Strona 1 z 1

Różnice w dole silnika B6 OHC i B6T DOHC

PostNapisane: 27 sty 2012, 01:56
przez Boris86
Witam. Czy ktoś z was miał może okazje porównać chociaż gabarytowo np. korbowody i tłoki z B6(ewentualnie B3) 16v wolnossącego OHC z tymi z B6T z BFki?
Znacie może jakieś projekty dmuchniętych B6/B3 OHC 16v?
Była na forum chyba kiedyś dmuchnięta BG B3 ale chyba zniknął temat o niej?

Re: Różnice w dole silnika B6 OHC i B6T DOHC

PostNapisane: 27 sty 2012, 20:40
przez cichy_86
blok silnika b6 a b6t jest inny. O ile dobrze pamiętam to kanały olejowe i wodne są inne. Chyba coś było na forum o tym.

Re: Różnice w dole silnika B6 OHC i B6T DOHC

PostNapisane: 28 sty 2012, 15:48
przez pinky
Wg EPC'a są inne.

PostNapisane: 28 sty 2012, 19:43
przez Boris86
Jakieś szczegóły? czym konkretnie się różnią?

PostNapisane: 28 sty 2012, 22:54
przez cichy_86
tak jak pisałem wyżej są inne kanały olejowe i wodne między innymi.

PostNapisane: 29 sty 2012, 19:23
przez Boris86
Tak jak napisałeś, to już napisałeś. :)
Miał ktoś okazję porównywać korbowody z tych silników osobiście mając to w ręku albo chociaż jakieś rysunki tego?

PostNapisane: 3 lut 2012, 21:40
przez cichy_86
może jeszcze coś tutaj znajdziesz http://fordlaser.com/viewtopic.php?t=44821