EGT – 323 BJ FS Turbo

witam panowie pytanie czy ma ktoś na forum zamontowany wsk. egt i napisze mi jakie są najwyższe wartości egt na seryjnym silniku albo po jakiś konkretniejszych modach interesuje mnie wersja 2.0 131 hp sportive
mazdajdm napisał(a):witam panowie pytanie czy ma ktoś na forum zamontowany wsk. egt i napisze mi jakie są najwyższe wartości egt na seryjnym silniku albo po jakiś konkretniejszych modach interesuje mnie wersja 2.0 131 hp sportive
mazdajdm napisał(a):tak ale chciałbym uzyskać info jakie egt jest niebezbieczne dla tego silnika . bo na przykład egt przy doładowanych hondach jest maksymalnie 820 a w maździe ?
onyx napisał(a):mazdajdm napisał(a):tak ale chciałbym uzyskać info jakie egt jest niebezbieczne dla tego silnika . bo na przykład egt przy doładowanych hondach jest maksymalnie 820 a w maździe ?
820? a to ciekaweBo miałem przyjemność oglądać projekty, w których sięgała 950
To kwestia jake są wałki, jak ustawiony zapłon, ciepłoty świec, poziomu AFR (chociaż ten parametr nie jest zbieżny z EGT) itd.
W wolnossaku w ogóle odpuść sobie badanie tego parametru – jest pomijalnie mała temperatura.
mazdajdm napisał(a):323f sportive turbo 2.0 131hp seria
a co do modów to po krótce turbo td04hl-16t
ic chinol do350 ps
zawór replika hks
wtryski rx 8 420cc
pelen przelot 2.5 cala kwas
wystrojone na 0.55 bara
i problem pojawia się przy większych prędkościach nie mówimy o kresce tylko jak długo ciągne na 4-5
tak powyżej 230 egt rośnie do 920 i odpuszczam zdarza się ten problem też wcześniej![]()
![]()
![]()
mazdajdm napisał(a):a forum jest po to by pomagać nie negować
mazdajdm napisał(a):forum jest po to by pomagać nie negować
check. napisał(a):Masz zakuty silnik, na jakie CR odprężony bo to też może mieć wpływ na EGT ?