Chip lub Box – DPP Multichannel Denso do Mazda 6 2.2 MZR-CD 180 KM

Myślałem nad założeniem CHIPA lub BOXA. Od razu zaznaczam, że mam jeszcze Mazdę na gwarancji (ostatni rok) i nie chciałem ingerować bezpośrednio w komputer tylko chciałem założyć DPP na wtyczki Plug&Play.
Jak wiadomo na rynku jest mnóstwo ofert. Jedne są lepsze a inne gorsze. Ja znalazłem firmę 44Tuning, którą polecił mi mój znajomy.
LINK: http://www.44tuning.pl/chip-tuning-mazd ... 180-km-dpf
MYŚLAŁEM NAD OPCJĄ – Digital Power Pack (2gi wariant).
Mam do was parę pytań:
– Czy ktoś miał styczność z tą firmą?
– Czy warto inwestować w coś takiego i czy nie spowoduje to jakiś późniejszych konsekwencji?
– Czy serwis wykryje obecność tego CHIPA nawet jak zostanie wypięty przed oddaniem samochodu?
– Czy ktoś miał już przyjemność testowania owego CHIPA i jakie są wrażenia?
Napisałem maila do firmy 44tuning i to jest między innymi część ich odpowiedzi:
1. Opcja DPP Multichannel Denso – cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez DPP Multichannel Denso to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 17 lecie działania naszego zespołu w tuningu : 2200 zł brutto
2. Opcja DPP Multichannel Denso + usunięcie pulsacji układu wtryskowego cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez sterownik zewnętrzny Digital Power Pack Multichannel Denso wraz z usunięciem doskwierającej tej jednostce wadzie nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym (głośna praca silnika oraz niższa dynamika do 2000 obr/min oraz pow. 3300 obr/min) inwestycja w aktualnej PROMOCJI Wiosna 2011: – 3300 zł brutto
(cena obejmuje samochód z seryjnym wyposażeniem bez wprowadzonych dodatkowych modernizacji)
Tutaj można się zapoznać ze szczegółami:
O systemie DPP
http://www.44tuning.pl/digital-power-pack
O nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym Denso
http://www.44tuning.pl/regeneracja-zwiz ... iwacze-vag
Ważne: wymagany jest oczywiście odpowiedni stan silnika oraz wymieniony olej
Zakres modernizacji zawarty w cenie:
– diagnostyka stanu jednostki napędowej przed przystąpieniem do modernizacji
– wykonanie pomiarów mocy i momentu, elastyczności
– wykonanie pomiarów analizy spalin AFR
– sprawdzenie danych odczytowych „live data” (dane pracy silnika np.: praca układu doładowania,)
– sprawdzenie ogólnego stanu kluczowych elementów samochodu np.: praca skrzyni
W przypadku gdy jednostka napędowa jest w dobrej kondycji przystępujemy do modernizacji, jeżeli nie to odstępujemy od modernizacji rozliczając się za wykonane pomiary i diagnostykę wskazując zarazem co należy zgłosić do usunięcia w ASO.
Następnie kiedy jednostka w pełni nadaje się do modernizacji wykonujemy (ustalając przyrosty indywidualnie w zależności od potrzeb klienta i indywidualnego potencjału egzemplarza):
– zamontowanie systemu DPP poprzez fabryczne złącza Plug and Play
– na podstawie w/w pomiarów pracy silnika w Pana samochodzie, naszych danych konstrukcyjnych jak i Pana potrzeb wykonujemy nowe ustawienia bazując na seryjnym programie z Pana egzemplarza
– po wykonaniu ustawień w DPP wykonujemy kolejne pomiary weryfikujące dokonane nowe ustawienia
– w razie potrzeby dokonujemy odpowiedniej korekty tak aby jednostka napędowa w pełni poprawnie pracowała z naciskiem na odpowiedni przebieg momentu obrotowego, kulturę pracy, temperatury pracy czy analizę spalin AFR ( stosunek mieszanki paliwowo-powietrznej jest to ważny element aby samochód jeździł bezpiecznie pozwalając silnikowi pracować optymalnie)
Na potwierdzenie otrzymuje Pan wyniki pomiarów mocy i momentu opcjonalnie także elastyczności wraz z „Poradnikiem użytkownika samochodu po tuningu” będącą efektem naszego wieloletniego doświadczenia w tej branży jak i przeprowadzanych badań.
Dzięki niemu można się dowiedzieć jak lepiej dbać o jednostkę napędową, jaki warto stosować olej oraz co ile go wymieniać, jakie znaczenie ma stan filtra powietrza na żywotność silnika.
Czas wykonania ok. 4-6 godzin
Ilość egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.
Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej opcji tuningu Pana samochodu:
http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tu ... i-crd.html
Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.
Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksploatacją pozwalają na dokonywanie nawet normalnych przebiegów.
Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – dokładnie sterownik DPP udzielamy 2 letniej gwarancji producenta.
Jak wiadomo na rynku jest mnóstwo ofert. Jedne są lepsze a inne gorsze. Ja znalazłem firmę 44Tuning, którą polecił mi mój znajomy.
LINK: http://www.44tuning.pl/chip-tuning-mazd ... 180-km-dpf
MYŚLAŁEM NAD OPCJĄ – Digital Power Pack (2gi wariant).
Mam do was parę pytań:
– Czy ktoś miał styczność z tą firmą?
– Czy warto inwestować w coś takiego i czy nie spowoduje to jakiś późniejszych konsekwencji?
– Czy serwis wykryje obecność tego CHIPA nawet jak zostanie wypięty przed oddaniem samochodu?
– Czy ktoś miał już przyjemność testowania owego CHIPA i jakie są wrażenia?
Napisałem maila do firmy 44tuning i to jest między innymi część ich odpowiedzi:
1. Opcja DPP Multichannel Denso – cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez DPP Multichannel Denso to inwestycja w aktualnej PROMOCJI na 17 lecie działania naszego zespołu w tuningu : 2200 zł brutto
2. Opcja DPP Multichannel Denso + usunięcie pulsacji układu wtryskowego cała modernizacja w tym przypadku wykonana w formie indywidualnej optymalizacji poprzez sterownik zewnętrzny Digital Power Pack Multichannel Denso wraz z usunięciem doskwierającej tej jednostce wadzie nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym (głośna praca silnika oraz niższa dynamika do 2000 obr/min oraz pow. 3300 obr/min) inwestycja w aktualnej PROMOCJI Wiosna 2011: – 3300 zł brutto
(cena obejmuje samochód z seryjnym wyposażeniem bez wprowadzonych dodatkowych modernizacji)
Tutaj można się zapoznać ze szczegółami:
O systemie DPP
http://www.44tuning.pl/digital-power-pack
O nadmiernej pulsacji w układzie wtryskowym Denso
http://www.44tuning.pl/regeneracja-zwiz ... iwacze-vag
Ważne: wymagany jest oczywiście odpowiedni stan silnika oraz wymieniony olej
Zakres modernizacji zawarty w cenie:
– diagnostyka stanu jednostki napędowej przed przystąpieniem do modernizacji
– wykonanie pomiarów mocy i momentu, elastyczności
– wykonanie pomiarów analizy spalin AFR
– sprawdzenie danych odczytowych „live data” (dane pracy silnika np.: praca układu doładowania,)
– sprawdzenie ogólnego stanu kluczowych elementów samochodu np.: praca skrzyni
W przypadku gdy jednostka napędowa jest w dobrej kondycji przystępujemy do modernizacji, jeżeli nie to odstępujemy od modernizacji rozliczając się za wykonane pomiary i diagnostykę wskazując zarazem co należy zgłosić do usunięcia w ASO.
Następnie kiedy jednostka w pełni nadaje się do modernizacji wykonujemy (ustalając przyrosty indywidualnie w zależności od potrzeb klienta i indywidualnego potencjału egzemplarza):
– zamontowanie systemu DPP poprzez fabryczne złącza Plug and Play
– na podstawie w/w pomiarów pracy silnika w Pana samochodzie, naszych danych konstrukcyjnych jak i Pana potrzeb wykonujemy nowe ustawienia bazując na seryjnym programie z Pana egzemplarza
– po wykonaniu ustawień w DPP wykonujemy kolejne pomiary weryfikujące dokonane nowe ustawienia
– w razie potrzeby dokonujemy odpowiedniej korekty tak aby jednostka napędowa w pełni poprawnie pracowała z naciskiem na odpowiedni przebieg momentu obrotowego, kulturę pracy, temperatury pracy czy analizę spalin AFR ( stosunek mieszanki paliwowo-powietrznej jest to ważny element aby samochód jeździł bezpiecznie pozwalając silnikowi pracować optymalnie)
Na potwierdzenie otrzymuje Pan wyniki pomiarów mocy i momentu opcjonalnie także elastyczności wraz z „Poradnikiem użytkownika samochodu po tuningu” będącą efektem naszego wieloletniego doświadczenia w tej branży jak i przeprowadzanych badań.
Dzięki niemu można się dowiedzieć jak lepiej dbać o jednostkę napędową, jaki warto stosować olej oraz co ile go wymieniać, jakie znaczenie ma stan filtra powietrza na żywotność silnika.
Czas wykonania ok. 4-6 godzin
Ilość egzemplarzy objętych promocją jest ograniczona, więc im szybciej się Pan zdecyduje tym ma Pan większą szanse na skorzystanie z tej specjalnej oferty.
Ponadto tutaj można się zapoznać z informacjami na temat rekomendowanej opcji tuningu Pana samochodu:
http://www.44tuning.pl/tuning-i-chip-tu ... i-crd.html
Wszystkie modernizacje przeprowadzamy dokonując indywidualnych optymalizacji na podstawie pomiarów na hamowni, pomiarów diagnostycznych oraz informacji technicznych uzyskanych podczas wcześniejszych badań wykonanych w naszych ośrodkach badawczych.
Dzięki temu wykonane modernizacje u nas w połączeniu z dobrą eksploatacją pozwalają na dokonywanie nawet normalnych przebiegów.
Ponadto rekomendowana przez nas modernizacja jest bezpieczna dla tej jednostki napędowej a na naszą modernizację elektroniczną – dokładnie sterownik DPP udzielamy 2 letniej gwarancji producenta.