Strona 1 z 2

Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 11 lis 2011, 21:45
przez Aro_2006
Grzyby napisał(a):Tak, to identyczne silniki. Różnica to jedynie komp. sterujący.


Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136, czy muszę jeszcze coś zmienić?

Re: GG/GY Team – czyli szybkie pytania i luzne rozmowy o naszych szostkach.

PostNapisane: 11 lis 2011, 21:49
przez Grzyby
Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136

Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.

Re: GG/GY Team – czyli szybkie pytania i luzne rozmowy o naszych szostkach.

PostNapisane: 11 lis 2011, 21:54
przez Aro_2006
Grzyby napisał(a):
Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136

Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.


Powiedz mi czy jest sens się w to bawić czy lepiej kupić Box

Re: GG/GY Team – czyli szybkie pytania i luzne rozmowy o naszych szostkach.

PostNapisane: 11 lis 2011, 22:28
przez kubsztyk
No chyba taniej i pewniej wychodzi wstawić nowy komputer + kluczyki. A box warto pakować dopiero jak masz tą mocniejszą wersję – 136KM.

Re: GG/GY Team – czyli szybkie pytania i luzne rozmowy o naszych szostkach.

PostNapisane: 11 lis 2011, 23:27
przez Aro_2006
kubsztyk napisał(a):No chyba taniej i pewniej wychodzi wstawić nowy komputer + kluczyki. A box warto pakować dopiero jak masz tą mocniejszą wersję – 136KM.


Właśnie taniej wyjdzie Box bo za kompa z mobi trzeba dać 600zł a ty coś robiłeś ze swą M6 czy masz tak jak w opisie 121

Re: GG/GY Team – czyli szybkie pytania i luzne rozmowy o naszych szostkach.

PostNapisane: 11 lis 2011, 23:50
przez Grzyby
Aro_2006 napisał(a):za kompa z mobi trzeba dać 600zł

Do 400zł możesz wybierać i przebierać :P

Re: GG/GY Team – czyli szybkie pytania i luzne rozmowy o naszych szostkach.

PostNapisane: 12 lis 2011, 00:01
przez ryniuniu
Grzyby napisał(a):
Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136

Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.
kubsztyk napisał(a):No chyba taniej i pewniej wychodzi wstawić nowy komputer + kluczyki. A box warto pakować dopiero jak masz tą mocniejszą wersję – 136KM.


Hmm.... a jak to jest z czipowaniem ;) . Ze 121 mozna zrobic ok. 150, a ze 136 ok. 170. A przeciez jesli to tylko spawa elektroniki to powinno sie uzyskac takie same moce.

Re: GG/GY Team – czyli szybkie pytania i luzne rozmowy o naszych szostkach.

PostNapisane: 12 lis 2011, 00:18
przez Aro_2006
Grzyby napisał(a):
Aro_2006 napisał(a):za kompa z mobi trzeba dać 600zł

Do 400zł możesz wybierać i przebierać :P


Kolego daj jakiś namiar bo na allegro jest taka cena jaką napisałem.

Re: GG/GY Team – czyli szybkie pytania i luzne rozmowy o naszych szostkach.

PostNapisane: 12 lis 2011, 00:20
przez Wojtek
rozmowe o tuningowaniu MZR-CD przenosze do odpowiedniego dzialu ;)

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 12 lis 2011, 14:03
przez kubsztyk
Aro_2006 napisał(a):Właśnie taniej wyjdzie Box bo za kompa z mobi trzeba dać 600zł a ty coś robiłeś ze swą M6 czy masz tak jak w opisie 121

121, seria. Ale już kilka aut "się zdziwiło". :) Komp. kosztuje tak, jak pisze Grzyby – 400zł, a z tego, co się orientuję, to jedynym pewnym boxem jest Vtech, za który wołają ponad 1000zł. Trzeba mieć na uwadze też to, że te silniki przed f/l podobno cechują się większą mocą i momentem, niż podaje producent.

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 14 lis 2011, 18:24
przez Aro_2006
Grzyby napisał(a):
Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136

Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.


Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 15 lis 2011, 10:05
przez onyx
Aro_2006 napisał(a):
Grzyby napisał(a):
Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136

Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.


Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?


Potrzebna wycieczka do ASO albo do magików od kluczyków i immo. W ASO niewiele będzie drożej.

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 15 lis 2011, 10:10
przez bieski
Aro_2006 napisał(a):Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?


A ja proponuje na początku wybrać się na hamownie ;)

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 15 lis 2011, 21:42
przez Aro_2006
bieski napisał(a):
Aro_2006 napisał(a):Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?


A ja proponuje na początku wybrać się na hamownie ;)


Posłucham Ciebie, choć wszędzie w papierach pisze 89 kw

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 15 lis 2011, 22:24
przez chmooreck
Aro_2006 napisał(a):
bieski napisał(a):
Aro_2006 napisał(a):Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?


A ja proponuje na początku wybrać się na hamownie ;)


Posłucham Ciebie, choć wszędzie w papierach pisze 89 kw

Pisze, pisze...
1. Możesz mieć "bonus" od fabryki
2. Jeśli masz mniej, to przed modyfikacjami należałoby sprawdzić dlaczego i naprawić.

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 15 lis 2011, 22:28
przez onyx
ryniuniu napisał(a):
Grzyby napisał(a):
Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136

Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.
kubsztyk napisał(a):No chyba taniej i pewniej wychodzi wstawić nowy komputer + kluczyki. A box warto pakować dopiero jak masz tą mocniejszą wersję – 136KM.


Hmm.... a jak to jest z czipowaniem ;) . Ze 121 mozna zrobic ok. 150, a ze 136 ok. 170. A przeciez jesli to tylko spawa elektroniki to powinno sie uzyskac takie same moce.


Dobrze kombinujesz, warto by było sprawdzić czy na pewno te same sprężarki w obu siedzą...

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 15 lis 2011, 22:37
przez bieski
onyx napisał(a):warto by było sprawdzić czy na pewno te same sprężarki w obu siedzą...


Wszystko jest to samo.

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 15 lis 2011, 22:52
przez Neonixos666
IHI RHF4V VJ32

wie ktoś może czym się różni RHF4V VJ32 od VJ30 bo z wierzchu jest to samo.

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 15 lis 2011, 23:38
przez onyx
Neonixos666 napisał(a):IHI RHF4V VJ32

wie ktoś może czym się różni RHF4V VJ32 od VJ30 bo z wierzchu jest to samo.


Znalazłem coś takiego:

http://www.turbomaster.info/despieces_ihi/VAA10019.php
http://www.turbomaster.info/despieces_ihi/VAA10018.php

Wynika z tego jasno, że część gorąca jaki i zimna sprężarki są te same. Jedynie różnice mogą być w inletach/outletach gazów i oleju (inne numery).

Re: Jak podniesc moc w M6 diesel – wymiana komputera i box

PostNapisane: 15 lis 2011, 23:51
przez Neonixos666
onyx napisał(a):Wynika z tego jasno, że część gorąca jaki i zimna sprężarki są te same. Jedynie różnice mogą być w inletach/outletach gazów i oleju (inne numery).


wielkie dzięki <spoko> , to by potwierdzało moją teorię że to są te same turbosprężarki ale inne są na nich ustawienia, chodzi pewnie o cięgno i wychylenia łopatek.