Kolektor 4-2-1 i BJ-ka 2.0 FS

Wita, mam takie pytanie czy w mojej Mazdzie 323F 2.0 FS usunięcie tego fabrycznego kolektora + 2 katalizatorów spowoduje jakieś duże problemy? Będzie to zmiana na 4-2-1
Mianowicie chodzi mi i sondę która znajduje się zaraz po połączeniu wszystkich 4 rur kolektora ( ta bodajże sterująca dawką).
-Czy pomiar sondy z 1 rury będzie odpowiedni? (przykładowo taki wlot jak na tym zdjęciu FoTkA)
-Czy nie pomiesza to za wiele w kompie?
czytałem na różnych forach że przy złym pomiarze auto nie przepala benzyny i wypluwa wraz z czarnym dymem... ale to tylko czytałem
Z tego co wiem drugą sondę można na luzie oszukać wiec tu sprawa można by powiedzieć jest załatwiona...
Z góry dzięki za odpowiedzi
Mianowicie chodzi mi i sondę która znajduje się zaraz po połączeniu wszystkich 4 rur kolektora ( ta bodajże sterująca dawką).
-Czy pomiar sondy z 1 rury będzie odpowiedni? (przykładowo taki wlot jak na tym zdjęciu FoTkA)
-Czy nie pomiesza to za wiele w kompie?
czytałem na różnych forach że przy złym pomiarze auto nie przepala benzyny i wypluwa wraz z czarnym dymem... ale to tylko czytałem
Z tego co wiem drugą sondę można na luzie oszukać wiec tu sprawa można by powiedzieć jest załatwiona...
Z góry dzięki za odpowiedzi