xXx napisał(a):Hazu napisał(a):A tak wogóle to Ktoś wie w jakich warunkach pracy silnika podawane są spaliny do kolektora?
Są dwie możliwości... Pierwsza to ciągłe upuszczanie spalin do kolektora dolotowego w małych ilościach lub w przypadku gdy sondy wykryją że miesznka jest za bogata.
P.S. Ale kto w K- Series ma 100% sprawne czujniki tlenu
Sprawdzałeś to? Czy to Twoje przemyślenia na ten temat? Dziwne te mazdy
W innych autach (np. Nissan, Honda, BMW – w tych miałem okazję badać działanie tego zaworu) zazwyczaj zawór jest otwierany i zamykany w dość wąskim zakresie obr. – działa między 2-4tys obr. (działanie solenoidu jest sterowane przez ECU po osiągnięciu optymalnej temp powietrza w dolocie, temp czynnika chłodzącego, etc. – w zależności od producenta) Także jeżeli ktoś uważa np. że tym zabiegiem uda mu się ugrać parę koników, to przykro się rozczaruję. Jedynie uwolni do atmosfery więcej tlenków azotów i siarczków
