Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY
Tył siadł bardziej niż przód. Polecam sprężyny od kombi.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Przy zastosowaniu dedykowanycn Eibachów do GG po prostu pozostaje ta seryjna dysproporcja między przodem, który ma większą lukę w nadkolu, a tyłem. Obecnie eibach jak i inni producenci często stosują obniżenie nie proporcjonalne tzn. przód obniża się o 5-15mm bardziej niż tył przez co po obniżeniu przód nie sterczy. W przypadku GG niestety tak nie jest. Alternatywą są sprężyny od kombi lub Vogtlandy -40/-25.
Sent from my Nexus 4 using Forum Fiend v1.3.1.
Sent from my Nexus 4 using Forum Fiend v1.3.1.
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3195 (146/240)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Jak się nikomu nie śpieszy to w przyszły czwartek zakładam Vogi. Pamiętajcie, że przód w nich jedzie -45 mm co przy zwykłym amorku jest nie ciekawe, ja kupiłem zestaw z używanym amorkiem. Tył jedzie -25 mmTak sprężyny są wtedy do GG, różnica jest tylko pomiędzy benzyną a dieselem.
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
makmarc napisał(a):Odgrzeję kotleta, i dla potomonych dobrą radą do obniżenia są Eibachy od kombiaka, tak jak jest to u mnie, przy feldze 18" linia nadwozia zrównała się idealnie, z tyłu nic nie ociera o ranty nadkoli. Dodam, że też mam podtlenek LPG.
Strasznie wysoko jeszcze jest, to wina pochodzenia auta? Amerykańskie wersje jakby mają większy prześswit. Co do Eibacha to polecam, ale tylko ze sprawnymi amorkami gazowymi, najlepiej wymienić na nowe przy wymianie sprężyn. Chłopaki powiedźcie samemu da radę wymienić amorki w GG? Eibacha zakładał mi mechanik, a chcę wrócić do starych seryjnych sprężyn i chciałbym zrobić to samemu, w warunkach garażowych czyli podnośnik, klucze, ściągacz do sprężyn?
- Od: 15 cze 2007, 01:09
- Posty: 166
- Skąd: gdzieś na wschodzie
- Auto: M6 '02 2.0 Benzin
hbo napisał(a):chciałbym zrobić to samemu
No da radę , zwłaszcza że wymieniałeś niedawno więc nic nie będzie zapieczone raczej
Dobrze mieć kogoś do pomocy .
Zakładam że mniej wiecej wiesz co i jak , młotek też potrafisz trzymać
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
No jakieś 3 lata temu wymieniałem. To super, w zawieszeniu mniej skomplikowanym sporo rzeczy wymieniełem ostatnio, wiec jeżeli da się to zrobić w 6 w garażu to też sobie poradzę. A satysfakcja z wykonanej roboty ogromna Hm jak zmienię sprężyny to Eibach pewnie pojawi się na sprzedaż w odpowiednim dziale
- Od: 15 cze 2007, 01:09
- Posty: 166
- Skąd: gdzieś na wschodzie
- Auto: M6 '02 2.0 Benzin
Mam pytanko Noszę się z zamiarem założenia sprężyn obniżających do mojej 6 i teraz nasuwa się pytanie, czy do wymiany sprężyn z przodu trzeba odkręcać łączniki stabilizatora? Oglądałem zdjęcia zawieszenia i niby wygląda to tak jak by można było odkręcić widełki od macpersona i sam amortyzator wychodzi,a łącznik jest przykręcony nadal do widełek
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Moim zdaniem tak. O ile nie pomyliłem modeli aut podanych na stronie www.eibach.pl
- Od: 27 lip 2014, 20:41
- Posty: 975 (17/34)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue
Nie...
Kombi ma inne sprężyny: E10550040222_14
sedan ma takie: E10550040122_12
Kombi ma inne sprężyny: E10550040222_14
sedan ma takie: E10550040122_12
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Koledzy powiedzie mi, czy orientujecie się może do jakiego nadwozia i silnika dedykowane są sprężyny które ma na sprzedaż Przemysław, forumowicz mazdaspeed? dodaje zdjęcia z numerami ze sprężyn. proszę o podpowiedź, może dobijemy targu:D
Dopisano 30 paź 2015, 21:14:
jeszcze jedno pytanie, czy sprężyny eibach z mazdy 6 kombi diesel poliftowej pasuje do mazdy 6 kombi diesel przedliftowej?? proszę o pomoc
Dopisano 30 paź 2015, 21:14:
jeszcze jedno pytanie, czy sprężyny eibach z mazdy 6 kombi diesel poliftowej pasuje do mazdy 6 kombi diesel przedliftowej?? proszę o pomoc
Jak się obniża auto to komfort nie jest wykładnią do podejmowania decyzji. Tak na powaznie to zapytaj Przemka on miał eibachy teraz H&R
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje