Strona 1 z 2

mx-6 swap na 2,5V6

PostNapisane: 23 sie 2005, 10:00
przez MARRUD
Witam,

Bardzo proszę o pomoc. Posiadam mx-6 92 r. 2,0 16V bez klimy w manualu. Auto to jest dla mnie stanowczo za słabe (wcześniej była celica 160KM) no i nie ma klimy. Noszę się z zamiarem zamiany samochodu lub samego silnika na 2,5 V6. Problem polega na tym, że za wymianę samochodu muszę dopłacić ok 3000 – 4000 zł + montaż gazu. Upatrzyłem sobie jednak mazdę 626 93 r z silnikiem 2,5V6 automat, klima gaz,(za 4600 zł) tylko z uszkodzoną skrzynią. Potrzebuję teraz opini i informacji kto mógłby podjac się takiego zadania w W-wie lub okolicach (max 200 km) – chodzi o przełożenie silinika, klimy, pewnie skrzyni, i elektryki. Skrzynia i tak jest do naprawy więc rozważam zakup manuala do 2,5 l o ile nie będzie pasował z 2,0. Jeszcze raz bardzo prosze o informację ponieważ decyzję muszę podjąć do 1 września br.

PostNapisane: 23 sie 2005, 11:28
przez Bimbak
taniej wyjdzie zamienić auto ... tylko problem jest ze znaleznieniem chętnego, ewentulanie sprzedać auto i kupić z KL, a różnicy w cenie między FS a KL praktycznie nie ma, chyba że sprzedajesz auto w kiepskim stanie a kupujesz igłe.
MARRUD napisał(a):+ montaż gazu.

grrrrrrrrrr <killer> beee, fuj
KLki tak mało palą a ty chcesz gaz zakładać??

Swap skrzyni biegów z AT na Manuala to też nie tak hop siup.
Użyj opcji "szukaj" a na pewno znajdziesz coś na ten temat :]

PostNapisane: 23 sie 2005, 12:16
przez no_name
Bimbak napisał(a):KLki tak mało palą a ty chcesz gaz zakładać ??

jasne jak silnik z turbinka :D
tak serio to KL pali 10 litrow przy normalnej jezdzie
a jak wciskasz gaz do dechy to ... (sam znasz odp.) :]

PostNapisane: 23 sie 2005, 13:18
przez Globy
Chyba najbardziej by Ci sie oplacalo sprzedac MX'a i przerobic 626 na M/T. W innym wypadku lepiej dolozyc do MX-6 2.5 ze spokojna glowa, bo zakup skrzyni i instalacji gazowej niestety przekroczy zamierzone srodki. Teraz mozesz kupic najstarsze egzemplarze w cenie ok. 12-13 tysiecy.

no_name napisał(a):jak na 3 bieg w automacie to niezle 165 km/h zeby a jakie ma obroty < 8

> :P

PostNapisane: 23 sie 2005, 19:23
przez Bimbak
Globy napisał(a):mozesz kupic najstarsze egzemplarze w cenie ok. 12-13 tysiecy.

u mnie w mieście jest MX-6 KL 4WS 95 rok na zajeb... alusach za 15 do oddania,........ 4WS!! :D

PostNapisane: 24 sie 2005, 10:34
przez MARRUD
Dzięki za informacje. Dziś oglądałem jedną 626 cronos 2,5V6 teoretycznie z uszkodzoną instalacją elektryczną za 4900 zl. Ale po ogledzinach za darmo bym jej nie wziął. Jest jeszcze jedna w Szczecinie też 626 z 2,5V6 tylko ma uszkodzony automat i ta chodzi mi po głowie, ale wiadomo najpierw trzeba zobaczyć. W przyszłym tygodniu wybiram się w Polskę za poszukiwaniem mx-6. Znalazłem jedną w Zielonej Górze poniżej adres: http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... 9acf092166

Kolejna jest w Mogilnie:
http://www.gratka.pl/moto/tresc.phtml?i ... 9acf092166

Rozmawiałem już z właścicielami komisów i wstępnie są w stanie się zamienić, tylko wiadomo trzeba obejrzeć samochody no i oczywiście ja muszę dopłacić. Jeżeli wiecie coś na temat tych mazd lub ktoś je oglądał to bardzo proszę o informację, czy warto jechać.

A propos swapa to znalazłem już gościa, który za ok 2000 – 2500 zł jest w stanie zrobić zamiane (silniki, klima, skrzynie, zawieszenie, i insatlacje) z mx-6 na 626 i odwrotnie. Potrzeba mu na to ok 14 dni. Tak więc samochód (626) ok 4500 zł (ta ze Szczecina) + skrzynia 1500 zł (automat) + swap 2500 zł. Całośc to ok 8500 zł. To jest kasa za którą mam 2 samochodu mają mx-6 z 2,5V6 i klimą oraz 626 z silniekiem 2,0 od mx 6. Tak źle o by nie wyszło tylko trochę obawiam się kłopotów.

PostNapisane: 24 sie 2005, 11:38
przez no_name
MARRUD napisał(a):A propos swapa to znalazłem już gościa, który za ok 2000 – 2500 zł jest w stanie zrobić zamiane (silniki, klima, skrzynie, zawieszenie, i insatlacje) z mx-6 na 626 i odwrotnie. Potrzeba mu na to ok 14 dni. Tak więc samochód (626) ok 4500 zł (ta ze Szczecina) + skrzynia 1500 zł (automat) + swap 2500 zł. Całośc to ok 8500 zł. To jest kasa za którą mam 2 samochodu mają mx-6 z 2,5V6 i klimą oraz 626 z silniekiem 2,0 od mx 6. Tak źle o by nie wyszło tylko trochę obawiam się kłopotów.

chyba na tym najlepiej wyjdziesz
zawsze mozna sprzedac 626 i moze na tym zarobisz

PostNapisane: 24 sie 2005, 21:19
przez Pit
MARRUD napisał(a):+ montaż gazu.

...Junkersa z Płaszczki robić nie przystoi.... ;d

Bimbak napisał(a):KLki tak mało palą a ty chcesz gaz zakładać??

...właśnie :]

PostNapisane: 24 sie 2005, 22:17
przez Bimbak
gośc z mojego miasta podobno poszedłby na zamiane ... (według info od mojego kumpla).
Obrazek
klik na obrazek do ogłoszenia

PostNapisane: 24 sie 2005, 22:23
przez no_name
Bimbak moze Ty sie zamienisz ??

PostNapisane: 24 sie 2005, 22:39
przez Bimbak
no_name napisał(a):Bimbak moze Ty sie zamienisz

A wiesz że się zastanawiałem ... :D 4WS mnie tak kręci że ....łochhh ale bym forure robił na parkingu <lol>
Ale brakuje mi gotówki żeby mu te 2tys dorzucić a OC to by mnie zdżarło (zero zniżek, zwyżka za wiek)

PostNapisane: 24 sie 2005, 23:00
przez no_name
Bimbak za 2 tysiaki to Ty nie kupisz silnika a tu jeszcze ladne fele no i 4WS
ale bym takiego mx'a chcial mnim
nadodatek jeden z 2 najladniejszych kolorow, ktory odpowiada mx-6 (jeszcze srebrny)

PostNapisane: 27 sie 2005, 09:33
przez MARRUD
Bimbak napisał(a):gośc z mojego miasta podobno poszedłby na zamiane ... (według info od mojego kumpla).
Obrazek
klik na obrazek do ogłoszenia


Dzwoniłem do niego, nie jest zaiteresowany taką mazdą, ale dzięki za informacje

PostNapisane: 27 sie 2005, 10:50
przez Pyton162
co do maZdy z Zielonej Gory to moge podjechac i ja oblukac, juz raz sie jej przypatrywalem ,wyglada na zadbana , srodek pieknie utrzymany, ale wiedomo najwazniejsze jest jej serce, pozdro

PostNapisane: 28 sie 2005, 01:54
przez MARRUD
Morgenik napisał(a):co do maZdy z Zielonej Gory to moge podjechac i ja oblukac, juz raz sie jej przypatrywalem ,wyglada na zadbana , srodek pieknie utrzymany, ale wiedomo najwazniejsze jest jej serce, pozdro


Jak możesz to gorąca prośba, jestem mocno zdecydowany na wyjazd w najbliższą środę lub czwartek, ale do Zielonej G mam ok 400 km i szkoda było by darmo gonić. Mam też prośbę do kogoś z okolic Mogilna, ta czarna też źle ie wygląda.

Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

PostNapisane: 28 sie 2005, 16:02
przez Pyton162
jutro oblukam ta mx6 , zapale silnik i bede prosil o jazde probna, jak cos to jest mozliwosc jej sprawdzenia bo tam gdzie ona stoi jest stacja diagnostyczna, pozdo

PostNapisane: 29 sie 2005, 07:49
przez MARRUD
Jak sprawdzisz to podaj telefon do siebie (puść sygnał lub wyślij SMS, mój numer 606 751 663) ja oddzwonie i mi ją opiszesz.
Dzięki i pozdrawiam

PostNapisane: 29 sie 2005, 21:24
przez Pyton162
dobra mx6 sprawdzona byl w niej robiony silnik, maianowicie koles mowi ze byla przegrzana i roblili w niej i na to sa papiery : uszczelka pod glowica, planowana glowica, termostat, uszczelka pod wydechem jakas , ogolnie to silnik chodzil spoko, i napewno nie byla bita , klima dziala bez zarzutu , teraz tylko chodzi o ten siniki czy napewno dobrze go zrobli i czy to przegrzanie nie bylo duze? ale robli u znajomego na warsztacie weic sobie pogadam z kolesiem

PostNapisane: 30 sie 2005, 08:40
przez Bimbak
Chłopaki trochę to wszystko OT :)
nie żeby mnie to drazniło bo sam jestem ciekaw jak zakończy sie ta historia zamiany FS na KL, tylko jednak dbajmy o porządek na forum. Dyskusje można przenieść do innego działu (hmmm ale jakiego??) albo możecie chłopaki to na PW kontynuować. Jeśli zdecydujecie się na PW to nie zapomnijcie nas powiadomić o finale tej historii. Pomyslcie co z tym zrobić i dajcie znać MODowi żeby mógł porządek zaprowadzić. :)

PostNapisane: 4 wrz 2005, 20:50
przez MARRUD
Właśnie kupiłem lekko uszkodzoną mx-6 2,0 16V 93 r.????. Moja kilkudniowa podróż po Polsce zakończona została w połowie sukcesem (mam nowe auto), ale w połowie, bo silnik za mały. Teraz zbieram informacje na temat kosztów naprawy. Kwestię swap-a wstrzymuję na jakiś czas. Zacznę na nowo kombinować jak naprawię lub sprzedam na cześci mx-6.Dziękuję za zainteresowanie i pomoc.