Dolot CAI/SR Mazda 6 GG/GY

Witam,
Po długich poszukiwaniach nie znalazłem wyczerpującego wątku na interesujący mnie temat: jaki dolot polecalibyście do Mazdy 6 GG/GY z silnikiem 2.3 4-cyl/166KM? Czy są jakieś różnice w budowie układu, bądź zabudowie komory silnika, które różnią się w kombi od sedana i hatchbacka? Myślałem o dolocie typu CAI Injena (http://www.ebay.com/itm/INJEN-RD-COLD-A ... 569wt_1270), ale ostatnio czytałem o przypadkach zassania wody do filtra w dolotach typu CAI (tzw. hydrolock). Czy faktycznie jest takie niebezpieczeństwo? Wnioskuję więc, że Short Ram są bezpieczniejsze, ale z kolei nie dają chyba takich efektów na przyroście mocy i dźwięku. Znacie jakieś realizacje dolotów w tym modelu? Będę wdzięczny za podpowiedź.
pozdrawiam
Po długich poszukiwaniach nie znalazłem wyczerpującego wątku na interesujący mnie temat: jaki dolot polecalibyście do Mazdy 6 GG/GY z silnikiem 2.3 4-cyl/166KM? Czy są jakieś różnice w budowie układu, bądź zabudowie komory silnika, które różnią się w kombi od sedana i hatchbacka? Myślałem o dolocie typu CAI Injena (http://www.ebay.com/itm/INJEN-RD-COLD-A ... 569wt_1270), ale ostatnio czytałem o przypadkach zassania wody do filtra w dolotach typu CAI (tzw. hydrolock). Czy faktycznie jest takie niebezpieczeństwo? Wnioskuję więc, że Short Ram są bezpieczniejsze, ale z kolei nie dają chyba takich efektów na przyroście mocy i dźwięku. Znacie jakieś realizacje dolotów w tym modelu? Będę wdzięczny za podpowiedź.
pozdrawiam