Grzyby napisał(a):Tak, to identyczne silniki. Różnica to jedynie komp. sterujący.
Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136, czy muszę jeszcze coś zmienić?
www.mazdaspeed.pl
Grzyby napisał(a):Tak, to identyczne silniki. Różnica to jedynie komp. sterujący.
Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.
kubsztyk napisał(a):No chyba taniej i pewniej wychodzi wstawić nowy komputer + kluczyki. A box warto pakować dopiero jak masz tą mocniejszą wersję – 136KM.
Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.
kubsztyk napisał(a):No chyba taniej i pewniej wychodzi wstawić nowy komputer + kluczyki. A box warto pakować dopiero jak masz tą mocniejszą wersję – 136KM.
Aro_2006 napisał(a):Właśnie taniej wyjdzie Box bo za kompa z mobi trzeba dać 600zł a ty coś robiłeś ze swą M6 czy masz tak jak w opisie 121
Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.
Aro_2006 napisał(a):Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.
Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?
bieski napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?
A ja proponuje na początku wybrać się na hamownie
Aro_2006 napisał(a):bieski napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego Grzyby a jak to przerobić mogę liczyć na pomoc z twojej strony?
A ja proponuje na początku wybrać się na hamownie
Posłucham Ciebie, choć wszędzie w papierach pisze 89 kw
ryniuniu napisał(a):Grzyby napisał(a):Aro_2006 napisał(a):Kolego to mam rozumieć że jak zmienię kompa ze 121 na 136 zrobi mi się 136
Wystarczy. Problemem pozostanie immobiliser – bo ten z Twoich kluczyków już nie będzie "grał" z nowym z kompa od 136KM.
Ale to się da przeprogramować.kubsztyk napisał(a):No chyba taniej i pewniej wychodzi wstawić nowy komputer + kluczyki. A box warto pakować dopiero jak masz tą mocniejszą wersję – 136KM.
Hmm.... a jak to jest z czipowaniem . Ze 121 mozna zrobic ok. 150, a ze 136 ok. 170. A przeciez jesli to tylko spawa elektroniki to powinno sie uzyskac takie same moce.
Neonixos666 napisał(a):IHI RHF4V VJ32
wie ktoś może czym się różni RHF4V VJ32 od VJ30 bo z wierzchu jest to samo.
onyx napisał(a):Wynika z tego jasno, że część gorąca jaki i zimna sprężarki są te same. Jedynie różnice mogą być w inletach/outletach gazów i oleju (inne numery).
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje