Zawieszenie Eibach – Mazda6 GG/GY

Postprzez dejneks » 1 kwi 2015, 21:42

Znaczy się przód bardziej siadł niż tył? to co w takim przypadku radzicie?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Mr_Bartek » 1 kwi 2015, 21:45

Tył siadł bardziej niż przód. Polecam sprężyny od kombi.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez zemoj » 2 kwi 2015, 11:15

Przy zastosowaniu dedykowanycn Eibachów do GG po prostu pozostaje ta seryjna dysproporcja między przodem, który ma większą lukę w nadkolu, a tyłem. Obecnie eibach jak i inni producenci często stosują obniżenie nie proporcjonalne tzn. przód obniża się o 5-15mm bardziej niż tył przez co po obniżeniu przód nie sterczy. W przypadku GG niestety tak nie jest. Alternatywą są sprężyny od kombi lub Vogtlandy -40/-25.

Sent from my Nexus 4 using Forum Fiend v1.3.1.
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez dejneks » 2 kwi 2015, 15:25

a które lepsze eibachy czy Vogtlandy? A Vogtlandy to wtedy normalne do GG Hatchback nie kombi? jak znaleźć na stronie Eibacha model do kombi bo widzę jest kilka wersji?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Yoki » 2 kwi 2015, 18:23

Jak się nikomu nie śpieszy to w przyszły czwartek zakładam Vogi. Pamiętajcie, że przód w nich jedzie -45 mm co przy zwykłym amorku jest nie ciekawe, ja kupiłem zestaw z używanym amorkiem. Tył jedzie -25 mmTak sprężyny są wtedy do GG, różnica jest tylko pomiędzy benzyną a dieselem.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez em_dzej » 23 kwi 2015, 19:56

odkopałem jakiegoś kotleta <zawstydzony>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez hbo » 6 maja 2015, 12:16

makmarc napisał(a):Odgrzeję kotleta, i dla potomonych dobrą radą do obniżenia są Eibachy od kombiaka, tak jak jest to u mnie, przy feldze 18" linia nadwozia zrównała się idealnie, z tyłu nic nie ociera o ranty nadkoli. Dodam, że też mam podtlenek LPG.

6.JPG

Strasznie wysoko jeszcze jest, to wina pochodzenia auta? Amerykańskie wersje jakby mają większy prześswit. Co do Eibacha to polecam, ale tylko ze sprawnymi amorkami gazowymi, najlepiej wymienić na nowe przy wymianie sprężyn. Chłopaki powiedźcie samemu da radę wymienić amorki w GG? Eibacha zakładał mi mechanik, a chcę wrócić do starych seryjnych sprężyn i chciałbym zrobić to samemu, w warunkach garażowych czyli podnośnik, klucze, ściągacz do sprężyn? ;)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 01:09
Posty: 166
Skąd: gdzieś na wschodzie
Auto: M6 '02 2.0 Benzin

Postprzez em_dzej » 6 maja 2015, 12:45

hbo napisał(a):chciałbym zrobić to samemu


No da radę , zwłaszcza że wymieniałeś niedawno więc nic nie będzie zapieczone raczej
Dobrze mieć kogoś do pomocy .
Zakładam że mniej wiecej wiesz co i jak , młotek też potrafisz trzymać :]
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez hbo » 6 maja 2015, 13:03

No jakieś 3 lata temu wymieniałem. To super, w zawieszeniu mniej skomplikowanym sporo rzeczy wymieniełem ostatnio, wiec jeżeli da się to zrobić w 6 w garażu to też sobie poradzę. A satysfakcja z wykonanej roboty ogromna :) Hm jak zmienię sprężyny to Eibach pewnie pojawi się na sprzedaż w odpowiednim dziale ;)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 01:09
Posty: 166
Skąd: gdzieś na wschodzie
Auto: M6 '02 2.0 Benzin

Postprzez xRafalx » 18 cze 2015, 23:27

Mam pytanko :) Noszę się z zamiarem założenia sprężyn obniżających do mojej 6 i teraz nasuwa się pytanie, czy do wymiany sprężyn z przodu trzeba odkręcać łączniki stabilizatora? Oglądałem zdjęcia zawieszenia i niby wygląda to tak jak by można było odkręcić widełki od macpersona i sam amortyzator wychodzi,a łącznik jest przykręcony nadal do widełek :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez dejneks » 27 wrz 2015, 14:04

Witam pytanko czy te sprężyny podejdą do mojej Madzi http://olx.pl/oferta/sprezyny-sportowe- ... b3604ef9e2 ??
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez francesco_franco » 27 wrz 2015, 20:20

Moim zdaniem tak. O ile nie pomyliłem modeli aut podanych na stronie www.eibach.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez Wojtek » 28 wrz 2015, 19:12

Nie...
Kombi ma inne sprężyny: E10550040222_14
sedan ma takie: E10550040122_12
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez dejneks » 28 wrz 2015, 19:34

ale ja mam liftbacka a ludzie tu na forum piszą że montują wersje od kombi do liftbacka bo są twardsze.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez Wojtek » 2 paź 2015, 15:45

To po co się pytasz skoro wiesz, że ludzie takie montują? :P
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez dejneks » 2 paź 2015, 17:17

chodziło mi o to że nie wiedziałem od jakiej wersji silnikowej są te sprężynki, i zanim sprzedający mi odpowiedział zapytałem. Teraz wiem że to od diesla i muszę szukać dalej ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 30 paź 2015, 00:10

Koledzy powiedzie mi, czy orientujecie się może do jakiego nadwozia i silnika dedykowane są sprężyny które ma na sprzedaż Przemysław, forumowicz mazdaspeed? dodaje zdjęcia z numerami ze sprężyn. proszę o podpowiedź, może dobijemy targu:D

Dopisano 30 paź 2015, 21:14:

jeszcze jedno pytanie, czy sprężyny eibach z mazdy 6 kombi diesel poliftowej pasuje do mazdy 6 kombi diesel przedliftowej?? proszę o pomoc
Załączniki
1.jpg
2.jpg
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez dejneks » 31 paź 2015, 18:01

ja pisałem o te sprężyny do Eibach na fb ale bez odpowiedzi ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1035 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez dkowal91 » 1 lis 2015, 00:55

Jakbyś dostał odpowiedź, to bardzo proszę o info, a jeszcze takie jedno pytanie, co lepsze eibach czy H&R podobne pieniądze podobne obniżenie a jak z komfortem??
Forumowicz
 
Od: 18 sty 2015, 12:46
Posty: 80 (5/2)
Skąd: 96-200 Rawa Mazowiecka
Auto: Mazda 6 GY
2.0 diesel 136KM

Postprzez Yoki » 1 lis 2015, 01:52

Jak się obniża auto to komfort nie jest wykładnią do podejmowania decyzji. Tak na powaznie to zapytaj Przemka on miał eibachy teraz H&R
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje