Chłodnicę muszę założyć z GTX bo obecna nadaje się na złom(pękła u góry). Stan przewodów po ponad 20 latach jest trudny do określenia, wolę założyć wszystko nowe dla świętego spokoju i nie mieć później niespodzianek. Będę chyba musiał trochę przesunąć chłodnicę bo orurowanie Icka może przeszkadzać więc kolejna zabawa.
Piotrze ciśnienie zostaje seryjne, ale chłodnica z GTX'a powinna być bardziej wydajna. Później pomyśli się nad chłodnicą oleju, ale jak auto wyjedzie bo może się obejdzie. Poza tym chciałbym dobrać trochę kolorystycznie aby nie było nudno bo oprócz bezpiecznej(dodatkowe zegary) pracy silnika wygląd też się liczy. Mam bova od Propera i złączki z Icka też niebieskie Silicon Hoses, więc lepiej zrobić wszystko pod kolor a nie czarne/niebieskie/czerwone/różowe :–)
Zresztą i tak wiele rzeczy wywalam z auta i zmieniam na nowe. Wszystkie przewody hamulcowe wymieniam na nowe, bo stare są "zmęczone" i nie chciałbym aby mnie kiedyś zawiodły do tego przełożenie hebli z GT, itp.
Po roku odbudowy już mi się nawet nie śpieszy aby jak najszybciej wyjechać i tak na wiosnę będę malował karoserię bo teraz za zimno w garażu a najpierw wyjęcie baku(dziś?

), silnika(dziś chciałbym wyspawać wyciąg do silnika), karoseria na bok i jazda z resztą podwozia aby było jak najdokładniej no i uporządkowanie elektryki aby z dwóch wiązek elektrycznych zrobić jedną bo mam milion kostek które nie są podłączone.
