Silnik BP – kompedium wiedzy

Postprzez Hazu » 19 lip 2012, 20:54

Tak, jest możliwość.
Ja wrzuciłem silnik do Xedosa :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez bati323 » 19 lip 2012, 21:35

A mozna wiedziec jak podpiac taki przeplywomierz?
Początkujący
 
Od: 13 lut 2012, 22:52
Posty: 17
Auto: Mazda 323 BG 89-94r 1.8 GT 128KM

Postprzez Boris86 » 20 lip 2012, 01:39

Z najlepszym skutkiem to kupić jakiegoś Piggybacka i zrobić konwersje przepływki na MAP sensor.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez Jacek176 » 20 lip 2012, 09:22

Ze zwykłym piggyback'iem (SMT6, Det 2) to będzie droga przez mękę i chyba jeszcze nikomu to się nie udało w tym silniku.
Najlepsze rozwiązanie to DET 3 w opcji fuel implant.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez bati323 » 20 lip 2012, 18:13

A gdzie mozna to zakupic?
P.S I ile to kosztuje?
Początkujący
 
Od: 13 lut 2012, 22:52
Posty: 17
Auto: Mazda 323 BG 89-94r 1.8 GT 128KM

Postprzez Boris86 » 20 lip 2012, 22:26

sklep fimc.pl lub Allegro –> nowe, Racingforum.pl –> używka lub nowy który ktoś kupił i nie założył, zazwyczaj 100-150zł taniej.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 gru 2004, 00:03
Posty: 1154 (0/5)
Skąd: Łódź
Auto: 323 BG KL V6
RX-8 Pandem v12
RX-8 RB25DET Neo
RX-8 R3
300ZX Strosek
Viper GTS
Cuda TT
Crossfire SRT6
Corvette C5
E30 325cabrio, E39 523

Postprzez piwo » 21 lip 2012, 11:11

lub bezposrednio u producenta czyli jadzwina. 570zl za det3 z map sensorem wbudowanym. wystarczy napisac pw na racinforum.pl
tu ceny u posrednika :
http://re5pect.pl/category/elektronika- ... piggy-back
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4735 (220/128)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 13,806s;
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM 2014r.

Postprzez bati323 » 21 lip 2012, 18:35

Niezle ceny myslalem o wstawieniu czegos co byloby tansze niz przeplywomierz.A moze ma ktos przeplywke do Mazdy GT-ka 128KM?
P.S A moze ktos podpia inna jakas przeplywke ktora chodzi bez problemu?
Początkujący
 
Od: 13 lut 2012, 22:52
Posty: 17
Auto: Mazda 323 BG 89-94r 1.8 GT 128KM

Postprzez Jacek176 » 22 lip 2012, 09:48

Czyli koledze nie chodzi o poprawę osiągów tylko o naprawę jak najtańszym kosztem (klasyczne polskie druciarstwo ;) ). To nie ten dział <nie>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez check. » 22 lip 2012, 16:33

Jacek176 napisał(a):No pojawiły sie wreszcie wykresy silnika BP z ITB

pomiar z ITB z założonymi filtrami czy bez ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2011, 14:11
Posty: 173
Auto: Civic 1.4

Postprzez bati323 » 22 lip 2012, 17:35

Lubie swoja Mazde a teraz nie mam pracy a musze czym jezdzic.Dla pocieszenia zamowilem juz przeplywomierz.Dziekuje wszystkim.Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 13 lut 2012, 22:52
Posty: 17
Auto: Mazda 323 BG 89-94r 1.8 GT 128KM

PostTen post został usunięty przez People_Hate_Me 3 sie 2012, 14:35.
Powód: to nie jest dział kupię/sprzedam

Postprzez antek_92 » 4 sie 2012, 14:41

jest mozliwosc usunac i zastosowac map sensor...co do drugiego to nie mam pojecia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2010, 19:17
Posty: 139
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BG 1.8 DOHC

Postprzez asterf » 23 sie 2012, 21:46

hej jak to jest z tym kolektorem wydechowym
seryjny w BA to nie jest 4-2-1 tylko 4-2-2-1 ? To jest odlew i on jest taki zły? Obrazek

I czy jest sens wstawiać 4-1 od Escorta GT? Dużo to zmienia? Jakieś dwa na necie zdjęcia wygrzebałem, jeden jest jakiś długi i chyba 4-2-1, a drugi 4-1? To ten drugi wydaje się pasować, ale nie ma egr wyjścia. Można sobie egr przy kolektorze dolotowym normalnie zaślepić?
Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez benny88 » 12 wrz 2012, 23:07

Witam,
Jako że niedługo rozpoczynam swój mały projekcik chciałbym prosić was o poradę. nie ma jeszcze budy ale jest już silnik, no cóż nadający się do remontu...

A skoro będzie już remontowany to chce go trochę ulepszyć. Poradźcie od czego zacząć ?? Od "dołu" czy góry ?? Jeżeli chodzi o finanse to raczej nie grają tak dużej roli, najwyżej dłużej będzie robiony.
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez Jacek176 » 13 wrz 2012, 07:27

Jeżeli już robić to całość. Nie ma sensu robić tylko dołu albo tylko góry.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez benny88 » 13 wrz 2012, 07:32

Tylko od czego zacząć ??

Ze względu na małą piwnice w bloku część będzie musiała leżeć i czekać na wsi.
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2010, 00:19
Posty: 684 (3/0)

Postprzez Jacek176 » 13 wrz 2012, 07:43

Od czego zaczniesz to już wszystko jedno, i tak do kupy będziesz składał jak juz wszystko będzie zrobione.
Po rozebraniu silnika i tak wiekszość części musisz oddać do jakiegoś zakładu do obróbki albo do sprawdzenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2007, 18:42
Posty: 2015
Skąd: Sochaczew
Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)

Postprzez asterf » 13 wrz 2012, 09:43

a mi nikt nie odpowie, bardziej konkretne pytanie zadałem;p papa Acha kolega większy staż ma...

Ale chyba już zdążyłem się zorientować, że w tym nowszym BP to jest 4-2-1 seryjnie, a czegoś takiego jak 4-2-2-1 nie ma. Czyli mi nie bardzo jest sens zmieniać wydechowy, chyba że od razu cały wydech customowy jakiś? :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2012, 20:02
Posty: 200
Skąd: Tczew
Auto: nadwozie: Mazda 323 C V (BA) rok prod: 1994/1995
silnik: 1.8 16V DOHC BP *po remoncie

Postprzez Hazu » 13 wrz 2012, 09:48

Skoro Tobie wyskoczyło 101KM to wątpię aby Ci ten kolektor był potrzebny.
Lepiej doprowadź do ładu to co masz aktualnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje