Obecny z nierdzewki trochę popękał (po części winę za to ponoszą zużyte poduchy silnika bla bla bla) i powstał pomysł na wykonanie nowego ale tym razem ze stali żaroodpornej i tu powstało pytanie którą wybrać?
To co udało mi się wygooglać:
Początkowo myślałem o H25N20S2 z racji że jest stosowana na silnie obciążone konstrukcje ale kruchość w temp. 500-800 moim zdaniem ją dyskwalifikuje
H23N18 – odporna na obciążenia mechaniczne, ale mało odporna na działanie gazów zawierających związki siarki (chociaż ich w gazach wydechowych chyba się nie uświadczy?). Wytrzymałość żaroodporna 1050*C
H20N12S2 – Żaroodporna stal na części obciążone mechaniczne, pracujące przy wysokich temperaturach. Wytrzymałość żaroodporna 1050*C
H25T – na części mało obciążone mechanicznie (i tu wg mnie jest trochę kartofel). Wytrzymałość żaroodporna 1100*C
Trzydziech mi jeszcze rzucił jedną propozycję, nie pamiętam co to była za stal ale cena 2000 plnów za sam materiał trochę mnie odrzuciła

Ma ktoś jakieś doświadczenie w tej materii i mógłby wspomóc w wyborze?