Sportowy wydech dedykowany – Mazda 323F BA
Jak myślisz profesjonalnie o wydechu to jedź do firmy [ poszuka w wątku polecane ] i zrób go na zamówienie konkretnie pod autko.
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
KosteK napisał(a):Narazie nastawiam się na końcowy od Ultera z pojedynczą końcówką.
Ja rowniez poszukuje czegos takiego do mojej madzi, nie chce kichy odwalic ale przyznam ze kasa gra role, daltego jezeli mozesz powiedz cos wiecej na temat tego co planujesz, moze jakies foto?? bylbym dźwięczny....
pozdrawiam
Dudek
ldudkiewicz@gmail.com
GG #2470803
Madzia została rozbita (kasacja) dlatego w poszukiwaniu nowej
dla odmiany 323F BA 2,0 v6
Dudek
ldudkiewicz@gmail.com
GG #2470803
Madzia została rozbita (kasacja) dlatego w poszukiwaniu nowej
Dam Wam znac, poniewaz dzisiaj bede rozmawiac z nowym kolega z forum z Ultera w sprawie koncowki do siebie (BA Sedan).
Czekam z niecierpliwością.....
powodzenia
pozdrawiam
Dudek
ldudkiewicz@gmail.com
GG #2470803
Madzia została rozbita (kasacja) dlatego w poszukiwaniu nowej
dla odmiany 323F BA 2,0 v6
Dudek
ldudkiewicz@gmail.com
GG #2470803
Madzia została rozbita (kasacja) dlatego w poszukiwaniu nowej
Witam !
Z tej strony Przemek Maga z firmy "ULTER-SPORT" . Jeśli macie pytania, chętnie odpowiem
.
Do HERBERT :
Dlaczego sądzisz, że nasze wyroby nie są zbyt trwałe ?
Z jakiego materiału jest tłumik, który zakupiłeś ?
Pozdrawiam
Przemo
ULTER-SPORT
Z tej strony Przemek Maga z firmy "ULTER-SPORT" . Jeśli macie pytania, chętnie odpowiem
Do HERBERT :
Dlaczego sądzisz, że nasze wyroby nie są zbyt trwałe ?
Z jakiego materiału jest tłumik, który zakupiłeś ?
Pozdrawiam
Przemo
ULTER-SPORT
- Od: 4 sie 2005, 15:39
- Posty: 6
- Skąd: Bielsko-Biała
Sorki za zwłokę w odpowiedzi, ale byłem na urlopie
Odsyłam na http://www.ulter.com.pl/baza/wysyp.php? ... silnik=141
Coprawda jest to oferta dla 323F, ale tłumik pasują do 323C
Ceny tłumika z dwoma końcówkami od 540 do 590zł. Dla klubowiczów od tych cen 10% rabatu.
Pozdrawiam
Odsyłam na http://www.ulter.com.pl/baza/wysyp.php? ... silnik=141
Coprawda jest to oferta dla 323F, ale tłumik pasują do 323C
Ceny tłumika z dwoma końcówkami od 540 do 590zł. Dla klubowiczów od tych cen 10% rabatu.
Pozdrawiam
- Od: 4 sie 2005, 15:39
- Posty: 6
- Skąd: Bielsko-Biała
Kostek, jako, że tłumiki dedykowane do konkretnych modeli samochodów, muszą spełniać normy głośności, tłumik ten nie jest zbyt głośny. Jest to delikatny basowy pomruk.
Co do Twojego wcześniejszego posta w tym temacie, to rurki w tłumiku możemy zrobić z rury fi50 – byłoby troszkę głośniej
Pozdrawiam
Co do Twojego wcześniejszego posta w tym temacie, to rurki w tłumiku możemy zrobić z rury fi50 – byłoby troszkę głośniej
Pozdrawiam
- Od: 4 sie 2005, 15:39
- Posty: 6
- Skąd: Bielsko-Biała
Przemo Ulter
Witaj Przemku,
a co proponujesz do mazdy 323 BA 98 rok w komplecie dolot, przepustnica i tlumik?? jak to wyglaa cenowo i czy sie oplaca zakladac? chcialbym miec niezbyt glosny dzwiek tlumika, ale efektywniejszy uklad wydechowy, co proponujesz? jest cos dedykowanego w takim zestawie??
Witaj Przemku,
a co proponujesz do mazdy 323 BA 98 rok w komplecie dolot, przepustnica i tlumik?? jak to wyglaa cenowo i czy sie oplaca zakladac? chcialbym miec niezbyt glosny dzwiek tlumika, ale efektywniejszy uklad wydechowy, co proponujesz? jest cos dedykowanego w takim zestawie??
Auto jest bogiem, rower nałogiem, życie zabawą, kobiety podstawą!!!! 
- Od: 28 wrz 2005, 13:09
- Posty: 4
- Skąd: Bydgoszcz ;)
- Auto: Mazda 323F 94-98, 1.5 16v DOHC
Ja mam założony tłumiczek Ultera....i spełniono moją "zachciankę" by przerobiono mi od razu tłumik na podwójny wydech (czytaj lewy + prawy). Koszt zakupu z montażem wyniósł mnie 800 zł. cena nawet przyzwoita. Po wycięciu katalizatora, wymianie tłumika środkowego na strumienicę i zalożeniu tłumiczka Ulterowskiego pracuje jak rasowa sportówka....choć to tylko 1.5 pod maseczką.
A teraz z innej beczki. Po montażu i przeróbkach obroty wzrosły z 800 na 1100 czyli brak oporów w wydechy dał swoje. Obroty rzecz jasna zostały zmniejszone, ale na pomiarach G-techem....hmmm....to już inna bajka.
Zwyczajnie warto dokonać zmian
A teraz z innej beczki. Po montażu i przeróbkach obroty wzrosły z 800 na 1100 czyli brak oporów w wydechy dał swoje. Obroty rzecz jasna zostały zmniejszone, ale na pomiarach G-techem....hmmm....to już inna bajka.
Zwyczajnie warto dokonać zmian
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
- Od: 1 kwi 2005, 21:35
- Posty: 1854
- Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
- Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008
Ja mam Duet (lewy + prawy) Owal w DTMie z Ultera. Robiony na zamowienie i montowany kolo Bielksa Bialej w tej samej firmie. Wszystko wynioslo mnie jakies 600zl jakosc bardzo dobra, orginalnie dopasowany, a i dzwiek bardzo przyjemny. Wszystko sprowadzalo sie do telefonu, wybrania koncuwek i odstawieni samochodu na 1 dzien i teraz ciesze sie prawie niespotykanym duetem w Madzi 323F BA. Jesli chcecie o cos zapytac to piszcze dativ@wp.pl
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje