nie rowne.
Ale chodzi glownie o mocowanie takiego osprzetu,na ebay mozna odszukac jeszcze kilka innych.
Ciezko trafic na cos co byloby dedykowane konkretnie do 2.3
Moze faktycznie trzeba uwazac na wage jak pisze bieski.

OK,przepraszam jezeli namieszalem z pojeciem gwint.
Chcialbym poprostu obnizyc troche auto.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2013, 19:51
Posty: 29
Skąd: SZCZECIN/BERLIN
Auto: M6,2002,2.3 16V 166 PS, GG/GY

Postprzez MX6-CZARNY » 17 lip 2013, 13:17

Nie wszystko tłumaczy się dosłownie.
A jeśli większy silnik wsadzisz na sprężyny z mniejszego to będzie przód bardziej dobijał do ziemi i miska będzie bardziej zagrożona.
Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez Kacperski » 17 lip 2013, 14:48

Ok,dziekuje
Czyli nie ma co kombinowac tylko trzeba szukac.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 cze 2013, 19:51
Posty: 29
Skąd: SZCZECIN/BERLIN
Auto: M6,2002,2.3 16V 166 PS, GG/GY

Postprzez MX6-CZARNY » 17 lip 2013, 16:33

Buuu... Mazdy już nie ma...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2013, 21:44
Posty: 216 (0/5)
Auto: Cupra 1M

Postprzez TomCat_S » 25 lip 2013, 16:55

Witam panowie, odświeże temat, zastanawiam sie nad gwintem do mojej GY 2003 ale to co znalazlem to ceny szczerze troche mnie zszokowaly.. <co?> koledzy w 323 stosuje sprezyny ale nie wiem czy moje amortyzatory to wytrzymaja bo pierwszej nowosci to one nie sa:P (chyba jeszcze fabryczne:P) tu wyzej kolega czarny podal linka do zestawu eibach blistein no i zapytanie czy to jest jakies sensowne wyjscie?? czy moze proponujecie cos innego?? Ja jakos wyczynowo nie mam zamiaru jezdzic glownie to chce obnizyc autko to wszystko :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2011, 14:00
Posty: 35
Skąd: Bath (UK)
Auto: Mazda 3 2013r BL 1.6 Venture Benzyna 105KM

Postprzez matthies » 29 lip 2013, 19:06

eibach ok, ja mam i jest fajnie
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez TomCat_S » 29 lip 2013, 22:46

Matthies zalozyles taki komplet wlasnie?? czy masz cos innego??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2011, 14:00
Posty: 35
Skąd: Bath (UK)
Auto: Mazda 3 2013r BL 1.6 Venture Benzyna 105KM

Postprzez matthies » 30 lip 2013, 00:42

kupiłem z eibachem i nie wiem jaki to model, ale gdzieś mam wpisane że to eibach, mówił to też sprzedający, wiem tylko że kosztowało ~1600 PLN. Uważam że do auta jakim jest m6 sprężyny są w zupełności wystarczające, gwintu raczej nie będziesz wykorzystywał więc chyba szkoda przepłacać.
No ale każdy robi jak uważa ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez esperal » 30 lip 2013, 07:14

matthies napisał(a):kupiłem z eibachem i nie wiem jaki to model, ale gdzieś mam wpisane że to eibach, mówił to też sprzedający, wiem tylko że kosztowało ~1600 PLN. Uważam że do auta jakim jest m6 sprężyny są w zupełności wystarczające, gwintu raczej nie będziesz wykorzystywał więc chyba szkoda przepłacać.
No ale każdy robi jak uważa ;)

Masz racje bo tanie gwinty to tragedia. Lepiej zainwestowac w zwykle McPhersony (amory+spr) i przy tej samej cenie jakosc i zachowanie zwyklego rozwiazania jest o niebo lepsza.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2013, 23:50
Posty: 55 (0/1)
Skąd: Północ
Auto: 323 GTR
Audi A4 Quattro

Postprzez TomCat_S » 30 lip 2013, 10:02

No właśnie moje amorki mogą sprężyn nie wytrzymać długo dlatego myślałem o tym zestawie :) tylko ze w przeliczeniu to jakieś 2400 a skoro matthies jeździ na komplecie za 1600 i mówi ze jest spoko też bym taki chciał :D chłopaki podajcie może jakąś alternatywę :) będę bardzo wdzięczny :)

Sent from my Lumia 800 using Board Express
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 wrz 2011, 14:00
Posty: 35
Skąd: Bath (UK)
Auto: Mazda 3 2013r BL 1.6 Venture Benzyna 105KM

Postprzez Koza » 6 wrz 2013, 11:08

Witam,

Czy ktoś może z szanownych użytkowników montował Eibachy B12 Pro Kit (http://www.eibach.pl/eibach-mazda-6-(gg)-e90-55-004-03-22-pi-1638.html)?

Jeśli tak, to pytania:
1. Czy jest pełna kompatybilność z M6 GG 121KM, 2003 rok, hatchback?
2. Jak wrażenia z jazdy?
3. Nic nie obciera (koła przy pełnym skręcie, etc?)

Dziękuję z góry za informacje,
Koza
Początkujący
 
Od: 22 sty 2012, 21:09
Posty: 8
Skąd: Olsztyn
Auto: M6, GG, 2003, 121KM

Postprzez matthies » 6 wrz 2013, 21:04

tutaj masz temat do takich dywagacji ---> viewtopic.php?f=102&t=51674
Jak przeczytasz, to od razu będziesz wiedział kogo o co pytać (dyskusja z ostatnich 2-3 tygodni)
i pozwolę sobie zacytować moda, co prawda nie tego działu, ale jak zwykle dobrze gada
dobrzyn22 napisał(a):Proszę o zapoznanie się z zasadami obowiązującymi na forum:
1. W pierwszej kolejności szukamy tematów nas interesujących... do tego celu proszę użyć wyszukiwarki...
2. Czytamy je
3. Jeżeli nie znaleźliśmy odpowiedzi na nasz problem, to zadajemy nasze pytanie na końcu tego wątka
4. Jeżeli nie ma takiego tematu, wtedy możemy założyć nowy...
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Rafał_ » 6 wrz 2013, 22:41

Albo tu <czytaj> . Połączyłem.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Lapkosh » 19 paź 2013, 17:59

Witam,
mam możliwość kupienia kompletnego zawieszenia ( 4 amorki + springi ) amorki KYB, springi Eibacha
zestaw pochodzi z KOMBI
tu pytanie ...czy podejdzie to do mojego HB

Mazda 6 , 2004. HB

Z góry dzięki za odp.

pzdr

Dopisano 20 paź 2013, 14:36:

ktoś pomoże?

Dopisano 20 paź 2013, 14:55:

?
Lapkosh
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje