Najczęściej poruszane tematy. Zanim założysz nowy wątek, zajrzyj tutaj!!!

Postprzez Rafał_ » 15 sty 2013, 22:41

Poniżej znajdziesz spis najczęściej poruszanych tematów związanych z tuningiem mechanicznym. Nie są to wszystkie wątki z tego działu – użyj opcji SZUKAJ, aby odnaleźć interesujące Cię zagadnienie. Jak nic nie znajdziesz to załóż NOWY WĄTEK :)



Hamownia:
1. Wykresy z hamowni naszych Mazd
2. Komentarze do wykresów

Turbo kontra podtlenek azotu:
1. Nitro vs. Turbo

Turbo:
1. KL + Turbo...Pytania i odpowiedzi
2. Z5 + Turbo
3. K8 + turbo
4. Chińskie turbo z ebay.com – ku przestrodze
5. Duża T vs mała T – bar barowi nie równy?
6. Twin Turbo vs. Single – wady i zalety

Wskaźniki:
1. Jak podłączyć wskaźnik doładowania
2. Wskaźniki AutoGuage

Kompresor:
1. Eaton Supercharger Kit
2. Montaż kompresora do KLZE

Strojenie:
1. SMT-6
2. Ecumaster
3. Megasquirt

Nitro – Podtlenek azotu N2O:
1. KL + nitro
2. KF + nitro
3. Instalacje wtrysku podtlenku azotu

Tabela "wymienialności" silników w MX-3 (RS to nasze 1.6, GS – 1.8 V6)
Obrazek

Swap – zmiana silnika:
1. SWAP 1.8 K8 –> 2.5 KLZE – Mazda mx-3 [how-to + fotorelacja]
2. Silnik BP – kompendium wiedzy
3. Wymontowywanie silnika K-series
4. SWAP 1.8 K8 –>2,5 KLDE – Mazda mx-3
5. SWAP 1.5 Z5 –> 1.8 BP – Mazda 323F BA [how-to]
6. SWAP 2.0 KF –> 2.5 KL – Mazda 323F BA
7. KL-ZE czy turbo do KL-DE

Short-shifter:
1. Short shifter DIY. Fotorelacja i opis modyfikacji.
2. Skrócenie lewarka / zmiana gałki skrzyni biegów

Chip tuning:
1. CHIP Tuning – DIESEL
2. Chip tuning silnika benzynowego N/A
Pseudo Chip tuning:
1. Zwiększanie mocy za pomocą cewki i oporników (Diesel)
2. Chip tuning za 10zł – benzyna

Pseudo turbiny na 12V:
1. Electric supercharger
2. TURBONATOR – nie wirująca turbina

Strumienica:
1. Strumienica – za i przeciw

Katalizator:
1. Wycięcie katalizatora

Stożki, filtry,dolot:
1. Cold Air Intake – Fotorelacje z montażów
2. Wkład filtra powietrza K&N
3. Dolot powietrza – CAI – Xedos KF
4. Filtr stożkowy – pytania i odpowiedzi

Hamulce:
1. Swap hamulców z Mazdy 6 – Mazda MX-6, 626
2. Większe tarcze hamulcowe oraz zaciski hamulców przednich

Zawieszenie gwintowane, sprężyny, obniżanie:
1. Sprężyny obniżające – pytania i odpowiedzi
2. Zawieszenie gwintowane/regulowane – pytania i odpowiedzi
3. Zawieszenie – lista dostępnych aplikacji do 626/MX6
4. Sprężyny progresywne JAMEX
5. Coilover Conversion Kit do MX-3

Tłumiki sportowe, układ wydechowy:
1. Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA
2. Tłumik dedykowany – jakiej firmy wybrać ?
3. Jaka średnica wydechu do 2,5 v6 KL
4. Kolektor wydechowy 6-2-1 – silniki K8, KF, KL
5. Kolektor wydechowy 4-2-1
6. Układ wydechowy – Mazda 6 GG/GY

Zwiększanie mocy Wankla – RX-8:
1. Tuning Renesis Mazda RX-8
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 00:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje