Strojenie silnika DiTD

Zainspirowany wszechobecnym szyderstwem z ,,opornikotuningu"
zacząłem zgłębiać mechanizm sterowania pompy w DiTD. Ogólnie za podanie paliwa w odpowiednim czasie i ilości odpowiedzialne są dwa zawory na pompie jeden steruje dawką a drugi wyprzedzeniem i opóźnieniem wtrysku. Oporniki podłączane są do tego pierwszego zaworu co skutkuje wydłużeniem czasu wtrysku czyli zwiększa się dawka. No ale żeby nie było drutu pod maską mam pytanie do was kumatych ludzi czy możliwe jest sterowanie sygnałem który wygląda tak
jakimś urządzeniem aby można było go wydłużyć o jakąś wartość odpowiednią oczywiście do ilości powietrza w danym momencie żeby nie było czarno za mną a przyrost mocy był odpowiedni dla danych obrotów. Jeśli z głupiego opornika przybyło 35KM to myślę że jeśli wartości były by odpowiednio dobrane to można było by jeszcze więcej wyskubać. Ciśnienie jest podniesione tak że powietrza nie powinno zabraknąć. Liczę na waszą pomoc bo jeśli uda mi się z SPV to i TCV da się tak sterować no i oczywiście doładowanie zamiast podkładek i kombinacji.
jakimś urządzeniem aby można było go wydłużyć o jakąś wartość odpowiednią oczywiście do ilości powietrza w danym momencie żeby nie było czarno za mną a przyrost mocy był odpowiedni dla danych obrotów. Jeśli z głupiego opornika przybyło 35KM to myślę że jeśli wartości były by odpowiednio dobrane to można było by jeszcze więcej wyskubać. Ciśnienie jest podniesione tak że powietrza nie powinno zabraknąć. Liczę na waszą pomoc bo jeśli uda mi się z SPV to i TCV da się tak sterować no i oczywiście doładowanie zamiast podkładek i kombinacji.