Short shifter DIY.

Postprzez ewemarkam » 25 cze 2014, 20:18

Dzis tez zrobilem. Mega fajna sprawa.

Wysłane z mojego GT-I8160 przy użyciu Tapatalk 4
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 08:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez misiek1 » 7 lis 2014, 22:26

Wszyscy mają więc mam i ja :)
Przed chwilą wróciłem z garażu, test drive będzie jutro, ale od razu mogę powiedzieć, że skok lewarka jest o wiele krótszy :D

Już po pierwszych jazdach i jest bardzo pozytywnie :D
Mega krótki skok lewarka :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2011, 19:15
Posty: 323 (0/1)
Skąd: Krosno
Auto: Mazda 323F Bj 1,5 ZL 1999r.+Stag
Moja Bejota:)

Postprzez matthies » 25 lut 2015, 17:16

a robił ktoś to w 6 GY?
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez ewemarkam » 25 lut 2015, 19:45

Mysle ze nie bedzie duzej roznicy w budowie lewarka. Takze midyfikacja pewnie przebiegnie tak sam.
Pogotowie Komputerowe
Alarmy samochodowe, centralne zamki, blokady zapłonu, czujniki cofania, światla dzienne itp.
Forumowicz
 
Od: 7 sie 2011, 08:19
Posty: 615 (2/4)
Skąd: Bielsko-Biała
Auto: 323F BJ DiTD '99

Postprzez gracjan87 » 10 sty 2016, 20:58

Cześć,

Ktoś się w to bawił w normalnym aucie bez modów mechanicznych silnika zawieszenia itp ? Czy jak short Shifterze tuning ma się zakończyć to lepiej w ogole go nie zaczynać ? :) Nie chciałbym też żeby gałka była krótsza tylko przełożenie się zmieniło da się tak w ogole ?

Pozdr
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 12:00
Posty: 424 (6/2)
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey

Postprzez dicon » 10 sty 2016, 21:29

gracjan87 napisał(a):Nie chciałbym też żeby gałka była krótsza tylko przełożenie się zmieniło

Hę?
Short Shift powoduje, że szybciej zmieniasz biegi, dlatego, że drążek jest krótszy. Jak to ma wpłynąć na przełożenie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2014, 19:57
Posty: 209 (4/6)
Skąd: Rybnik
Auto: Mazda 3 BK Top '05, 2.0 MZR (LF)

Fiat Punto 55 SX, 96'

Postprzez People_Hate_Me » 10 sty 2016, 21:37

łączę.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 14:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez gracjan87 » 11 sty 2016, 13:08

Short shifter corksport ma regulacje wysokosci.. no to odpada bo jak bede mial nizej drazek to 5 ciezko mi bedzie wrzucac bo daleko mam fotel odsuniety.. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2013, 12:00
Posty: 424 (6/2)
Auto: Mazda 6 GJ 2.0 Machine Grey

Postprzez marcinowozniako » 2 kwi 2016, 12:32

I właśnie dzisiaj stałem się posiadaczem tego cuda. Miałem trochę problem ze zbiciem kulki ale wsadziłem w imadło walnąłem młotkiem i w końcu się udało, także bez imadła i dobrego młotka ciężko jest to zrobić. Kolejny problem jaki miałem to z założeniem sprężyny ponownie, nie wiem czy coś źle zrobiłem ale najwięcej czasu mi zeszło właśnie na wkładaniu tej sprężynki, ale w końcu we dwóch z kolegą daliśmy radę i mogę się cieszyć SS. Biegi wchodzą o wiele szybciej reszta pozostała bez zmian.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 18:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Tweeter » 22 sie 2016, 23:11

Patent pierwsza klasa :D
Od dzisiaj również cieszę się szybszą zmianą biegów ^^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2015, 13:25
Posty: 81
Skąd: Tarnów
Auto: Protege – ,,Andżej" :)
EX – 323c BA B3 '95

Postprzez przemo12345 » 8 sie 2020, 06:43

Temat trochę odgrzebany, ale dziś próbuję zrobić ss w gf ditd. Wszystko ok, oprócz tej kulki której nie da się zbić. Podgrzewanie palnikiem, szlifowanie nic nie dało. Kulka w około się kręci, ale w górę nie chce się zbić. Na górze i dole kólki były z 4 stron punktakiem zrobione "zabezpieczenia" które oczywiście zeszlifowałem. Chyba będę jedyny któremu nie udało się zrobić ss :( Młotek 2kg, imadło, a ona nawet nie drgnie.
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2011, 18:40
Posty: 329 (2/1)
Skąd: skarżysko-kam
Auto: była 323f 1.6 bg
była 323f 2.0 ditd bj
była 626 2.0 ditd gf 99r
jest 626 2.0 ditd gf 00r.
jest 3 bk 2.0 rf7j
.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje