Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

Grzyby napisał(a):Tak, to identyczne silniki. Różnica to jedynie komp. sterujący.
Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136, czy muszę jeszcze coś zmienić?
mazdaspeed.pl/forum
http://www.mazdaspeed.pl/forum/
Grzyby napisał(a):Tak, to identyczne silniki. Różnica to jedynie komp. sterujący.
Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.
kubsztyk napisał(a):No chyba taniej i pewniej wychodzi wstawić nowy komputer + kluczyki. A box warto pakować dopiero jak masz tą mocniejszą wersję – 136KM.
Aro_2006 napisał(a):za kompa z mobi trzeba dać 600zł
Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.
kubsztyk napisał(a):No chyba taniej i pewniej wychodzi wstawić nowy komputer + kluczyki. A box warto pakować dopiero jak masz tą mocniejszą wersję – 136KM.
Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):za kompa z mobi trzeba dać 600zł
Do 400zł możesz wybierać i przebierać
Aro_2006 napisał(a):Właśnie taniej wyjdzie Box bo za kompa z mobi trzeba dać 600zł a ty coś robiłeś ze swą M6 czy masz tak jak w opisie 121
Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.
Aro_2006 napisał(a):Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.
Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?
Aro_2006 napisał(a):Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?
bieski napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?
A ja proponuje na początku wybrać się na hamownie
Aro_2006 napisał(a):bieski napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?
A ja proponuje na początku wybrać się na hamownie
Posłucham Ciebie, choć wszędzie w papierach pisze 89 kw
ryniuniu napisał(a):Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.kubsztyk napisał(a):No chyba taniej i pewniej wychodzi wstawić nowy komputer + kluczyki. A box warto pakować dopiero jak masz tą mocniejszą wersję – 136KM.
Hmm.... a jak to jest z czipowaniem. Ze 121 mozna zrobic ok. 150, a ze 136 ok. 170. A przeciez jesli to tylko spawa elektroniki to powinno sie uzyskac takie same moce.
onyx napisał(a):warto by było sprawdzić czy na pewno te same sprężarki w obu siedzą...
Neonixos666 napisał(a):IHI RHF4V VJ32
wie ktoś może czym się różni RHF4V VJ32 od VJ30 bo z wierzchu jest to samo.
onyx napisał(a):Wynika z tego jasno, że część gorąca jaki i zimna sprężarki są te same. Jedynie różnice mogą być w inletach/outletach gazów i oleju (inne numery).